Deze laptop is verplicht voor de opleiding van mijn dochter.
Levertijd.... 3 tot 4 weken!
Mijn dochter zit inmiddels op de opleiding en mag een leen laptop gebruiken omdat de externe leverancier zulke achterlijke levertijden er op na houdt.
Ik heb met het leveranciersbedrijf www.secureshopping.nl gebeld om te vragen waarom het zo lang moet duren, voordat ik daar antwoord op kreeg ben ik zeer klantonvriendelijk te woord gestaan met teksten als " dat duurt nu eenmaal zo lang", " Zo werken wij", etc met een toon dat ik niet zo moet zeuren.
Maar een duidelijk antwoord gaf ze niet.
Ook de afdelingschef gaf dezelfde antwoorden en na veel doorvragen wat het proces dan precies is, was het antwoord:
" We bestellen in batch (oke, daar kan ik inkomen om de kosten te drukken) en dat duurt een week. Dan duurt het een week voordat de laptop geleverd wordt ( in een 12-uurs leverings economie?!?), dan moeten we hem uitpakken (ja dat werd echt gezegd!), de software er op zetten, hem testen (duurt bij hun een week, elke gek kan het in een paar uurtjes) en dan duurt het nog een paar dagen om hem op te sturen en is hij een paar dagen onderweg met de post ( geen idee welke pakketdienst ze gebruiken maar ik zou onmiddellijk een ander nemen
Ik heb gezegd dat het misschien tijd wordt dat ze hun werkwijze misschien moeten aanpassen omdat het toch echt niet meer van deze tijd is dat je zo ontzettend lang op een bestelling moet wachten die ik al betaald heb.
Maar dat was tegen dovemansoren. Geen excuses, geen " goh, wat vervelend, ik ga kijken of ik iets voor u kan betekenen", niets dan halsstarrige onvriendelijkheid.
Ze vond niet dat ze onvriendelijk was want ze besteedde al een kwartier van haar tijd aan mij om met me te praten.....
Ben bijna geneigd om alles te annuleren maar een bestelling via de school scheelt een aanzienlijk in aanschaf en als je het niet via school besteld, heeft ze ook geen ondersteuning van de IT afdeling op school.
Zijn er meer mensen die hier mee te maken hebben gehad?
