LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone slechte service, ondeugdelijke toestellen
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 23 aug 2012 14:05
Vodafone slechte service, ondeugdelijke toestellen
Mensen ga NOOIT met vodafone in zee, ik heb 1,5 jaar geleden de fout gemaakt om een sony ericsson Xperia X10 aan te schaffen met een abonnement voor 2 jaar, wat is het geval, na 6 maanden ging mijn toestel stuk............. ben er mee naar de vodafone winkel gegaan, die weigerde hem in te nemen, aangezien het toch niet gerepareerd zou worden (mijn toestel ging na halve minuut spontaan uit) was niets mee gebeurd, collega van mij had zelfde euvel en mijn partner ook. Heb dus via de vodafone site klachten mail ingestuurd, is niets mee gedaan, sterker nog men beweerd dat alle 3 de klachtenmails niet aan zijn gekomen vreemd nietwaar?
Na veel problemen en bellen met vodafone, heb ik eindelijk 80 euro vergoed gekregen voor een jaar niet kunnen internetten, nu hebben ze dit niet verrekend maar gewoon net gedaan alsof de credit nota's er niet zijn. Ze zouden het bedrag overmaken was gegarandeerd door meerdere personen dat het vandaag op mijn rekening zou staan en wat blijkt niets, nee het is 3 september goed gekeurd en ik moet nog 7 werkdagen wachten...............
Toen ik vertelde dat ik op wilde zeggen per direct aangezien zij niet aan het contract voldoen, nl. een deugdelijk toestel met telefonie (wat dus ook niet gaat, want toestel valt binnen 30 sec. uit) en internet, kreeg ik te horen dat dat niet kon, zij houden zich niet aan hun deel van het contract, dus mag je conform de wet eenzijdig per direct opzeggen maar dit geldt niet voor Vodafone.
Ik kreeg een asociaal iemand van afd. annuleringen aan de telefoon die vond dat ik als gehandicapte met ook nog eens een ernstige polyneuropathie waardoor ik NAUWELIJKS kan lopen naar een andere vodafone vestiging, 40 km verderop moest gaan, toen ik vertelde dat ik gehandicapt ben, kreeg ik te horen dat weet ik toch niet, nee dat staat in de mails en in de div. telefoon rapportages van de gesprekken dus lezen mw., deze Josefine heeft de verbinding verbroken met de woorden ACH MW. zoek het verder maar uit.
Dit alles zorgt ervoor dat ik NOOIT meer een abonnement bij Vodafone neem, sterker nog ik raad het iedereen af, je moet de volle prijs betalen, heb van ellende een ander toestel moeten kopen om in ieder geval toch maar te kunnen bellen, maar zij leveren niet wat ze volgens het contract behoren te leveren en je kunt eerder opzeggen met een boete??????????? Waar staat dat in het burgerlijk wetboek???? Vodafone hoeft zich volgens Josefine niet aan de wet te houden, volgens mij geldt deze voor iedere inwoner en bedrijf in nederland, maar klaarblijkelijk niet voor Vodafone.
DUS GA NOOIT MET DEZE MAATSCHAPPIJ IN ZEE, DE MENSEN ZIJN ONBESCHOFT, WETEN NIET WAT KLANTVRIENDELIJKHEID IS EN HOUDEN ZICH NIET AAN HET CONTRACT, ZE KUNNEN GELD INCASSEREN MAAR TERUG STORTEN HO MAAR.
Na veel problemen en bellen met vodafone, heb ik eindelijk 80 euro vergoed gekregen voor een jaar niet kunnen internetten, nu hebben ze dit niet verrekend maar gewoon net gedaan alsof de credit nota's er niet zijn. Ze zouden het bedrag overmaken was gegarandeerd door meerdere personen dat het vandaag op mijn rekening zou staan en wat blijkt niets, nee het is 3 september goed gekeurd en ik moet nog 7 werkdagen wachten...............
