LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Postnl zeer slechte service

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
hansapk1

Postnl zeer slechte service

Ongelezen bericht door hansapk1 »

Ik heb helaas met de andere kant van Postnl te maken gehad. Jaren lang hebben wij gelachen om het communisme; stugge onvriendelijke mensen die vooral niet willen helpen en zich alleen maar beroepen op regeltjes en je door verwijzen van loket naar loket. Maar he, het communisme herleeft weer!

Wat is het geval. Ik bestel in de Verenigde Staten van Amerika een zonnebril. Het verzenden hiervan kost $ 30,-. Binnen 2 weken wordt het pakket bij mij aangeboden. Helaas ben ik niet thuis en stopt de postbezorgster een briefje in de bus waarop ik tot 22.00 uur kan aangeven waar en wanneer ik dit pakket wil ontvangen. Bij geen reactie zal het pakket de volgende dag wederom worden aangeboden op mijn adres.
Helaas, de volgende dag wordt er niets aangeboden. De barcode gecheckt en via het systeem zie ik dat de status van mijn pakketje staat op: wordt uitgeleverd. Echter wanneer ik 4 dagen later nog geen pakket heb, en de postbezorgster voor een ander pakket aan mijn deur staat vraag ik hoe de status van mijn andere pakket is. Zij kan zich niet meer precies herinneren of zij het een 2e keer heeft aangeboden, maar wanneer dat zo is dan moet ik daar een briefje van hebben gehad. Dat heb ik niet, dus op haar advies naar het postkantoor. Ook daar geen pakket. Dan bellen met de klantenservice, a €0,45 p/m. Enkele euro's later is mijn klacht genoteerd. De volgende dag staat op mijn voicemail het bericht dat het pakket RETOUR gestuurd wordt naar Amerika?!?!?! Getracht zal worden dit tegen te houden. Geen bericht dus maar weer een paar euro aan besteed om info te krijgen over de status. Hierop contact opgenomen met de verkoper. Van haar meteen het bericht ontvangen dat het pakket onderweg naar haar was, en 2 dagen later de bevestiging gekregen dat zij het pakket weer ontvangen had. 6 dagen daarna, op voice mail terwijl zij mijn mob nr hebben, krijg ik van Postnl het bericht dat het pakketje in Amerika is.
De medewerkster geeft toe dat door Postnl een fout is gemaakt, omdat het nooit een 2e keer aangeboden is geweest, danwel op een postkantoor is gedeponeerd.
Echter krijg ik de mededeling dat postwerk mensen werk is en dat hierbij fouten worden gemaakt. Oh ja, ik heb geen recht op een schade vergoeding. Want ontvangers (dus de betalers) kunnen ingevolge de algemene bepalingen van Postnl niet claimen.
De verzender dient een claim in te dienen, in dit geval bij het postkantoor in Amerika, zij zullen een onderzoek instellen en als de klacht gegrond verklaard wordt, krijgen zij de vergoeding. Ik, degene die betaald heeft, moet maar hopen dat ik het geld terug krijg.

Hierover diverse mails verstuurd, en dan blijkt de arrogantie en de klant onvriendelijkheid van Postnl.

In de laatste mail van Postnl gaven zij aan niet meer te reageren op mij mails, waarbij zij mijn ip adres hebben geblokkeerd. Gelukkig zijn er nog andere wegen om mails verstuurd te krijgen.

Ik vind het werkelijk te schandalig voor woorden wat hier gebeurd, en helaas lees ik dat dit veel vaker voorkomt.

Divino Vesti

Re: Postnl zeer slechte service

Ongelezen bericht door Divino Vesti »

Goede avond.
Ik zou heel graag advies willen krijgen van iemand die hier ervaring mee heeft. Want ik ben woest over Post NL!! In de loop van jaren heb ik best wel vaak mijn brieven niet ontvangen en of kapotte pakketjes enz. Helaas altijd mijn mond gehouden. Tot op de dag van vandaag. Om het verhaal kort te houden, hier onder ziet u kopie van de brief die ik naar Post NL heb gestuurd. Want op 30 juli is het echt mis gegaan.

