LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] philips 37inch lcd tv

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
boef530
Berichten: 455
Lid geworden op: 25 feb 2012 13:50

Re: philips 37inch lcd tv

Ongelezen bericht door boef530 »

Kia geeft 7 jaar garantie maar hecht daar wel een voorwaarde aan, alle servicebeurten moeten door de dealer op tijd uitgevoerd worden kassa voor de dealer. Tv's hebben in de garantie periode die plicht niet. Een tv van 2000 euro is in de basis het zelfde opgebouwd als de goedkopere maar kent meer opties. Het is een fabel dat een dure tv langer mee gaat dan eentje in het midden segment.

HCMV
Berichten: 20
Lid geworden op: 03 aug 2010 11:08

Re: philips 37inch lcd tv

Ongelezen bericht door HCMV »

ciske schreef:
Zelfs de televisies van rond de 4000 euro krijgen maar 2 jaar garantie mee, ik vind dit echt wel laag hoor
Volgens mij ben je niet helemaal wijs als je zo'n duur bedrag voor een tv uitgeeft.
En waarom niet?
Omdat jij dat vindt? Beetje nutteloze opmerking van je.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: philips 37inch lcd tv

Ongelezen bericht door ciske »

HCMV schreef: En waarom niet?
Omdat jij dat vindt? Beetje nutteloze opmerking van je.

Omdat je dan overbodig geld uitgeeeft, dan kan je het beter aan mensen in arme landen geven.

Of dacht jij soms dat je beter beeld hebt? geloof je vast nog in sprookjes.

Bij zoiets moet je ook niet janken over 2 jaar garantie.

HCMV
Berichten: 20
Lid geworden op: 03 aug 2010 11:08

Re: philips 37inch lcd tv

Ongelezen bericht door HCMV »

ciske schreef:
HCMV schreef: En waarom niet?
Omdat jij dat vindt? Beetje nutteloze opmerking van je.

Omdat je dan overbodig geld uitgeeeft, dan kan je het beter aan mensen in arme landen geven.

Of dacht jij soms dat je beter beeld hebt? geloof je vast nog in sprookjes.

Bij zoiets moet je ook niet janken over 2 jaar garantie.
nutteloze discussie voer je hier.

Alsof de prijs van een tv alleen bepaald wordt door de beeldkwaliteit en niet bvb de grootte of de mogelijkheden.

k zou zeggen Ciske gooi je internet de deur uit en geef dat geld dat je dan bespaar aan de mensen in de arme landen, scheelt ons weer een hoop zinloos commentaar.

Nicky_The
Berichten: 804
Lid geworden op: 01 dec 2010 11:51
Locatie: Noord-Holland

Re: philips 37inch lcd tv

Ongelezen bericht door Nicky_The »

Met 'ouderwets' bedoelde ik de voorganger van de 'platte' TV's, namelijk de (breedbeeld) TV's met een grote toeter aan de achterkant.

Wij hebben nu al zeker 4 jaar een Panasonic scherm en zijn er erg tevreden over..

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: philips 37inch lcd tv

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Zorry ciske ben het niet met je eens ,heb ook een hoop betaald voor mij tv! Erg happy mee.
Aan mensen in arme landen geven! Sorry maar mijn man werk zich niet de p.st om het naar afrika te sturen...die geniet er elke avond van...

Zo heeft ieder zijn ding,wijs zijn we wel..

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: philips 37inch lcd tv

Ongelezen bericht door ciske »

Rozemarijntje , jij hoeft het niet met mij eens te zijn, maar laten wel wel wezen.....4000 euro voor een tv is gewoon belachelijk.

Dan moeten mensen ook niet zei/ken over de garanties.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: philips 37inch lcd tv

Ongelezen bericht door bprosman »

Wij hebben nu al zeker 4 jaar een Panasonic scherm en zijn er erg tevreden over..
Panasonic was het merk wat mijn ouders te kennen gaf dat ze een Plasma , 37" na 2,5 jaar toch liever niet meer repareerden :x
Levensduur aan een apparaat koppelen kan gewoonweg niet.
Daarom gaan steeds meer (oa TV en wasmachine) fabrikanten over op "bedrijfsurentellers".
De meeste apparaten hebben die al heel lang, ook om de discussie met de klant voor te zijn van "Ja hij is wel x jaar oud maar alleen op Zondagochtend één uurtje gebruikt".
dan kan je het beter aan mensen in arme landen geven.
Na... heeft weinig nut denk ik, die hebben nog geen kabel.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: philips 37inch lcd tv

Ongelezen bericht door ciske »

Na... heeft weinig nut denk ik, die hebben nog geen kabel.
:lol: Je weet maar nooit, wie weet zijn ze verder :mrgreen:

Maar je snapt wat ik bedoel bprosman.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: philips 37inch lcd tv

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

ciske schreef:Rozemarijntje , jij hoeft het niet met mij eens te zijn, maar laten wel wel wezen.....4000 euro voor een tv is gewoon belachelijk.

Dan moeten mensen ook niet zei/ken over de garanties.


ciske dus als iemand keihard heeft gewerkt?om een mooie tv te kopen waar hij of zei heel blij mee is?
dan mag je niet zeuren na 3 jr als hij kapot is??

slaat nergens op?sorry....
heb je nu liggende geleden oke,maar er zijn mensen die sparen voor zoiets omdat ze dat mooi en vinden en er gek van zijn...en als hij dan kapot gaat ,ben je niet vrolijk...maar dan mag je volgens jou niet zei/ken en waarom dan niet?omdat dat ding 4000 kosten?..waar iemand dus voor gespaard heeft.
dus als iemand een auto koopt van 20.000 die moet niet zeuren als hij na de garantie problemen krijgt?had je maar een oud barrel moeten kopen :wink: ja sorry?



