LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] POLITIEKE DEMONSTRATIE IN DEN HAAG OP 18 JUNI

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
john

Re: POLITIEKE DEMONSTRATIE IN DEN HAAG OP 18 JUNI

Ongelezen bericht door john »

Piet,

Ik heb je gehoord op Radio-West vanmorgen. Klasse gedaan.
Dat standpunt van Dexia sloeg weer eens nergens op. Klasse Piet.

Gr. John

jan

Ongelezen bericht door jan »

wie zei dat Croos, Paulus of Petrus????

George

Ongelezen bericht door George »

luc,

hou eens op met dat uppen. Gezien het tijdstip kun je beter gaan slapen.

jan

hey George, als jij ook in de aandelen gegaan bent, waarom
ben je dan niet in Den Haag? Is nuttiger.

George

Ben jij er wel dan ? Ik heb geen aandelen in de zin van Dexia.

Luc

Ongelezen bericht door Luc »

He George, op het tijdstip dat jij je nog ff omdraaide heb ik wat vervelende berichten naar beneden gejast.

Geen dank.

George

Waarom eigenlijk luc ben je zo agressief ?

Piet

Ongelezen bericht door Piet »

Hoogtepunt van de drieluik Breda - Amsterdam - Den Haag.

We hebben ons doel bereikt !!!!!

DE POLITIEK GRIJPT IN.

dexia, aegon, spaar select en de andere aanbieders van aandelen wurg contracten wilden hun verantwoording niet nemen.
De politiek denkt hier anders over !

Dankzij onze demonstraties, e-mail acties, gesprekken met de politieke partijen en niet te vergeten de niet aflatende inzet van de forumleden vindt nu ook minister Zalm dat er op korte termijn een oplossing moet komen voor de slachtoffers van het aandelen lease schandaal.

Tijdens het openbaar debat was er geen goed woord over voor dexia.

's Middags waren diverse politieke partijen vertegenwoordigd bij een confrontatie met gedupeerden op het Plein voor de Tweede Kamer.

Tweede Kamerleden van o.a. de SP, CDA, PvdA, D66 en LPF hebben het gesprek aangegaan met de demonstranten.

Niet eerder zijn zoveel Tweede kamerleden in het openbaar in gesprek gegaan met demonstranten.

HALLO GEDUPEERDEN, wat wij vandaag bereikt hebben in Den Haag is UNIEK !!

Minister Zalm komt met een plan voor een snelle oplossing.
Nog voor het zomer recess komt er meer zekerheid.

Wij gaan door met onze strijd voor RECHT.

SAMEN STAAN WIJ STERK.

WIJ BETALEN NIET MEER, dexia BETAALT ONS !

Groeten,
Piet

joke

Ongelezen bericht door joke »

piet, mag ik aannemen dat dit een objectief verslag van je is en niet een stille wens?

joke

Ongelezen bericht door joke »

ik bedoel je besluit met "DExia betaal ons",

dat is waarschijnlijk niet de uitkomst van jullie bezoek.....

je haalt dus een objectief verslag van jullie ervaringen en je nog steeds aanwezige gevoel van aangedaan onrecht door elkaar ?

Margriet

Ongelezen bericht door Margriet »

Piet wij waren er gisteren er ook bij,helaas lukte het ons niet naar het debat te gaan,ik ben blij verrast dat dmv aandacht het gelukt is de regering wakker te schudden,nu afwachten wat ze echt voor ons willen betekenen.WIJ ZIJN BLIJ DAT WE WAT BIJDRAGE HEBBEN KUNNEN GEVEN. P.S wij zijn wel benieuwd naar de foto's mijn man is zowat heel de middag op de foto gezet!!!

Anita

Ongelezen bericht door Anita »

Ik was er ook bij, en vond het zeer verrassend. Ik had niet gedacht dat het zo positief voor ons uit zou vallen, maar ben wel benieuwd hoe het volgende week verder af zal lopen.
De mannen van Dexia hadden veel plezier in het begin van het debat, maar aan het einde totaal niet meer. ( ik heb ze in de gaten gehouden, maar ze waren NIET blij.) WE MOETEN NU DRUK OP DE KETEL HOUDEN EN DOORVECHTEN VOOR ONZE RECHTEN EN DAN GAAT HET MISSCHIEN OOK NOG LUKKEN OOK!!!