Geachte heer, mevrouw

Op maandag 30-07-2012 heb ik mijn pasport aangetekend laten opsturen via PostNL. In de envelop zat mijn paspoort met formulieren voor een visum aanvraag. Ik moest een extra envelop met een aangetekende postzegel, in de envelop bij voegen, zo dat de ambassade van Wit Rusland, mijn pasport na verlenen van een visum, kon retourneren naar mij.
Op woensdag 01-08-2012 belde ik ambassade van Wit Rusland op, om zeker van te zijn dat ze mijn pasport hadden ontvangen. Tot mijn verbazing melde ambassadeur dat mijn betaling wel binnen was, maar mijn pasport niet. Ik schrok heel erg omdat op zaterdag om 12:00 mijn vlucht naar Wit Rusland geboekt was. Ik heb meteen contact opgenomen met PostNL met de vraag waar mijn pasport was. Waarop ik te horen kreeg, dat mijn aangetekende envelop op sorteercentrum in Assen lag, en dat er een hele verwarring was, waar de brief naar toe moest.
Op de envelop stond adres van ambassade in Den Haag, en op de postzegel die mevrouw van PostNL had uitgedraaid, stond mijn thuis adres. Dus mijn paspoort was nooit aangekomen bij ambassade, omdat er door de medewerker van PostNL een fout werd gemaakt.
Ik heb de hele situatie uitgelegd, en verteld hoe belangrijk dat was dat ik mijn paspoort zo snel mogelijk terug kreeg. Waarop uw collega antwoordde dat ze niet veel kon doen. Mijn paspoort zou op vrijdag worden afgeleverd bij mij thuis. Dat betekende voor mij, dat ik nog enige kans had, om op zaterdag toch nog mijn vlucht te kunnen halen. Op vrijdag 03-08-2012 werd mijn paspoort niet afgeleverd.
Ik was woedend, ik had weer contact gehad met PostNL, met de vraag waar mijn paspoort op dat moment was. Ik kreeg te horen dat ze niet wisten waar die was. Hij was niet opgehaald door de koerier en lag ook niet bij de ophaal punt. Ik werd hysterisch! Ik kon wel janken, omdat ik wist dat ik mijn afspraken ging missen.
Er zou een melding van worden gemaakt, dat als mijn brief iemand in handen zou krijgen, zou het met spoed bij mij worden afgeleverd.
Op zaterdag werd mijn paspoort na 3 stressvolle dagen eindelijk afgeleverd. Ik heb mijn vlucht niet gehaald. Op maandag heb ik vrij moeten nemen om zelf naar Den Haag te gaan snel visum aan te vragen wat veel geld gekost heeft. Uiteindelijk ben ik zaterdag 11-08-2012 gaan vliegen naar Wit Rusland.
Wij zijn twee bedrijven kwijt, waar mee wij samen zouden gaan werken, aangezien ze tussen 08-08-2012 en 29-08-2012 afwezig waren.
Ik heb nog nooit in mijn leven zo veel stress gehad als die week. Ik ben zwaar teleurgesteld in de servies van PostNL. Wat ik wel wil melden dat ik wel begripvol werd ontvangen aan de telefoon. Ze zeiden dat ze vreselijk vonden dat dat soort dingen gebeurden en dat het eigenlijk absoluut niet mag gebeuren.
Ik hoop op een snelle antwoord, want ik heb er genoeg van gehad.

Dat is wat ik gestuurd heb naar Post NL. 3 weken later belde ik Post NL op om te vragen of ze mijn klacht hadden ontvangen. U raad het nooit, het antwoord was NEE. En nog geen 2 dagen later werd ik terug gebeld door Post NL, met excuses en €50,00 vergoeding. Ik begon zo wat hysterisch te lachen. Hoe durven zij, na zo een vreselijke fout met €50 aankomen. Die lui daar hebben volgens mij geen besef wat ze hun klanten aandoen. Het is maar een foutje volgens hun. En de mevrouw van Post NL wilde al te graag die €50,00 overmaken, wat ik uiteraard geweigerd heb.
Ik vind persoonlijk dat ik recht heb op elke cent die ik kwijt ben door hun roekeloosheid en slordigheid. Kan iemand mij AUB helpen of advies geven, wat voor stappen ik kan nemen.

Alvast bedankt

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Op de bon die u van PostNL hebt ontvangen staat

Barcode
Product
Gewicht
Aan
Bestemming

Staat achter "aan" dus uw postcode en huisnummer?

Divino Vesti

Bob Schurkjens schreef:Op de bon die u van PostNL hebt ontvangen staat

Barcode
Product
Gewicht
Aan
Bestemming

Staat achter "aan" dus uw postcode en huisnummer?

