LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wonderzalf

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
M.Bode

Re: Wonderzalf

Ongelezen bericht door M.Bode »

hou jij je maar bij chemo . bestralen en operaties....verdiend iedereen wat aan....zelfs de begavenis ondernemer

zijn er nou geen mensen die een beetje nadenken...

Ik heb de ingred.van zwarte zalf gewoon online besteld in Australie
en dat ze zeiden op Tros Radar dat het je huid wegbrand is TOTALE ONZIN.....

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

M.Bode schreef:hou jij je maar bij chemo . bestralen en operaties....verdiend iedereen wat aan....zelfs de begavenis ondernemer

U had het in een eerste antwoord (met verwijzing naar een site) ook over voeding. Dan kunt u zich vast nog wel het zeer omstreden dr. Moerman dieët herinneren. Mijn schoonzuster heeft zich destijds, na te zijn uitbehandeld klem gegeten aan dat dieët, gezwets, geklets en nog meer. Als een remedie bestond greep iedereen die met kanker in aanraking komt dit met beide handen aan. En wij allen hebben familie, vrienden en collega's verloren aan deze ziekte, denk ik persoonlijk.

M.Bode

wil de persoon die door zwarte zalf nismaakt of andere gruwel zoals ze hebben doen geloven zich even melden...

ik ben zeer bekent met zwarte zalf... :)

Fleurtjuh666

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

Ik zit nu de aflevering te kijken (nog steeds slechte t.v. ontvangst), en zit gewoon met m'n hand voor m'n mond van stomme verbazing. Heb echt geen woorden voor zóiets idioots. Ik snap heel goed dat mensen die 'uitbehandeld' zijn dit aangrijpen als een soort laatst strohalm, maar het is toch van de pot gerukt dat juist díé mensen, die het toch al zo zwaar hebben, op deze manier opgelicht worden. Plus, je geeft ongeneeselijke zieke mensen hoop en boort die vervolgens willens en wetens genadeloos de grond in.

Mijn voorstel: de verkopers die dit zo luidkeels aanprijzen als wondermiddel 'besmetten' met huidkanker (paar daagjes onder de zonnebank), en vervolgens opsluiten met enkel een potje van die zalf, eens kijken hoe goed het dan nog werkt.
Sorry, veel te grof van me, maar ik kan me hier écht heel kwaad om maken. Blergh.

Fleurtjuh666

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

M.Bode schreef:wil de persoon die door zwarte zalf nismaakt of andere gruwel zoals ze hebben doen geloven zich even melden...

Wil de persoon die wetenschappelijk bewijs heeft dat het wél werkt zich even melden? Ik kan namelijk wél foto's vinden van verminkte mensen, maar niet van genezen mensen....

M.Bode

de reguliere wetenschap is alleen geintereseert in produkten die gepatenteerd kunnen worden.

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Juist tenormin!!

Snap best dat je een laaste stohalm wilt pakken als je laatste mnd gekomen zijn..
Maar als ik een diagnose krijg ...dan ga ik idd het reguliere sercuit in,niet dat ik niks alter erbij zou proberen ..maar beide benen op de grod .

En als je het niet erg vind ,ik hou het voorlopig hopelijk even nergens bij,lekker gezegde zeg!
Ik weet niet hoe u er voorstaat? Of u de ziekte,zo ja dan wens ik u heel veel sterkte,,

Hier laat ik het bij,deze topics gaan steeds verder en komen nergens op uit,behalve irritatie..
sterkte ...

FLEURTJE JE OMSCHRIJFT HET GOED?

Uh bode ,kan jij mensen aan wijzen die tumoren ter grote van een tennisbal kwijt zijn geraakt door jou !zalfje...

Sterkte
Laatst gewijzigd door rozemarijntje op 04 sep 2012 07:25, 2 keer totaal gewijzigd.

M.Bode

wil de persoon die slechte ervaring heeft gehad zich melden

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

M.Bode schreef:wil de persoon die door zwarte zalf nismaakt of andere gruwel zoals ze hebben doen geloven zich even melden...

U bent toch niet toevallig een distributeur? Gadver, wat ik daar lees is toch niet normaal. Nou ja, dat hele circuit is niet normaal.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

En nu dokter A. Vogel nog. Wanneer gaan ze hem oppakken?

mje

Ongelezen bericht door mje »

Goedkoop programma heeft gedeeltelijk niets te maken met een consumenten programma maken wel met trosradar oplichters of zo iets. Ik haal het door elkaar en Radar ook. Ze hebben toch ook een programma van oplichters of zo :D

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

Als het in andere landen verboden is, waarom duurt het dan hier weer zolang, tot een verbod komt.
De andere landen hebben toch zeker ook niet zomaar een verbod opgelegd.

http://nos.nl/tekst/414206-vrouw-verdac ... letekst%29

Handkracht

Ongelezen bericht door Handkracht »

Natuurlijk moet een middel goed worden bevonden voordat het op de markt komt.