Groetjes Anita

Hans2

Ongelezen bericht door Hans2 »

Wie heeft vanochtd het Radio 1 programma beluisterd? (tusen half 9 en 9 uur).
Hierin zou ook een intervieuw zitten met een Dexia vertegenwoordiger die gisteravond aanwezig was.
Wat ik hoorde was wat hij zei dat iedereen gedupeerd is, ook de bank.Dat het dus onzin was het te hebben over "extra gedupeerden "gisteravond.
Graag een verslag van iemand die het intervieuw goed beluisterd heeft

Piet

Ongelezen bericht door Piet »

Op TV Gelderland is er vandaag (vrijdag)aandacht voor de demonstratie van afgelopen woensdag.
Het programma Hallo Gelderland begint om 1720 uur en wordt 's avonds en de andere dag herhaald.
Woon je niet in Gelderland dan kun je ook via hun site www.rtvgelderland.nl het programma bekijken, klik links op live TV Gelderland.
Hieronder de aankondiging:

Hallo Gelderland!, het consumentenprogramma van TV Gelderland waarmee elke vrijdagavond uw weekend prettig van start gaat. Rob Kleijs en Irene ten Voorde snijden iedere week onderwerpen aan die u als consument direct raken.
Hallo Gelderland! volgende week 20 juni:

De dupe van aandelenlease-plannen!
Enige tijd geleden besteedde Hallo Gelderland aandacht aan gedupeerden van aandelenleaseplannen. Verkocht in gouden tijden en met gouden beloften, maar in deze economisch slechtere tijd een grote, soms heel grote, financiele strop voor velen. Een aantal gedupeerden heeft zich verenigt in de stichting pay-back, die de politiek vraagt iets te doen voor slachtoffers. Woensdag demonstreren gedupeerden in Den Haag, voorafgaand aan een commissievergadering over deze zaak. In Hallo Gelderland praten we over de stand van zaken. Wilt u informatie over de actie, de stichting of de commissievergadering, kijk dan op www.pay-back.nl

Met dank aan TV Gelderland !
Kijken dus naar de beelden van de demonstratie.

Groeten,
Piet

Frits

Ongelezen bericht door Frits »

Anita, bedankt dat je geweest ben, zulke sterke vrouwen moesten er meer zijn (en mannen.
Ik lees altijd het forum en het lijk wel of ik jullie allemaal ken, allemaal bedankt.
Als alles achter de rug is moet er echt een feestelijke bijeenkomst komen voordat dir forum uitelkaar valt....

jan

Zal wel teleurstellend worden.
Irene te vorde heb ik al een keer gehoord, die wil wijs overkomen en zei toen dat wij het toch van te voren konden weten dat aandelen konden zakken...dat snapte ze niet...
Koren op de molen voor Dexia....

De rechter

Ongelezen bericht door De rechter »

allemaal komen !

Rechter

Ongelezen bericht door Rechter »

Wat een vooruitziene blik voor de demonstratie wel lachen :D :lol:

stekelbeesken

Ongelezen bericht door stekelbeesken »

Komen ook wij - ik spreek voor allen - die destijds (onder dwang, omdat er geen andere uitweg mogelijk was) op het dexia-aanbod zijn ingegaan, nog in aanmerking voor steun van Pay-back en Leaseverlies? :cry: :cry: :cry:

Doordat ik 10 jaar geleden in de WAO ben beland en een spaarcentje dacht op te bouwen door de grote - achteraf misleidende - reclame van Legio Lease , ben ik nog verder in financiele problemen geraakt :cry: :cry: Had Legio Lease destijds naar mijn loonstrook gevraagd en belastingopgaven, dan had deze bank mij geen contracten laten tekenen. Blijkt achteraf!!
Laatst gewijzigd door stekelbeesken op 04 jun 2004 19:10, 1 keer totaal gewijzigd.

falco

Ongelezen bericht door falco »

Ik probeer dit keer echt te komen! :)

Gesloten