Toen ik vertelde dat ik op wilde zeggen per direct aangezien zij niet aan het contract voldoen, nl. een deugdelijk toestel met telefonie (wat dus ook niet gaat, want toestel valt binnen 30 sec. uit) en internet, kreeg ik te horen dat dat niet kon, zij houden zich niet aan hun deel van het contract, dus mag je conform de wet eenzijdig per direct opzeggen maar dit geldt niet voor Vodafone.
Ik kreeg een asociaal iemand van afd. annuleringen aan de telefoon die vond dat ik als gehandicapte met ook nog eens een ernstige polyneuropathie waardoor ik NAUWELIJKS kan lopen naar een andere vodafone vestiging, 40 km verderop moest gaan, toen ik vertelde dat ik gehandicapt ben, kreeg ik te horen dat weet ik toch niet, nee dat staat in de mails en in de div. telefoon rapportages van de gesprekken dus lezen mw., deze Josefine heeft de verbinding verbroken met de woorden ACH MW. zoek het verder maar uit.
Dit alles zorgt ervoor dat ik NOOIT meer een abonnement bij Vodafone neem, sterker nog ik raad het iedereen af, je moet de volle prijs betalen, heb van ellende een ander toestel moeten kopen om in ieder geval toch maar te kunnen bellen, maar zij leveren niet wat ze volgens het contract behoren te leveren en je kunt eerder opzeggen met een boete??????????? Waar staat dat in het burgerlijk wetboek???? Vodafone hoeft zich volgens Josefine niet aan de wet te houden, volgens mij geldt deze voor iedere inwoner en bedrijf in nederland, maar klaarblijkelijk niet voor Vodafone.
DUS GA NOOIT MET DEZE MAATSCHAPPIJ IN ZEE, DE MENSEN ZIJN ONBESCHOFT, WETEN NIET WAT KLANTVRIENDELIJKHEID IS EN HOUDEN ZICH NIET AAN HET CONTRACT, ZE KUNNEN GELD INCASSEREN MAAR TERUG STORTEN HO MAAR.
Re: Vodafone slechte service, ondeugdelijke toestellen
Als drie mensen de zelfde problemen hebben met het toestel, iemand (in de familie) al ééns een software/firmware upgrade geprobeerd. ?
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 23 aug 2012 14:05
Re: Vodafone slechte service, ondeugdelijke toestellen
Ja dat heb ik geprobeerd en toevallig had mijn collega dit ook geprobeerd waardoor ook bij hem de problemen erger werden ipv minder. Vreemd niet?
Re: Vodafone slechte service, ondeugdelijke toestellen
Had een zelfde soort probleem. Abo verlengd maar met het nieuwe toestel va dag 1 geen bereik. Vodafone winkel kon het niet oplossen, en aan de telefoon werd ik van kastje naar muur gestuurd. Na een paar weken heb ik de telefoon van ellende maar doorverkocht en zelf een nieuwe gekocht.
Ben al jaren abonnee bij Vodafone, maar zit er nu toch over te denken om niet meer te verlengen as juli. Hele slechte klantenservice.
Ben al jaren abonnee bij Vodafone, maar zit er nu toch over te denken om niet meer te verlengen as juli. Hele slechte klantenservice.
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 23 aug 2012 14:05
Re: Vodafone slechte service, ondeugdelijke toestellen
Precies en maar schelden en tieren tegen hun klanten als je ze wijst op het feit dat zij in gebreke zijn gebleven ivm het feit dat ze weigeren het contract na te komen. Had amper met mijn toestel gebeld en toch 80 euro aan kosten rarara????? Laat dat nu net die 80 euro zijn die gecrediteerd dienen te worden............. volgens mij is het bij hen zo dat de gebruiker toch betaald al dan niet dubbele kosten.
-
- Berichten: 23
- Lid geworden op: 03 jul 2012 15:27
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: Vodafone slechte service, ondeugdelijke toestellen
Hallo,
U heeft 2 jaar fabrieks garantie. Dat betekent dat u 2 jaar lang het toestel mag opsturen via Vodafone. Deze zijn volgens de wet ook verplicht om deze voor u op te sturen.
