LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ace Keukens
Ace Keukens
Is er iemand die ervaring heeft met Ace Keukens in Veenendaal?
Re: Ace Keukens
Heb jij inmiddels ervaring met Ace keukens in Veenendaal?
Ik ben ook op zoek naar ervaringen.
Ik ben ook op zoek naar ervaringen.
-
Ik zou er niet aan beginnen. Verkopers zijn niet klantvriendelijk. Slechte ervaringen mee gehad.
-
Beste Jan Willem,
Waarom zo'n negatieve reactie?
Het is toch niet netjes als je telefonisch een deur besteld
en hem dan niet meer wilt hebben?
Waarom heb je de deur gewoon opgehaald en betaald
zonder hierover iets te melden?
Ik vind het jammer dat je zo je gelijk probeert te halen.
Met vriendelijke groet,
Arty Lodder
Acé Keukens
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 5&t=123279 BETALING ANNULEREN
Waarom zo'n negatieve reactie?
Het is toch niet netjes als je telefonisch een deur besteld
Waarom heb je de deur gewoon opgehaald en betaald
zonder hierover iets te melden?
Ik vind het jammer dat je zo je gelijk probeert te halen.
Met vriendelijke groet,
Arty Lodder
Acé Keukens
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 5&t=123279 BETALING ANNULEREN
Gevoelsmatig ben ik dat eensHet is toch niet netjes als je telefonisch een deur besteld
Echter jeewee kan zich m.i. gewoon op wet koop op afstand beroepen, ook niet netjes om dat te niet te accepteren
Daar verschillen de meningen over.16again schreef:Echter jeewee kan zich m.i. gewoon op wet koop op afstand beroepen, ook niet netjes om dat te niet te accepteren
Een telefonische bestelling is niet altijd een koop op afstand.16again schreef:Gevoelsmatig ben ik dat eensHet is toch niet netjes als je telefonisch een deur besteld
Echter jeewee kan zich m.i. gewoon op wet koop op afstand beroepen, ook niet netjes om dat te niet te accepteren
En als dit wel het geval zou zijn is het deurtje wellicht op klantenspecificatie geproduceerd.
ik denk dat TS de input van JEEWEE beter kan negeren, hij heeft door zijn eigen handelen een negatieve ervaring met deze zaak. wat ik uit zijn post opmaak is het zn eigen schuld. ACE keukens heeft hem zelfs een oplossing voor zijn probleem voorgesteld dat ACE helemaal niets zou opleveren.
IK zou dus eerder het gevoel hebben dat je prima bij hun kan kopen, omdat winst blijkbaar niet hun enige prioriteit is.
IK zou dus eerder het gevoel hebben dat je prima bij hun kan kopen, omdat winst blijkbaar niet hun enige prioriteit is.