Maar... ik vind ook menig uitspraak van de 'deskundige' ook twijfelachtig. Zij kijken puur vanuit hun eigen reguliere eiland. Aan alternatieve geneeswijze valt voor grote farmaceuten weinig tot niets te verdienen.
Menig reguliere arts zal zowiezo alternatief niet promoten, dus het daarom alleen aan de reguliere experts vragen is erg naïef en kijken met oogkleppen.

Ander voorbeeld... zaken zoals aspartaam, smaakversterkers en fluoride komen ook steeds meer in opspraak. Piepen deze experts hier ook over? Pakken we dan meteen alles aan?
Ook Radar blijkt steeds meer oogkleppen op te hebben en pro-regulier te zijn. Komen wellicht anders de geldschieters van de Tros teveel in opspraak?

Teunbosseman
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Ik ook.......teerzalf......deze hielp goed destijds met problemen maar zwarte zalf tegen volksziekte nr 1....nee kwakzalverij.

J zegt dat je zeer bekend met zwarte zalf, en in welke hoedanigheid ? Ben je genezen van kanker ? Wat is jouw rol hierin ?

trail46

Ongelezen bericht door trail46 »

M.Bode schreef:hou jij je maar bij chemo . bestralen en operaties....verdiend iedereen wat aan....zelfs de begavenis ondernemer

En de zwarte zalf is gratis?

Zeker wel, de meeste mensen met klachten gaan gewoon naar een huidarts en laten zich daar onderzoeken. Het zijn de mensen die getroffen zijn met deze vreselijk ziekte en wanhopig worden of uit angst voor wat de artsen zeggen zelf gaan zoeken naar oplossingen voor hun ziekte.

Het enige wat totale onzin is jou reactie op de uitzending,kortzichtig en neerbuigend.Maar goed, smeer jij lekker deze schoensmeer ( over verzinsels gesproken, keiharde leugens zijn nodig om de douane te misleiden)) op je lijf en de gevolgen moet jijzelf dragen.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Ik ben toch blij dat mensen zich laten behandelen met chemo en bestraling.

Mensen die dat zwarte zalf verkopen moeten ze in de bak smijten, walgelijk om mensen die ziek zijn zo te misleiden.

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

M.Bode schreef:Met verbazing heb ik naar Tros Radar gekeken.
Ik heb met verbazing uw reactie gelezen en ik vind het ronduit schandalig dat u dit durft te plaatsen!

radarauto

Ongelezen bericht door radarauto »

Mijn vader is meer dan ernstig verminkt bij toedienen van chemo in de reguliere gezondheidszorg.
Een aanklacht, aangiftes leveren dan niets op. Het is een risico dat je moet accepteren zeggen ze dan.
De misdadigheid van de reguliere medicijnenmaffia cq politiek is geheel legitiem blijkbaar en valt buiten het strafrecht.

Deze vrouw wordt wel aangeklaagd.
De ondertoon van radar bevalt me niet. De presentatie is erg eenzijdig en het lijkt op staatspropaganda. Dat is de hele trend van dit programma overigens

Ben benieuwd wanneer Radar eens langsgaat bij de reguliere medicijnenmaffia. Vergeet geen arrestatieteam mee te nemen.

Handkracht

Ongelezen bericht door Handkracht »

Weet Radar ook nog hoe de uitzending verliep over de volksklacht 'winderigheid'?

TNO draaide wel een overzichtje uit en ja, hoe groot dit probleem was/is.

Ongeacht even de werking van zwarte zalf of de persoon er achter... Inderdaad het werd al gezegd staatspropaganda.
Krabt Radar zich dan ook even achter de oren wat voor types er achter de reguliere medicijnen zitten? En alles, maar dan ook alles proberen af te remmen waar geen bonussen aan te verdienen zijn.

De toon van Radar mag dus echt wel anders, zoals het programma zelf heeft gezien bij winderigheid.
Kunnen we volgende week een programma over de medische foutjes, aanklachten, gesloten deuren zien van de reguliere zorg??

Waarschijnlijk niet... blaas dan nu ook niet zo hoog van de toren...

boef530

Ongelezen bericht door boef530 »

Huidkanker is in een beginstadium goed te genezen, m.a.w. het is niet doodsoorzaak nummer 1. De dame in kwestie was pertinent zeker van de zwarte zalf die via illegale import ons land binnen komt als motten verdelger of schoenpoets middel. Iedereen met verkopers talenten die in een achteraf zaaltje wondermiddeltjes aan de man brengt vindt wel een slachtoffer. Ze gaat zelfs zover dat verkopen van producten de instake is dus een enorm winstbejag. Om zeg maar het target te halen knoopt ze er niet wetenschappelijk bewezen resultaten aan vast. Kwakzalverij was eerder onschuldig met flesjes slootwater die wonderen deden. In zekere zin trappen we er door alle spa watertjes en andere bronwaters er nog steeds in. Maar deze tante gaat gewoon te ver, de patiënten worden op basis van hulpeloosheid zo ingepalmd dat ze de consequenties van de zalf compleet uit het oog verliezen. Jomanda is vergeleken bij deze tante nog mild. Zij bediende zich van toneel spelers die zomaar van verlamd weer konden lopen, tenminste dat is mijn mening.

Gesloten