Een verkoper is geen reperateur en kan geen toezeggingen doen over het wel of niet repareren van het toestel. U staat in uw recht. Maak er daarom ook werk van. Stuur anders een aangetekende brief. Dan weet u zeker dat het aankomt.
Groet Belkostenwijzer
U heeft 2 jaar fabrieks garantie. Dat betekent dat u 2 jaar lang het toestel mag opsturen via Vodafone. Deze zijn volgens de wet ook verplicht om deze voor u op te sturen.
Een verkoper is geen reperateur en kan geen toezeggingen doen over het wel of niet repareren van het toestel. U staat in uw recht. Maak er daarom ook werk van. Stuur anders een aangetekende brief. Dan weet u zeker dat het aankomt.
Groet Belkostenwijzer
Re: Vodafone slechte service, ondeugdelijke toestellen
Dat je in je recht staat zegt Vodafone niks hoor
Re: Vodafone slechte service, ondeugdelijke toestellen
Als ik dit soort dingen lees ben ik toch altijd wel benieuwd hoe dit gesprek precies is gegaan. Meestal komt dit gedrag niet van 1 kant.Surprise1975 schreef:
Ik kreeg een asociaal iemand van afd. annuleringen aan de telefoon die vond dat ik als gehandicapte met ook nog eens een ernstige polyneuropathie waardoor ik NAUWELIJKS kan lopen naar een andere vodafone vestiging, 40 km verderop moest gaan, toen ik vertelde dat ik gehandicapt ben, kreeg ik te horen dat weet ik toch niet, nee dat staat in de mails en in de div. telefoon rapportages van de gesprekken dus lezen mw., deze Josefine heeft de verbinding verbroken met de woorden ACH MW. zoek het verder maar uit.
Re: Vodafone slechte service, ondeugdelijke toestellen
uberhaupt waarom iemand zo te koop loopt met een handicap, want dan moet de mens aan de andere kant harder zijn best doen of zo...zucht. en omdat je meer vliegen vangt met stroop dan met stront, ben ik er in het geval van TS van overtuigd dat ze anders had kunnen aanpakken.
Hier ook al jaren Vodaphone en buiten de grote storing om( waar ikzelf geen last van had) goed bereik, nooit problemen en zelfs mijn Lg mogen ruilen voor een blackberry omdat die LG te slecht voor woorden was....
Zo'n toestel kies je volgens mij helemaal zelf.... als de hardware gewoon niet goed is kan een provider daar niks aan veranderen, maar zal hij echt moeten worden opgestuurd.
Is dat echt niet voorgesteld?
Hier ook al jaren Vodaphone en buiten de grote storing om( waar ikzelf geen last van had) goed bereik, nooit problemen en zelfs mijn Lg mogen ruilen voor een blackberry omdat die LG te slecht voor woorden was....
Zo'n toestel kies je volgens mij helemaal zelf.... als de hardware gewoon niet goed is kan een provider daar niks aan veranderen, maar zal hij echt moeten worden opgestuurd.
Is dat echt niet voorgesteld?
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 23 aug 2012 14:05
Re: Vodafone slechte service, ondeugdelijke toestellen
@ Frantic,
Ik loop niet te koop met mijn handicap, sterker nog ik heb het een hele tijd verzwegen, maar mw. begon gelijk te tieren en te schelden en nee het kwam niet door mijn gedrag, ik ben nl. leidinggevende klantenservice geweest, weet dus hoe je mensen netjes te woord staat, dit gedrag van Vodafone kan gewoon echt niet door de beugel................. op het moment dat iemand tegen mij zegt u moet maar naar een andere winkel van Vodafone die 40 km verderop ligt ja dan vraag ik netjes hoe ik daar moet komen, gezien mijn handicap....................... lijkt me niet meer dan logisch. Dan verwacht ik niet dat ze harder lopen, maar ik verwacht wel dat ze KLANTVRIENDELIJK blijven.
