LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Parkmobile: "gratis"parkeerkaart voor € 7,50

Andere onderwerpen over auto en vervoer
Tom2009
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 mar 2009 00:13

Parkmobile: "gratis"parkeerkaart voor € 7,50

Ongelezen bericht door Tom2009 »

Via T-Mobile maakte ik laatst gebruik van een actie waarbij ik van ParkMobile een gratis parkeerkaart zou ontvangen en waarbij ook de registratie gratis was. (Hiervan heb ik een schriftelijke bevestiging van hen)
Ik ontving echter nooit een parkeerkaart maar wel werd er € 7,50 van mijn bankrekening geincasseerd. Deze incasso liet ik door de bank terugboeken. Parkmobile geeft nu aan dat die 7,50 in rekening gebracht is omdat dat dat administratieftechnisch niet anders kan. Ze geven toe dat ik inderdaad geen parkeerkaart heb ontvangen. Met een dergelijk bedrijf wil ik uiteraard niets meer te maken hebben en heb per omgaande per gewone post (daarna herhaald in 3 mails) mijn deelname per direct opgezegd. Bellen met hen doe ik niet want dat kost 40 cpm.
Ze blijven echter doorzeuren over die € 7,50. Ik heb hen echter gemeld dat ik niet ga betalen omdat zij in gebreke zijn gebleven en eenzijdig de afspraken veranderen.
Uiteraard lig ik niet wakker van dit relatief geringe bedrag maar ik vind hun opstelling zacht uitgedrukt erg onredelijk.
Wellicht zijn ook andere potentiele klanten van dit bedrijf hier tegen aan gelopen? In ieder geval: kijk uit met ze!

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Parkmobile: "gratis"parkeerkaart voor € 7,50

Ongelezen bericht door nevermind »

Deze incasso liet ik door de bank terugboeken.
Dus je geld heb je terug?
Parkmobile geeft nu aan dat die 7,50 in rekening gebracht is omdat dat dat administratieftechnisch niet anders kan. Ze geven toe dat ik inderdaad geen parkeerkaart heb ontvangen.
Heb je dit ook schriftelijk?
Als ja, hoef je na 3 verstuurde brieven toch geen zorgen meer te maken.

Ton He
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 okt 2012 10:47

Re: Parkmobile: "gratis"parkeerkaart voor € 7,50

Ongelezen bericht door Ton He »

Ja, Parkmobile is een organisatie met weinig fatsoen.
Gisteren was het bij mij weer raak: storing in Den Haag. Of ik even wilde bellen met hun "service"-nummer (?)
Inderdaad €0,40 per minuut, en dan wordt je nog in de wacht gezet ook.Zo lopen de kosten voor mij lekker op door hun fouten.
Als je dan bij de tweede keer bellen de telefoniste meld dat je niet weer in de wacht gezet wilt worden, krijg je een onbeschoft antwoord, en wordt de hoorn er op gegooid.
Ik ben er wel klaar mee. Er zijn nog twee aanbieders in Den Haag. Tijd voor een wissel dus!

Gesloten