Ja klopt er staat mn postcode en huisnummer.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Divino Vesti schreef:Goede avond.
Ik zou heel graag advies willen krijgen van iemand die hier ervaring mee heeft. Want ik ben woest over Post NL!! In de loop van jaren heb ik best wel vaak mijn brieven niet ontvangen en of kapotte pakketjes enz. Helaas altijd mijn mond gehouden. Tot op de dag van vandaag. Om het verhaal kort te houden, hier onder ziet u kopie van de brief die ik naar Post NL heb gestuurd. Want op 30 juli is het echt mis gegaan.

Geachte heer, mevrouw

Op maandag 30-07-2012 heb ik mijn pasport aangetekend laten opsturen via PostNL. In de envelop zat mijn paspoort met formulieren voor een visum aanvraag. Ik moest een extra envelop met een aangetekende postzegel, in de envelop bij voegen, zo dat de ambassade van Wit Rusland, mijn pasport na verlenen van een visum, kon retourneren naar mij.
Op woensdag 01-08-2012 belde ik ambassade van Wit Rusland op, om zeker van te zijn dat ze mijn pasport hadden ontvangen. Tot mijn verbazing melde ambassadeur dat mijn betaling wel binnen was, maar mijn pasport niet. Ik schrok heel erg omdat op zaterdag om 12:00 mijn vlucht naar Wit Rusland geboekt was. Ik heb meteen contact opgenomen met PostNL met de vraag waar mijn pasport was. Waarop ik te horen kreeg, dat mijn aangetekende envelop op sorteercentrum in Assen lag, en dat er een hele verwarring was, waar de brief naar toe moest.
Op de envelop stond adres van ambassade in Den Haag, en op de postzegel die mevrouw van PostNL had uitgedraaid, stond mijn thuis adres. Dus mijn paspoort was nooit aangekomen bij ambassade, omdat er door de medewerker van PostNL een fout werd gemaakt.
Ik heb de hele situatie uitgelegd, en verteld hoe belangrijk dat was dat ik mijn paspoort zo snel mogelijk terug kreeg. Waarop uw collega antwoordde dat ze niet veel kon doen. Mijn paspoort zou op vrijdag worden afgeleverd bij mij thuis. Dat betekende voor mij, dat ik nog enige kans had, om op zaterdag toch nog mijn vlucht te kunnen halen. Op vrijdag 03-08-2012 werd mijn paspoort niet afgeleverd.
Ik was woedend, ik had weer contact gehad met PostNL, met de vraag waar mijn paspoort op dat moment was. Ik kreeg te horen dat ze niet wisten waar die was. Hij was niet opgehaald door de koerier en lag ook niet bij de ophaal punt. Ik werd hysterisch! Ik kon wel janken, omdat ik wist dat ik mijn afspraken ging missen.
Er zou een melding van worden gemaakt, dat als mijn brief iemand in handen zou krijgen, zou het met spoed bij mij worden afgeleverd.
Op zaterdag werd mijn paspoort na 3 stressvolle dagen eindelijk afgeleverd. Ik heb mijn vlucht niet gehaald. Op maandag heb ik vrij moeten nemen om zelf naar Den Haag te gaan snel visum aan te vragen wat veel geld gekost heeft. Uiteindelijk ben ik zaterdag 11-08-2012 gaan vliegen naar Wit Rusland.
Wij zijn twee bedrijven kwijt, waar mee wij samen zouden gaan werken, aangezien ze tussen 08-08-2012 en 29-08-2012 afwezig waren.
Ik heb nog nooit in mijn leven zo veel stress gehad als die week. Ik ben zwaar teleurgesteld in de servies van PostNL. Wat ik wel wil melden dat ik wel begripvol werd ontvangen aan de telefoon. Ze zeiden dat ze vreselijk vonden dat dat soort dingen gebeurden en dat het eigenlijk absoluut niet mag gebeuren.
Ik hoop op een snelle antwoord, want ik heb er genoeg van gehad.

Dat is wat ik gestuurd heb naar Post NL. 3 weken later belde ik Post NL op om te vragen of ze mijn klacht hadden ontvangen. U raad het nooit, het antwoord was NEE. En nog geen 2 dagen later werd ik terug gebeld door Post NL, met excuses en €50,00 vergoeding. Ik begon zo wat hysterisch te lachen. Hoe durven zij, na zo een vreselijke fout met €50 aankomen. Die lui daar hebben volgens mij geen besef wat ze hun klanten aandoen. Het is maar een foutje volgens hun. En de mevrouw van Post NL wilde al te graag die €50,00 overmaken, wat ik uiteraard geweigerd heb.
Ik vind persoonlijk dat ik recht heb op elke cent die ik kwijt ben door hun roekeloosheid en slordigheid. Kan iemand mij AUB helpen of advies geven, wat voor stappen ik kan nemen.