@ belkostenwijzer,
Het was geen verkoper van Vodafone maar van het reparatiebedrijf waarmee Vodafone werkt, die zitten hier in de Vodafone winkel, zij weigeren hem toe te sturen, omdat hij toch niet wordt gemaakt, toen ik hier Vodafone over belde, kreeg ik te horen dat ik hem op MIJN kosten toe mocht sturen, maar dat als het iets is wat buiten de garantie valt en gezien de reactie van het reparatiebedrijf ging vodafone hier al vanuit, dan kreeg ik hier reparatie c.q. vervangingskosten over te betalen, dus ook al sta je in je recht het maakt Vodafone niet uit, ze zeggen letterlijk, wij bieden een service van reparatie of vervanging aan, dit is geen recht dus u heeft geen poot om op te staan en dat betwijfel ik dus.
Was gewoon een net gesprek, maar die mw. vindt dat Vodafone zich niet aan de wet heeft te houden. Ik moest niet zeuren en gewoon betalen (wat ik al maanden doe omdat mijn klachten constant niet worden behandeld) en dat is voor mij een brug te ver.
Als ze dan ook nog teveel geld afschrijven van mijn rekening en niets crediteren ja dan ga ik hierover reclameren, als 2 personen van de klantenservice garanderen dat het vandaag op mijn rekening staat (onafhankelijk van elkaar) dan verwacht ik deze service ook en dan verwacht ik niet te horen, ja maar u moet nog 7 werkdagen wachten.
Ik loop niet te koop met mijn handicap, sterker nog ik heb het een hele tijd verzwegen, maar mw. begon gelijk te tieren en te schelden en nee het kwam niet door mijn gedrag, ik ben nl. leidinggevende klantenservice geweest, weet dus hoe je mensen netjes te woord staat, dit gedrag van Vodafone kan gewoon echt niet door de beugel................. op het moment dat iemand tegen mij zegt u moet maar naar een andere winkel van Vodafone die 40 km verderop ligt ja dan vraag ik netjes hoe ik daar moet komen, gezien mijn handicap....................... lijkt me niet meer dan logisch. Dan verwacht ik niet dat ze harder lopen, maar ik verwacht wel dat ze KLANTVRIENDELIJK blijven.
@ belkostenwijzer,
Het was geen verkoper van Vodafone maar van het reparatiebedrijf waarmee Vodafone werkt, die zitten hier in de Vodafone winkel, zij weigeren hem toe te sturen, omdat hij toch niet wordt gemaakt, toen ik hier Vodafone over belde, kreeg ik te horen dat ik hem op MIJN kosten toe mocht sturen, maar dat als het iets is wat buiten de garantie valt en gezien de reactie van het reparatiebedrijf ging vodafone hier al vanuit, dan kreeg ik hier reparatie c.q. vervangingskosten over te betalen, dus ook al sta je in je recht het maakt Vodafone niet uit, ze zeggen letterlijk, wij bieden een service van reparatie of vervanging aan, dit is geen recht dus u heeft geen poot om op te staan en dat betwijfel ik dus.
Was gewoon een net gesprek, maar die mw. vindt dat Vodafone zich niet aan de wet heeft te houden. Ik moest niet zeuren en gewoon betalen (wat ik al maanden doe omdat mijn klachten constant niet worden behandeld) en dat is voor mij een brug te ver.
Als ze dan ook nog teveel geld afschrijven van mijn rekening en niets crediteren ja dan ga ik hierover reclameren, als 2 personen van de klantenservice garanderen dat het vandaag op mijn rekening staat (onafhankelijk van elkaar) dan verwacht ik deze service ook en dan verwacht ik niet te horen, ja maar u moet nog 7 werkdagen wachten.
