Hallo,
Ik ben al jaren klant bij Kpn en was weer toe aan een nieuw contract.
Eerst werd mij een aanbieding gedaan van 32 euro per mnd. 1e jaar, 2e jaar 48,50 p.mnd 150 minuten en 500 mb i phone 4 8 gig.leas.
Omdat de klantvriendelijkheid ver te zoeken was besloot ik mijn huidige abbonnement maar helemaal te beindigen.
Toen kreeg ik de afdeling opzeggingen aan de lijn en vroegen waarom ik op wou zeggen,hierop geantwoord dat ik totaal niet tevreden was hoe ze hun klanten te woord staan, ze boden hun excuus aan en kreeg meteen een beter aanbod: 1e jaar 21 euro p.mnd en 2e jaar 49,50 p.mnd 300 belmin.500 mb en de iphone 4S met 16 gig! PRACHTIG MOOI!! zal je denken maar nu komt het.Telefoon binnen gekregen maar wat blijkt wifi doet het niet! ff gegoogeld en is een hardwarefout.Kpn gebeld,telefoon dezelfde dag aangetekend terug gestuurd,volgende dag weer gebeld met klanten ( services?) telefoon was bij hun binnengekomen,nu zul je waarschijnlijk denken dat je gelijk een nieuw toestel retour krijgt maar dat is dus niet zo.Kpn heeft fouten gemaakt met het verlengen van het contract krijg ik te horen en mijn huidige abbonnement kan pas over 3 weken worden teruggezet? Dan is het maar afwachten of ik weer dezelfde (mooie ) aanbieding kan krijgen die ze mij eerder hebben toegezegd.CONCLUSIE: Heb geen telefoon meer en kan ook mijn abbonnement voorlopig niet opzeggen ( wel een simkaart waar ik voor moet betalen maar waar ik niets mee kan)
Niemand bij kpn kan mij duidelijk zeggen wanneer ik een nieuw toestel krijg,het rare is wel als je verlengd of nieuw afsluit je binnen 2 dagen een nieuw toestel hebt.
Voor mij NOOIT geen KPN meer.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN mobiel contract verlengen drama!
-
Word er zo moe van
-
Word er zo moe van
Re: KPN mobiel contract verlengen drama!
Wil er nog 1 ding aan toevoegen: Callcentermedewerkers halen het bloed onder je nagels vandaan grrrrrr.