Alvast bedankt
Wat is een aangetekende postzegel als ik vragen mag? En die 50 euro is waar u mee akkoord bent gegaan bij het versturen, het staat ook duidelijk als maximale vergoeding op de site van PostNL. Misschien volgende keer voor iets meer geld verzekerd via een koeriersdienst ala DHL of UPS versturen? Sowieso lijkt me dat de methode voor zakelijk belangrijke documenten, zoals in dit geval? PostNL is in mijn ogen toch meer bedoelt voor consumenten, met ditto service..

Divino Vesti

Wat is een aangetekende postzegel als ik vragen mag? En die 50 euro is waar u mee akkoord bent gegaan bij het versturen, het staat ook duidelijk als maximale vergoeding op de site van PostNL. Misschien volgende keer voor iets meer geld verzekerd via een koeriersdienst ala DHL of UPS versturen? Sowieso lijkt me dat de methode voor zakelijk belangrijke documenten, zoals in dit geval? PostNL is in mijn ogen toch meer bedoelt voor consumenten, met ditto service..[/quote]

Ik ben nergens mee akkord gegaan. En dat is niet de eerste keer dat ik mn pasport op deze manier heb gestuurd. En juist omdat het belangrijk is, stuur ik het aangetekend en niet met een gewone postzegel. En de volgende keer breng ik het liever zelf dan via PostNL.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Divino Vesti schreef:Wat is een aangetekende postzegel als ik vragen mag? En die 50 euro is waar u mee akkoord bent gegaan bij het versturen, het staat ook duidelijk als maximale vergoeding op de site van PostNL. Misschien volgende keer voor iets meer geld verzekerd via een koeriersdienst ala DHL of UPS versturen? Sowieso lijkt me dat de methode voor zakelijk belangrijke documenten, zoals in dit geval? PostNL is in mijn ogen toch meer bedoelt voor consumenten, met ditto service..

Ik ben nergens mee akkord gegaan. En dat is niet de eerste keer dat ik mn pasport op deze manier heb gestuurd. En juist omdat het belangrijk is, stuur ik het aangetekend en niet met een gewone postzegel. En de volgende keer breng ik het liever zelf dan via PostNL.
Het lijkt me dat door versturen van de brief, je akkoord gaat met de voorwaarden van PostNL? Vergelijkbaar met het kopen van een kaartje en in de trein stappen, daardoor ga je ook akkoord met de vervoersvoorwaarden van de NS. Verder staat op de site duidelijk de max. 50 euro vergoeding genoemd bij het type verzendproduct waar u voor hebt gekozen. PostNL bood en biedt veiliger methoden, met een verzekering tot 5500 euro etc etc, dat u daar niet voor kiest is PostNL niet aan te rekenen.

En als uw paspoort zakelijk belangrijk is, is persoonlijk brengen misschien wel de veiligste optie. Alhoewel mijn vader, al zijn zakelijke documenten en ook zijn eigen paspoort voor het aanvragen van een visum etc, via een koerier (DHL) verstuurd, al ~25 jaar zonder problemen. Maar goed, dat laatste is natuurlijk ook een stukje persoonlijke voorkeur.
Laatst gewijzigd door sjohie op 06 sep 2012 13:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Divino Vesti

[q]

Het lijkt me dat door versturen van de brief, je akkoord gaat met de voorwaarden van PostNL? Vergelijkbaar met het kopen van een kaartje en in de trein stappen, daardoor ga je ook akkoord met de vervoersvoorwaarden van de NS. Verder staat op de site duidelijk de max. 50 euro vergoeding genoemd bij het type verzendproduct waar u voor hebt gekozen. PostNL bood en biedt veiliger methoden, met een verzekering tot 5500 euro etc etc, dat u daar niet voor kiest is PostNL niet aan te rekenen.