Re: Vodafone slechte service, ondeugdelijke toestellen
Je zegt dat je je handicap hebt verzwegen maar in je openingspost zeg je dit:
toen ik vertelde dat ik gehandicapt ben, kreeg ik te horen dat weet ik toch niet, nee dat staat in de mails en in de div. telefoon rapportages van de gesprekken dus lezen mw.,
toen ik vertelde dat ik gehandicapt ben, kreeg ik te horen dat weet ik toch niet, nee dat staat in de mails en in de div. telefoon rapportages van de gesprekken dus lezen mw.,
Re: Vodafone slechte service, ondeugdelijke toestellen
Surprise1975 schreef:Mensen ga NOOIT met vodafone in zee, ik heb 1,5 jaar geleden de fout gemaakt om een sony ericsson Xperia X10 aan te schaffen met een abonnement voor 2 jaar, wat is het geval, na 6 maanden ging mijn toestel stuk............. ben er mee naar de vodafone winkel gegaan, die weigerde hem in te nemen, aangezien het toch niet gerepareerd zou worden (mijn toestel ging na halve minuut spontaan uit) was niets mee gebeurd, collega van mij had zelfde euvel en mijn partner ook. Heb dus via de vodafone site klachten mail ingestuurd, is niets mee gedaan, sterker nog men beweerd dat alle 3 de klachtenmails niet aan zijn gekomen vreemd nietwaar?
Na veel problemen en bellen met vodafone, heb ik eindelijk 80 euro vergoed gekregen voor een jaar niet kunnen internetten, nu hebben ze dit niet verrekend maar gewoon net gedaan alsof de credit nota's er niet zijn. Ze zouden het bedrag overmaken was gegarandeerd door meerdere personen dat het vandaag op mijn rekening zou staan en wat blijkt niets, nee het is 3 september goed gekeurd en ik moet nog 7 werkdagen wachten...............
Toen ik vertelde dat ik op wilde zeggen per direct aangezien zij niet aan het contract voldoen, nl. een deugdelijk toestel met telefonie (wat dus ook niet gaat, want toestel valt binnen 30 sec. uit) en internet, kreeg ik te horen dat dat niet kon, zij houden zich niet aan hun deel van het contract, dus mag je conform de wet eenzijdig per direct opzeggen maar dit geldt niet voor Vodafone.
Ik kreeg een asociaal iemand van afd. annuleringen aan de telefoon die vond dat ik als gehandicapte met ook nog eens een ernstige polyneuropathie waardoor ik NAUWELIJKS kan lopen naar een andere vodafone vestiging, 40 km verderop moest gaan, toen ik vertelde dat ik gehandicapt ben, kreeg ik te horen dat weet ik toch niet, nee dat staat in de mails en in de div. telefoon rapportages van de gesprekken dus lezen mw., deze Josefine heeft de verbinding verbroken met de woorden ACH MW. zoek het verder maar uit.
Dit alles zorgt ervoor dat ik NOOIT meer een abonnement bij Vodafone neem, sterker nog ik raad het iedereen af, je moet de volle prijs betalen, heb van ellende een ander toestel moeten kopen om in ieder geval toch maar te kunnen bellen, maar zij leveren niet wat ze volgens het contract behoren te leveren en je kunt eerder opzeggen met een boete??????????? Waar staat dat in het burgerlijk wetboek???? Vodafone hoeft zich volgens Josefine niet aan de wet te houden, volgens mij geldt deze voor iedere inwoner en bedrijf in nederland, maar klaarblijkelijk niet voor Vodafone.
DUS GA NOOIT MET DEZE MAATSCHAPPIJ IN ZEE, DE MENSEN ZIJN ONBESCHOFT, WETEN NIET WAT KLANTVRIENDELIJKHEID IS EN HOUDEN ZICH NIET AAN HET CONTRACT, ZE KUNNEN GELD INCASSEREN MAAR TERUG STORTEN HO MAAR.
Re: Vodafone slechte service, ondeugdelijke toestellen
belkostenwijzer schreef:Hallo,
U heeft 2 jaar fabrieks garantie. Dat betekent dat u 2 jaar lang het toestel mag opsturen via Vodafone. Deze zijn volgens de wet ook verplicht om deze voor u op te sturen.
Een verkoper is geen reperateur en kan geen toezeggingen doen over het wel of niet repareren van het toestel. U staat in uw recht. Maak er daarom ook werk van. Stuur anders een aangetekende brief. Dan weet u zeker dat het aankomt.
