Ruim 10 jaar heb ik een mobiel abbonement bij Telfort. Soms met enkele probleempjes,maar over het algemeen ben ik redelijk tevreden over Telfort.
Nu mijn huidige contract bijna afloopt merk ik echter tot mijn verbazing dat Telfort blijkbaar geen waarde meer hecht aan mij als vaste klant. Ze hebben wel aanbiedingen voor mij,maar al snel blijkt dat die aanbiedingen voor iedereen gelden. In voorgaande jaren kreeg je als vaste klant (redelijk) hoge kortingen als je je abonnement verlengde,nu dus totaal niet meer.
Op een mailtje van mij of ze dit uit kunnen leggen,wordt niet gereageerd.
Telfort hecht dus geen waarde meer aan mij als vaste klant............maar ach,providers genoeg !
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort hecht blijkbaar geen waarde meer aan vaste klanten !
Re: Telfort hecht blijkbaar geen waarde meer aan vaste klanten !
Je bleef 'vaste' klant bij Telfort omdat ze aantrekkelijke aanbiedingen hadden?
Nu dat niet zo is, ga je naar een ander.
Hoe vast is vast dan ?
Nu dat niet zo is, ga je naar een ander.
Hoe vast is vast dan ?
Re: Telfort hecht blijkbaar geen waarde meer aan vaste klanten !
Ruim 10 jaar klant lijkt me vrij "vast" ,vindt je niet ?
Ik lees uit je reactie dat ik het dus gewoon maar klant moet blijven,ondanks dat ik geen scherpe aanbiedingen meer krijg en dat ik anders niet moet " zeuren " ,want dan ben ik geen echte "vaste" klant.
Tja,zo zou je het ook kunnen zien. Raar dan dat andere bedrijven "vaste" klanten wel extra kortingen geven. Maar vraagje...........wanneer ben je volgens jou dan "vaste" klant (20 jaar,25 jaar,50 jaar ?) en moet je alles maar slikken van zo'n bedrijf dan ??
Ik lees uit je reactie dat ik het dus gewoon maar klant moet blijven,ondanks dat ik geen scherpe aanbiedingen meer krijg en dat ik anders niet moet " zeuren " ,want dan ben ik geen echte "vaste" klant.
Tja,zo zou je het ook kunnen zien. Raar dan dat andere bedrijven "vaste" klanten wel extra kortingen geven. Maar vraagje...........wanneer ben je volgens jou dan "vaste" klant (20 jaar,25 jaar,50 jaar ?) en moet je alles maar slikken van zo'n bedrijf dan ??
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort hecht blijkbaar geen waarde meer aan vaste klanten !
@Mailmuis,
Graag gaan mijn collega's telefonisch dit gesprek met u aan. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens en het 06-nummer aan mij kenbaar maken.
Daphne
Graag gaan mijn collega's telefonisch dit gesprek met u aan. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens en het 06-nummer aan mij kenbaar maken.
Daphne
Re: Telfort hecht blijkbaar geen waarde meer aan vaste klanten !
Zolang de markt groeit, kun je af en toe ook nog wat extra's doen voor degenen die al wat langer klant zijn. Maar wanneer de markt verzadigd is (en dat is nu het geval, praktisch iedereen heeft een mobiele telefoon) kun je als bedrijf alleen nog maar groeien door klanten van de concurrentie af te snoepen, door ze met scherpe aanbiedingen proberen te verleiden. Daardoor groeit het bedrijf en tegelijkertijd wordt de concurrent zwakker. Voor jou hoeven ze dezelfde moeite niet (meer) te doen want je bent al klant.Mailmuis schreef:In voorgaande jaren kreeg je als vaste klant (redelijk) hoge kortingen als je je abonnement verlengde,nu dus totaal niet meer. Op een mailtje van mij of ze dit uit kunnen leggen,wordt niet gereageerd.
Re: Telfort hecht blijkbaar geen waarde meer aan vaste klanten !
@Telfort Webcare
Dank voor uw reactie,ga ik zeker doen !
Dank voor uw reactie,ga ik zeker doen !