En als uw paspoort zakelijk belangrijk is, is persoonlijk brengen misschien wel de veiligste optie. Alhoewel mijn vader, al zijn zakelijke documenten en ook zijn eigen paspoort voor het aanvragen van een visum etc, via een koerier (DHL) verstuurd, al ~25 jaar zonder problemen. Maar goed, dat laatste is natuurlijk ook een stukje persoonlijke voorkeur.[/quote]

Ik snap punt van je verhaal. En ik probeer nog een keer duidelijk te maken die van mij. De mevrouw van post Nl zag dat ik een pasport verstuurde. Het is hun verantwoordelijkheid om klanten in te lichten dat je je aangetekende brief kan ook nog eens verzekeren. Want een klant gaat van uit dat aangetekend al op zich een soort van varzekering is. Je zegt voorwaarde, en waar staat in de voorwaarde dat een medewerker van post Nl zulke fouten mag maken??? En nog maals er staat niet in de voorwaarde dat een postnl medewerkers zo slordig met documenten mag omgaan. Zij horen klanten in te lichten dat je je post extra kan verzekeren. Want als je een pakket verstuurd geven zij dat wel altijd aan.

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

Divino Vesti schreef: Ik snap punt van je verhaal. En ik probeer nog een keer duidelijk te maken die van mij. De mevrouw van post Nl zag dat ik een pasport verstuurde. Het is hun verantwoordelijkheid om klanten in te lichten dat je je aangetekende brief kan ook nog eens verzekeren.
Je kan alleen verzekeren voor de waarde van wat er in de zending zit - die €50 zou daar aardig bij in de buurt komen m.i. Je kan een brief of pakket niet verzekeren voor z.g. gevolgschade, nergens, bij niemand, nooit.
Want een klant gaat van uit dat aangetekend al op zich een soort van varzekering is.
Nee, u ging daar van uit, hang dat dan niet op aan "een klant". Er staat met koeienletters op de site van PostNL "Maximale schadevergoeding van € 50,- bij vermissing of schade". Dat u ervoor kiest om dat niet te lezen is uw zaak.

Dan moet me ook nog van het hart dat als een business deal zó belangrijk is en de partners in het buitenland slechts tot een bepaalde datum beschikbaar zijn, je dan niet koud een week van te voren nog eens een visum gaat aanvragen en het per post doet - dan schakel je een visum service in of eventueel een koerier. Dat u op deze manier schade heeft geleden is dan ook meer aan uzelf te wijten, niet leuk om te horen maar wel gewoon de realiteit.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Maar he, het communisme herleeft weer!
Heeft de SP de verkiezingen gewonnen ? :D :D
Maar was het (voor PostNL) maar zo, toen het nog een staatsbedrijf was functioneerde het wel. Postbesteller was een beedigd beroep, tegenwoordig ben ik al bij als de man/vrouw ueberhaupt Nederlands spreekt :(

Bob Schurkjens

De mevrouw van post Nl....
Dat is het probleem: "de mevrouw van PostNL" bestaat niet meer. Het is tegenwoordig de baliemedewerker van de supermarkt die het werk doet. De incompetentie is compleet. Het ervaringsniveau bij PostNL is nog nooit zo laag geweest. Personeel met ervaring is "te duur" en is aan de kant geschoven.

Je aangetekende brief is gewoon verkeerd in het systeem gezet bij de servicebalie. De "mevrouw van PostNL" heeft je afzendadres aangezien voor bestemmingsadres.

Het is mij zelf zo meermalen gebeurd dat ik pakketjes die waren geadresseerd aan iemand in Japan de volgende dag al terugkreeg. Een kruis door je afzendadres zetten helpt soms, maar niet altijd.

Divino Vesti

Je kan alleen verzekeren voor de waarde van wat er in de zending zit - die €50 zou daar aardig bij in de buurt komen m.i. Je kan een brief of pakket niet verzekeren voor z.g. gevolgschade, nergens, bij niemand, nooit.
Want een klant gaat van uit dat aangetekend al op zich een soort van varzekering is.
Nee, u ging daar van uit, hang dat dan niet op aan "een klant". Er staat met koeienletters op de site van PostNL "Maximale schadevergoeding van € 50,- bij vermissing of schade". Dat u ervoor kiest om dat niet te lezen is uw zaak.