4000 euro of niet? :wink:

Nicky_The
Berichten: 804
Lid geworden op: 01 dec 2010 11:51
Locatie: Noord-Holland

Re: philips 37inch lcd tv

Ongelezen bericht door Nicky_The »

@bprosman: Wij hebben hier ook een grote panasonic plasma scherm staan die dus al 4 jaar probleem loos draait..

Natuurlijk kan er altijd eens een rotte appel tussen zitten. Zo draait onze JVC surround perfect en die van mijn schoonvader is al meerdere malen ter reparatie geweest terwijl zijn surround duurder was als de onze.

Ik heb een Panasonic gekocht nadat een kennis van mij (is erg thuis in TV's en computers) mij vertelde dat Panasonic het beste merk was.

boef530
Berichten: 455
Lid geworden op: 25 feb 2012 13:50

Re: philips 37inch lcd tv

Ongelezen bericht door boef530 »

Toch een kanttekening, als je 4000 euro over hebt voor een tv moet je wel een beetje een freak zijn die gaat voor allerlei snufjes en gadgets. Maakt de aanschafprijs dat een tv langer probleemloos mee gaat! dat dan weer niet want in de basis is het toestel hetzelfde opgebouwd als een middenklasser en die snufjes en gadgets maken de tv storing gevoeliger. M.a.w. als meer elektronica er wordt toegepast is de kans op storingen navenant groter.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: philips 37inch lcd tv

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

even voor goede orden de mijne was geen 4000 duizend..

maar het is ieder zijn ding...en er zijn zat mensen die nu zo.n tv hebben...

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: philips 37inch lcd tv

Ongelezen bericht door tenormin »

Wel een beetje kromme redenatie: als iemand wil sparen voor een alles "erop en eraan" TV, is dat zijn/haar beslissing en dat iemand dan doodleuk kan zeggen: veel te duur, stuur dat geld maar naar de arme landen, snap ik niet. Maar gelukkig mag je nog wel zelf beslissen. En ben zelfs de mening toegedaan (hoe durf ik) dat voor de prijs die de TS heeft betaald voor zijn TV die best langer dan 3 jaar mee mag gaan. Maar ja, zoveel mensen, zoveel meningen.

Nicky_The
Berichten: 804
Lid geworden op: 01 dec 2010 11:51
Locatie: Noord-Holland

Re: philips 37inch lcd tv

Ongelezen bericht door Nicky_The »

boef530 schreef:Toch een kanttekening, als je 4000 euro over hebt voor een tv moet je wel een beetje een freak zijn die gaat voor allerlei snufjes en gadgets. Maakt de aanschafprijs dat een tv langer probleemloos mee gaat! dat dan weer niet want in de basis is het toestel hetzelfde opgebouwd als een middenklasser en die snufjes en gadgets maken de tv storing gevoeliger. M.a.w. als meer elektronica er wordt toegepast is de kans op storingen navenant groter.
De mijne was ook geen 4000 euro ;)

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: philips 37inch lcd tv

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

idd er zitten allerlei gadgets op maar dat is met alles tegenwoordig en dat is geen appels met peren vergelijken maar de feiten..

koop een auto en daar zit tegenwoordig ook van alles op en aan...

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: philips 37inch lcd tv

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

idd er zitten allerlei gadgets op maar dat is met alles tegenwoordig en dat is geen appels met peren vergelijken maar de feiten..

koop een auto en daar zit tegenwoordig ook van alles op en aan...

boef530
Berichten: 455
Lid geworden op: 25 feb 2012 13:50

Re: philips 37inch lcd tv

Ongelezen bericht door boef530 »

Neem nou een design merk als B&O kost kapitalen maar dan heb je ook wat denk je dan. Niet echt de elektronica halen ze uit Verweggistan vandaan vaak nog verouderd ook maar daar maalt de doelgroep niet om, het ding is niet gemaakt om tv mee te kijken maar mooi zijn in het interieur.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: philips 37inch lcd tv

Ongelezen bericht door ciske »

boef530 schreef:Toch een kanttekening, als je 4000 euro over hebt voor een tv moet je wel een beetje een freak zijn die gaat voor allerlei snufjes en gadgets. Maakt de aanschafprijs dat een tv langer probleemloos mee gaat! dat dan weer niet want in de basis is het toestel hetzelfde opgebouwd als een middenklasser en die snufjes en gadgets maken de tv storing gevoeliger. M.a.w. als meer elektronica er wordt toegepast is de kans op storingen navenant groter.

Als mensen zoveel geld over hebben voor een tv, moeten ze dat zelf weten, maar alsnog niet klagen over de garantie.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: philips 37inch lcd tv

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

nou ik wil niet zeuren maar mijn tv is toch wel gemaakt om tv te kijken met 800mghz

heb het scherpe beeld wel eens gezien?

en ciske waarom dan niet klagen?omdat hij zo duur was?ik snap je niet...
omdat hij duur is mag je niet klagen?immers he hebt geld zat? bedoel je dat?

dat vind ik dus nergens op slaan,zie zin...mensen hebben er voor gespaard,en ja er zijn mensen die houden van gadgets,net als dat er mensen zijn die houden van?antiek,kunst,dure vakantie?sieraden?duur uit eten 4x pw?

of bedoel je,de techniek?

maar is jou mening,maar kom niet stuur het dan naar een arm land....nou mijn man ziet me aankomen!

Gesloten