Groet Belkostenwijzer
Op laten sturen, het kan zomaar duren dat je 3 maanden je telefoon
dan kwijt bent bij Vodafone.
Re: Vodafone slechte service, ondeugdelijke toestellen
Ik krijg opeens een rekening (267€) voor een leentoestel uit maart? die schijnt bij inlevering bij dynafix kapot beeld aangeleverd te zijn (dynafix maakt alle toestellen van vodafone)
ik ben verzekerd bij Marsh Nederland. Die kunnen me niet helpen!..
Ik bel vodafone en krijg het zelfde als hierboven gemeld is.
Vodafone beweerd dat ik het toestel kapot ingeleverd heb, terwijl de koerier hem thuis ophaalde en en verzegelde en het scherm gewoon heel was.
In mijn contract staat (van vodafone) dat ik niet meer dan 45€ netto kan betalen aan schade of niet inleveren van een leentoestel.
dus vind het heel bizar waar ze mee bezig zijn.
Oplossing: Rechtsbijstand erop zetten. die lossen het gewoon volledig op.
(Het is blijkbaar nodig voor vodafone, ik lig al van begin van het jaar elke keer in gezeur met vodafone, of me foon doet het niet (geen internet, bereik etc.etc.) vodafone helpt niet...)
Contract opzeggen wil ik ook. lukt niet aangezien ik getekend heb voor 2jaar :')(4maanden geleden!)
En mag vodafone ZOMAAR een rekening (waar ik het over heb) afschrijven van mij rekening? Ik heb ze namelijk alleen gemachtigd om mijn abonnement afteschrijven (automatische machtiging)...
Hoe zit dit precies?
ik ben verzekerd bij Marsh Nederland. Die kunnen me niet helpen!..
Ik bel vodafone en krijg het zelfde als hierboven gemeld is.
Vodafone beweerd dat ik het toestel kapot ingeleverd heb, terwijl de koerier hem thuis ophaalde en en verzegelde en het scherm gewoon heel was.
In mijn contract staat (van vodafone) dat ik niet meer dan 45€ netto kan betalen aan schade of niet inleveren van een leentoestel.
dus vind het heel bizar waar ze mee bezig zijn.
Oplossing: Rechtsbijstand erop zetten. die lossen het gewoon volledig op.
(Het is blijkbaar nodig voor vodafone, ik lig al van begin van het jaar elke keer in gezeur met vodafone, of me foon doet het niet (geen internet, bereik etc.etc.) vodafone helpt niet...)
Contract opzeggen wil ik ook. lukt niet aangezien ik getekend heb voor 2jaar :')(4maanden geleden!)
En mag vodafone ZOMAAR een rekening (waar ik het over heb) afschrijven van mij rekening? Ik heb ze namelijk alleen gemachtigd om mijn abonnement afteschrijven (automatische machtiging)...
Hoe zit dit precies?
Re: Vodafone slechte service, ondeugdelijke toestellen
Ik heb een Samsung Galaxy Ace via Vodafone in gebruik, op zichzelf een aardig mobieltje muv de batterij welke na een uur of 2 mailen-websites bekijken leeg is, zowel Samsung als Vodafone geven aan hieraan niets te kunnen doen en hebben als oplossing: Koop een 2* batterij erbij:(.
Ik heb gevraagd om tegen bijbetaling het toestel te kunnen omruilen, niet akkoord.
Is er geen garantie op toestellen en batterijen?
Meer mensen die problemen met Galaxy Ace hebben ?
Ik heb gevraagd om tegen bijbetaling het toestel te kunnen omruilen, niet akkoord.
Is er geen garantie op toestellen en batterijen?
Meer mensen die problemen met Galaxy Ace hebben ?
Re: Vodafone slechte service, ondeugdelijke toestellen
Mijn net nieuwe Iphone was niet helemaal in orde, dus ging deze terug naar Apple.
