LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Simpel.nl

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
smurf1982

Simpel.nl

Ongelezen bericht door smurf1982 »

Mijn moeder heeft sinds vorig jaar een Abonnement bij Simpel.nl.

De afgelopen tijd zijn er steeds storingen geweest waardoor ze niet kon gebruik maken van haar telefoon. Kan gebeuren zo je denken.

Afgelopen x was ze 1 dag te laat met betalen en hebben ze haar kaart gedeactiveerd. Mijn moeder heeft vervolgens die dag erna meteen de betaling voldaan. (het ging om een bedrag van 15 euro) Maar goed, ze kreeg meteen brieven met behoorlijke dreigementen, ook die brieven kosten geld. ( 15 euro per brief) ze hebben er in 2 weken tijd 2 gestuurd.

Na die dag van haar betaling was ze dus afgesloten, toen hebben wij een mail gestuurd naar het centrale vragenlijst van simpel, wij kunnen geen ander e-mailadres vinden van hun. Ook kan ze niet bellen met de klantenservice want ook daar moet je voor betalen.

Nu bel ik met mijn eigen telefoon steeds. Vandaag heb ik al ander half uur in de wacht gestaan. Niemand is daar bereikbaar. Als je dan denkt dat je iemand krijgt, hebben ze het te druk en moet je op een later tijdstip terugbellen.

Wat kunnen we hier nou aan doen? Het kost mij een hoop geld op deze manier. wat ik overigens wel ga verhalen op hun. Nou is het ook dat mijn moeder vorige maand een veel hogere rekening had gekregen terwijl ze helemaal niet buiten haar bundel bel of sms.

sephora30

Re: Simpel.nl

Ongelezen bericht door sephora30 »

Hoe bedoel je wat kunnen we daar aan doen? Aan wat??

Gewoon op tijd betalen, dan krijg je ook geen extra kosten.

Voor wat betreft de storing daar zal je moeder inderdaad gewoon contact over op moeten nemen met Simpel als daar nog last van is, maar lijkt mij dat je naar je eigen provider gratis kan bellen.

marionneke3939

Ongelezen bericht door marionneke3939 »

ik ben het er wel mee eens sinds de storing er is geweest loop bij mij de facturen mis ik krijg ze pas 3 maanden later online te staan dan wordt ik afgesloten nu staat er een rekening van september op en geen oktober of november en nu ben ik afgesloten omdat oktober nog niet was betaald ja hoe kan ik betalen als ze niet online staan wie heeft er nog meer deze problemen

nico..d

Ongelezen bericht door nico..d »

Mensen die zeggen dat je contact op moet nemen met Simpel en dat bellen naar Simpel gratis is hebben nog nooit zaken gedaan met Simpel.
Simpel heeft een zeer agressieve vorm van incasso, klantenservice kent enorme wachttijden en als je ze al aan de lijn krijgt kunnen ze niets voor je betekenen.
Het duurt zeer lang om storingen op te lossen en die komen regelmatig voor.

SaritaX

Ongelezen bericht door SaritaX »

Stel een automatische incasso in, dan kun je nooit meer te laat zijn met betalen. Heb ik ook bij simpel, en geen problemen met ze gehad.

Gesloten