ik koop bij dell een XPS8300/scherm/printer en boxen voor bijna 3000 EURO!!
bel de servicedesk omdat mijn pc een foutmelding geeft, na 3 personen verder waarvan er 2 zeer gebrekkig nederlands praten krijg ik na 20 minuten iemand aan de lijn.
En jawel de garantie is niet meer dan 1 jaar????!!!! en telefonische hulp kost rond de 89 euro!!!! ( ik weet het bedrag niet meer zeker maar het scheelt geen 2 euro).
ik heb de verbinding maar direct verbroken en na de geheugenkaartjes erin en eruit geklikt te hebben doet ie het weer! dus dell had binnen 5 min. ook nog is 89 euro verdient bovenop mijn 3000 euro die ik betaald heb voor het hele spul.
EENS EN NOOIT MEER EEN DELL!!!!!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] dell XPS8300
Re: dell XPS8300
Gelukkig kan dit bij andere merken niet voorkomen en hebben die helpdesk medewerkers een glazen bol zodat ze meteen kunnen zien wat er met uw machine aan de hand is.EENS EN NOOIT MEER EEN DELL!!!!!!!
Misschien had Google'n op de foutmelding de oplossing al gegeven.
Klopt wat vorige poster zei, maar doe ook geen grote aankoop direct bij een fabrikant.
Een beetje verkoper zou bij een klant die voor 3000 euro aan spullen had gekocht best wel wat service verlenen, de garantie termijn zou langer zijn in veel gevallen.
Maar hoe dan ook, het slaat compleet nergens op om spullen direct bij de fabrikant te kopen, met hele duidelijke (en beperkte) garantie voorwaarden, en daarna hierover te klagen. Stap gewoon een winkel binnen de volgende keer.
Een beetje verkoper zou bij een klant die voor 3000 euro aan spullen had gekocht best wel wat service verlenen, de garantie termijn zou langer zijn in veel gevallen.
Maar hoe dan ook, het slaat compleet nergens op om spullen direct bij de fabrikant te kopen, met hele duidelijke (en beperkte) garantie voorwaarden, en daarna hierover te klagen. Stap gewoon een winkel binnen de volgende keer.
nm, ik neem mijn vorige antwoord terug, als je specifiek dat model zocht is er lastig in een fysieke winkel aan te komen.