Eindelijk zou ik vandaag mijn nieuwe Iphone, na een maand gewacht te hebben, weer ophalen in Den Helder. Ik ben dan ook op tijd naar de winkel toegegaan om deze af te halen. Tot mijn spijt is de ''nieuwe Iphone'' niet NIEUW!
Toen ik de 'nieuwe Iphone' in mijn handen kreeg, ging ik deze direct controleren en jammer genoeg zaten er overduidelijk gebruikssporen om mijn zogenaamde nieuwe Iphone 4s. Ik heb toen de medewerker gewezen op de krassen die op weerszijde van de telefoon zichtbaar zijn, om precies te zijn op het 'witte lak' gedeelte. Hij bevestigde dit en vond het erg spijtig. Hij heeft daarna Vodafone gebeld om dit te melden en te vragen wat er nu moest gebeuren. Jullie collega 'Elena' gaf aan dat zij dit moest navragen bij de hiervoor bedoelde afdeling en dat zij dit weer morgen terugkoppelt aan de medewerker. Voor dat ik verder ga met het uitleggen van mijn ervaringen met Vodafone wil ik aangeven dat ik het wel fijn vind dat de betreffende medewerker er zo boven op zit. Mijn kritiek is dan ook niet op de medewerker gericht, maar op Vodafone als firma en Apple.
Ik hoop dat dit bij Tros Radar wordt uitgezonden of dat erover gepraat zal worden, zodat de werkwijze en 'service' bekend is bij meerdere eventuele klanten of toekomstige klanten. Dit alles is puur principieel, omdat ik het niet vind kunnen dat je als klant benadeeld wordt terwijl het probleem bij Vodafone en Apple hoort te liggen en de klant gewoon en ten alle tijden hoort te genieten van het geen hij of zij gekocht/betaald heeft. Wat Vodafone en Apple in dit geval doen is het probleem bij mij als klant neerleggen, mij onnodig een maand laten wachten ( wat nu waarschijnlijk weer zolang gaat duren) en tot slot van rekening het LEF hebben om een tweedehands Iphone op te sturen, inplaats van (wat hoort en waar ik voor betaald heb) een nieuwe! Zelf hebben wij winkels en zorgen wij ervoor dat de klant geen hinder heeft, wanneer iets niet goed of stuk is. Wij geven de klant een nieuwe of geld retour en zorgen er intern voor dat het probleem wordt afgehandeld met de betreffende bedrijven. Dit lijkt mij niets bijzonders, maar vanzelf sprekend!! Tevens zitten wij net bij Vodafone, na overstapt te zijn van T-mobile, maar hier toch enigsinds spijt van hebben.
Vandaar deze post. Niet om Vodafone of Apple zwart te maken, maar om dit soort grote bedrijven duidelijk te maken dat jullie alleen bestaan door de klanten die jullie producten kopen en dat dit niet als vanzelfsprekend gezien moet worden! Mochten er meerdere mensen zijn met slechte ervaringen, zie ik graag jullie reactie tegemoed.
Eindelijk zou ik vandaag mijn nieuwe Iphone, na een maand gewacht te hebben, weer ophalen in Den Helder. Ik ben dan ook op tijd naar de winkel toegegaan om deze af te halen. Tot mijn spijt is de ''nieuwe Iphone'' niet NIEUW!
Toen ik de 'nieuwe Iphone' in mijn handen kreeg, ging ik deze direct controleren en jammer genoeg zaten er overduidelijk gebruikssporen om mijn zogenaamde nieuwe Iphone 4s. Ik heb toen de medewerker gewezen op de krassen die op weerszijde van de telefoon zichtbaar zijn, om precies te zijn op het 'witte lak' gedeelte. Hij bevestigde dit en vond het erg spijtig. Hij heeft daarna Vodafone gebeld om dit te melden en te vragen wat er nu moest gebeuren. Jullie collega 'Elena' gaf aan dat zij dit moest navragen bij de hiervoor bedoelde afdeling en dat zij dit weer morgen terugkoppelt aan de medewerker. Voor dat ik verder ga met het uitleggen van mijn ervaringen met Vodafone wil ik aangeven dat ik het wel fijn vind dat de betreffende medewerker er zo boven op zit. Mijn kritiek is dan ook niet op de medewerker gericht, maar op Vodafone als firma en Apple.
