LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Simpel Zakelijk

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
RDV70

Simpel Zakelijk

Ongelezen bericht door RDV70 »

Beste mensen,

vanaf woensdag 29 augustus heb ik zakelijk mobiel met onbeperkt internet. Bij het aanmelden van mijn sim kaart dacht ik dat hij het direct zou doen. Echter dat was mijn inschattings fout. Gebeld met de klantenservice en binnen 2 minuten had ik iemand aan de lijn. Ik moest maximaal 24 uur geduld hebben... En ja hoor perfect de telefoon met internet deed het !!!

Ik twijfelde om simpel te nemen door de onderwerpen op tros radar, maar dacht dat zullen ze toch wel opgelost hebben en inderdaad het ging van een lijen dakje JA u leest het goed HET GING (verleden tijd)

ondertussen had ik vanaf de volgende dag geen internet meer (teveel gebruikt "hoezo onbeperkt internet") Maar goed, klantenservice gebeld en het het was vrijdag weer opgelost. En wederom zeer vriendelijk geholpen. Helaas maandag morgen weer hetzelfde emailtje en smsje, geen internet onderweg... Maandag gebeld, moest ik een uurtje in de wacht zitten, maar goed ik werd later netjes terug gebeld dat het een instellingsfout was en dat het snel weer verholpen werd.

Met alle goede moed gewacht tot c.a. 30 minuten geleden. maar weer even gebeld en daar vertelde men mij dat er niets gezegd kon worden hoelang het nog kan duren. De eerste "storing" was nog niet opgelost werd mij verteld. Ik ben een zakelijke gebruiker dus kan onderweg echt niet zonder internet. Mijn klanten mailen en verwachten antwoord van mij.

Ik heb gevraagd om de opdracht te annuleren of mij een eind datum te geven, echter de getrainde call center [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] poeierde mij steeds maar weer af zonder antwoord. En als ik ergens een hekel aan heb zijn het de standaard call-center antwoorden. BAH BAH BAH.

Ik vraag gewoon om te leveren wat ik gevraagd heb of een antwoord op wanneer ik het wel geleverd krijg. Normale vraag lijkt mij. In het dagelijks leven anders wel, maar bij Simpel niet. Bij Simpel moet je betalen en dan krijg je niet waarvoor je betaald. Sterker het melden van dat ik geen andere uitweg zie als het dan maar ook op tros radar te zetten wordt beantwoord als zijnde dat ik niet moet dreigen, nou [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] bij deze het was geen dreigement, maar een poging je te laten inzien dat in mijn vak laten betalen en niet leveren als oplichting gezien wordt.

Als je simpel neemt omdat je een BKR notering hebt, dan zal het de enige oplossing zijn. Maar voor een ieder, zoals ik, die gewoon een abonnement kan nemen. Denk na voordat je wat besluit. Ik denk dat het een mooi product is, maar ga niet zo met klanten om !!!

Beste Simpel medewerkers, of T-mobile,

5 dagen over een storing oplossen doen en dan nog geen eind antwoord kunnen geven kan toch echt niet....

Hef aub mijn contract op

berndv

Re: Simpel Zakelijk

Ongelezen bericht door berndv »

RDV70 schreef: Ik twijfelde om simpel te nemen door de onderwerpen op tros radar, maar dacht dat zullen ze toch wel opgelost hebben en inderdaad het ging van een lijen dakje
RDV70 schreef:Ik ben een zakelijke gebruiker dus kan onderweg echt niet zonder internet. Mijn klanten mailen en verwachten antwoord van mij.
RDV70 schreef:Maar voor een ieder, zoals ik, die gewoon een abonnement kan nemen. Denk na voordat je wat besluit.
En al zijn er 100 topics over, zolang er mensen zijn die "denken" dat de problemen maar verleden tijd zijn, zullen ze lekker door blijven gaan en zal een topic als deze totaal niets uit maken. Het enige waar naar gekeken wordt is het prijskaartje. En voor iemand die zo afhankelijk is van de verbinding moet dan niet klagen dat hij c-kwaliteit betaald en ook c-kwaliteit service krijgt.

RDV70

Ongelezen bericht door RDV70 »

Misschien heb jij gelijk, misschien mag ik er in Nederland vanuit gaan dat ik krijg waarvoor ik betaal

nico..d

Ongelezen bericht door nico..d »

Het is om gek van te worden om steeds aan het lijntje gehouden te worden, de wachttijden en het beroerde abonnement van Simpel.
Heb het er al eerder over gehad op dit forum en ik prijs de dag dat ik van Simpel af ben.........

Gesloten