Dan moet me ook nog van het hart dat als een business deal zó belangrijk is en de partners in het buitenland slechts tot een bepaalde datum beschikbaar zijn, je dan niet koud een week van te voren nog eens een visum gaat aanvragen en het per post doet - dan schakel je een visum service in of eventueel een koerier. Dat u op deze manier schade heeft geleden is dan ook meer aan uzelf te wijten, niet leuk om te horen maar wel gewoon de realiteit.[/quote]

Nee, niet alleen ik ga daar van uit. Er zijn honderden klachten websites waar klanten over PostNL klagen. Er staat ook met koeienletters, dat die € 50,00 van toepassing is mits de hulpverlener naar juistheid heeft gehandeld!!! Wat niet het geval is.
Als ik het per post heb gedaan, dan kon het waarschijnlijk niet anders!!! Als ik het maar een week van te voren heb gedaan, dan waren daar waarschijnlijk goede redenen voor!! Maar, dat betekent nog niet dat een dienstverlener, daar door zulke fouten mag maken. Of wel soms?? En omdat mensen vertrouwen in een of ander dienstverlening hebben, moeten zij daar op worden afgestraft??
Eerlijk gezegd dacht ik hier juist advies te krijgen of hulp, maar je word alleen maar nog meer afgezeikt. En als u met regels en voorwaarde aankomt, zou ik eerst even Postwet 2009 doorlezen!! We hebben om dit moment te makken met aansprakelijkheid door verkeerd handelen of nalaten, roekeloosheid waardoor schade is ontstaan.

Divino Vesti

Bob Schurkjens schreef:
De mevrouw van post Nl....
Dat is het probleem: "de mevrouw van PostNL" bestaat niet meer. Het is tegenwoordig de baliemedewerker van de supermarkt die het werk doet. De incompetentie is compleet. Het ervaringsniveau bij PostNL is nog nooit zo laag geweest. Personeel met ervaring is "te duur" en is aan de kant geschoven.

Je aangetekende brief is gewoon verkeerd in het systeem gezet bij de servicebalie. De "mevrouw van PostNL" heeft je afzendadres aangezien voor bestemmingsadres.

Het is mij zelf zo meermalen gebeurd dat ik pakketjes die waren geadresseerd aan iemand in Japan de volgende dag al terugkreeg. Een kruis door je afzendadres zetten helpt soms, maar niet altijd.
Dat is hem juist. Het stond aan de voorkant van envelop, want die was best wel groot, adres van Ambassade. En aan de achter kant afz. en mijn gegevens met hele kleine lettertjes. Ik kan nog steeds niet begrijpen hoe ze zo'n fout heeft kunnen maken.

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

Wat is Post.nl diep gezonken als aangetekend verzenden al afgeraden wordt.

Bob Schurkjens

Je kan een geschil aanspannen tegen PostNL bij de Geschillencommissie Post,

www.sgc.nl

Ik weet niet of dit succesvol zal zijn. In elk geval moet PostNL die 50 euro vergoeden.

Divino Vesti

Bob Schurkjens schreef:Je kan een geschil aanspannen tegen PostNL bij de Geschillencommissie Post,

http://www.sgc.nl

Ik weet niet of dit succesvol zal zijn. In elk geval moet PostNL die 50 euro vergoeden.

Bedankt. Dat zal ik zeker doen.

polly87

Ongelezen bericht door polly87 »

Jammer dat juist zulke mensen andere bedrijven zwart proberen te maken terwijl ze als bedrijf zijnde met dezelfde dingen te maken hebben. Vertrouwen toch..?? En hoe ga je met klantvriendelijkheid om??
ZIe verhaal die ook in Radar stond hieronder.. vergelijkbaar dus. Voordat ik een blouse koop ga ik passen toch? Voordat je een aangetekende koop ga je de voorwaarden lezen? Snap niet waar ze zich zo druk om maken had je zelf ook eigen verantwoordelijkheid moeten nemen en het aangetekende stuk eerder moeten sturen.

Bij Divino Vesti (filiaal 011-000) kerkstraat 63/10 in Hilversum heb ik op 3 december een kostbare blouse aangekocht welke na 1 x met de hand te hebben gewassen gaten in vielen.
Ik ben gelijk 1 week na aankoopdatum terug gegaan naar de winkel en zijn weigerde de blouse terug te nemen. De reden was dat zij geen retouren accepteren . Dit was ook niet mijn bedoeling . Ik wilde gewoon dezelfde blouse maar dan van de juiste kwaliteit. ik melde het meisje achter de balie dat ik 109 euro voor een blouse te duur vind om 1 x te dragen en weg te gooien.
Ook heb ik de eigenaar 3 x een brief geschreven waar ik tot heden nog geen reaktie op heb mogen ontvangen.
Ik vind dit een hele slechte zaak en adviseer mensen niet bij deze zaak aan te kopen . Juridisch gezien zijn zij namelijk verplicht om deze blouse, waarin binnen 1 week de gaten in vielen, terug te nemen.

Gesloten