Ik hoop dat dit bij Tros Radar wordt uitgezonden of dat erover gepraat zal worden, zodat de werkwijze en 'service' bekend is bij meerdere eventuele klanten of toekomstige klanten. Dit alles is puur principieel, omdat ik het niet vind kunnen dat je als klant benadeeld wordt terwijl het probleem bij Vodafone en Apple hoort te liggen en de klant gewoon en ten alle tijden hoort te genieten van het geen hij of zij gekocht/betaald heeft. Wat Vodafone en Apple in dit geval doen is het probleem bij mij als klant neerleggen, mij onnodig een maand laten wachten ( wat nu waarschijnlijk weer zolang gaat duren) en tot slot van rekening het LEF hebben om een tweedehands Iphone op te sturen, inplaats van (wat hoort en waar ik voor betaald heb) een nieuwe! Zelf hebben wij winkels en zorgen wij ervoor dat de klant geen hinder heeft, wanneer iets niet goed of stuk is. Wij geven de klant een nieuwe of geld retour en zorgen er intern voor dat het probleem wordt afgehandeld met de betreffende bedrijven. Dit lijkt mij niets bijzonders, maar vanzelf sprekend!! Tevens zitten wij net bij Vodafone, na overstapt te zijn van T-mobile, maar hier toch enigsinds spijt van hebben.
Vandaar deze post. Niet om Vodafone of Apple zwart te maken, maar om dit soort grote bedrijven duidelijk te maken dat jullie alleen bestaan door de klanten die jullie producten kopen en dat dit niet als vanzelfsprekend gezien moet worden! Mochten er meerdere mensen zijn met slechte ervaringen, zie ik graag jullie reactie tegemoed.
Re: Vodafone slechte service, ondeugdelijke toestellen
Jongens en meiden dit gaat niet over een contract verlengen of iets dergelijks. Dit gaat over het feit dat Vodafone ten eerste via Dynafix zogenaamd repareert maar je gewoon een ander (2de hands) toestel durven te sturen. En dat wij als klant lekker mogen wachten tot dat zij van hun luie reet opstaan en de boel voor de klant regelen. In de tussen tijd zitten wij als klant of zonder telefoon of met een gaar leentoestel en een duur abonnement voor een Iphone!!
Ze horen de klant vanuit voorraad in de winkel direct een nieuwe te geven als zij erachter zijn dat het inderdaad een fout is in het toestel. Niet daarna de klant ruim een maand laten wachten en blij willen maken met een 2de handde telefoon!
Enige wat werkt met dit soort bedrijven is massaal de rekeningen niet meer betalen, als 40% van de klanten dit doet, zullen ze het direct in hun portemonnee voelen en kijken hoe ze hun klanten wel tevreden kunnen houden en behandelen als koning zoals het hoort!! Maar helaas zijn wij in dit land niet in staat de lef te vinden dit te doen.
Ik weet het wel. mocht ik in de loop van aankomende week geen nieuwe krijgen kunnen zij fluiten naar hun centen, kosten wat het kost. Principes zijn meer waard dan geld!!
Ze horen de klant vanuit voorraad in de winkel direct een nieuwe te geven als zij erachter zijn dat het inderdaad een fout is in het toestel. Niet daarna de klant ruim een maand laten wachten en blij willen maken met een 2de handde telefoon!
Enige wat werkt met dit soort bedrijven is massaal de rekeningen niet meer betalen, als 40% van de klanten dit doet, zullen ze het direct in hun portemonnee voelen en kijken hoe ze hun klanten wel tevreden kunnen houden en behandelen als koning zoals het hoort!! Maar helaas zijn wij in dit land niet in staat de lef te vinden dit te doen.
Ik weet het wel. mocht ik in de loop van aankomende week geen nieuwe krijgen kunnen zij fluiten naar hun centen, kosten wat het kost. Principes zijn meer waard dan geld!!