NIEMAND IN ONS HUISHOUDEN IS KLANT BIJ HOLLANDS NIEUWE.
Heel gek, want Hollands Nieuwe incasseerde wel geld van de ING kinderrekening van mijn zoon. Het gaat om 0-dagen incasso's die de bank niet terug kan halen. Op advies van de bank zocht ik daarom direct contact met Hollands Nieuwe op 20 augustus. Een telefoontje dat mij 7 euro kostte (bovenop de ruim 80 euro die ten onrechte is geïncasseerd). Ik heb alle gevraagde gegevens verstrekt en uiterlijk 24 augustus zou HN contact met mij opnemen. Op 4 september (!) kreeg ik een telefoontje van HN, dat was terwijl ik onderweg was en wederom werd om allerlei gegevens gevraagd die ik op dat moment niet bij de hand had. Daarom zegden ze toe mij om 16.00 uur die middag terug te bellen. Maar helaas, sindsdien heb ik niets meer vernomen van HN. Inmiddels heb ik mijn klacht 'GEEN KLANT VAN JULLIE MAAR JULLIE INCASSEREN WEL GELD' meermaals via e-mail kenbaar gemaakt aan HN. Ontvangstbevestiging ja, die komt wel want daar hoeft alleen de computer iets voor te doen.
Een fout maken mag best, maar herstel die dan per direct en biedt excuses aan. Kom vooral ook toezeggingen na. Dit doet HN dus niet. Het is frustrerend dat het onmogelijk is om HN een brief te schrijven of ze zelf te bellen tegen een normaal tarief. Geld afnemen van een jongen van 12, het moet echt niet gekker worden. HOLLANDS NIEUWE hoe krijgt mijn zoon zijn geld terug? Zijn er meer gedupeerden?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geen klant van Hollands Nieuwe maar ze incasseren wel!
Re: Geen klant van Hollands Nieuwe maar ze incasseren wel!
Dan moet men wel de fout weten te vinden. Dat is niet altijd even makkelijk in de complexe systemen die telecomproviders gebruiken.katee schreef:NIEMAND IN ONS HUISHOUDEN IS KLANT BIJ HOLLANDS NIEUWE.
Een fout maken mag best, maar herstel die dan per direct en biedt excuses aan.
-
- verified
- Berichten: 416
- Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
- Contacteer:
Re: Geen klant van Hollands Nieuwe maar ze incasseren wel!
Beste Katee,
Erg vervelend om te horen dat je hier geen antwoord op krijgt. Kun je ons je contactgegevens sturen in een privébericht? We zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen voor een oplossing.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe.
Erg vervelend om te horen dat je hier geen antwoord op krijgt. Kun je ons je contactgegevens sturen in een privébericht? We zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen voor een oplossing.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe.
Re: Geen klant van Hollands Nieuwe maar ze incasseren wel!
Een privébericht sturen via dit forum is niet mogelijk, de gebruiker Hollands Nieuwe is verdwenen.
Wat jammer toch. Dan maandag maar even bellen met RADAR tijdens de uitzending
Wat jammer toch. Dan maandag maar even bellen met RADAR tijdens de uitzending

Re: Geen klant van Hollands Nieuwe maar ze incasseren wel!
Natuurlijk kan dat wel, klik op PB icoontje van Hollandsnieuwe rechts en je kan zo een Persoonlijk Bericht sturen.Het moet wel aanstaan en dat staat bij beide aan.katee schreef:Een privébericht sturen via dit forum is niet mogelijk, de gebruiker Hollands Nieuwe is verdwenen.
Wat jammer toch. Dan maandag maar even bellen met RADAR tijdens de uitzending
Re: Geen klant van Hollands Nieuwe maar ze incasseren wel!
Ik kan nog steeds via hun profiel een PB sturen.katee schreef:Een privébericht sturen via dit forum is niet mogelijk, de gebruiker Hollands Nieuwe is verdwenen.
Wat jammer toch. Dan maandag maar even bellen met RADAR tijdens de uitzending
Re: Geen klant van Hollands Nieuwe maar ze incasseren wel!
Laat ook een selectieve blokkade leggen zodat ze niks meer af kunnen schrijven. Voor de zekerheid.
Re: Geen klant van Hollands Nieuwe maar ze incasseren wel!
een 0 dagen incasso? Bedoelt u een incasso via eenmalige machtiging? Bij een doorlopende machtiging heeft u altijd 7 weken om te storneren.
Neem contact met de ING op en laat voor elke transactie een MOI (Melding Onterechte Incasso) aanmaken, dit kan tot een jaar na incasso. Hollands Nieuwe moet dan voor elke transactie aantonen dat ze een handtekening hebben, wat ze als het goed is niet kunnen waarna het bedrag teruggestort wordt.
Wat al eerder genoemd is: laat een selectieve incassoblokkade aanmaken.
Neem contact met de ING op en laat voor elke transactie een MOI (Melding Onterechte Incasso) aanmaken, dit kan tot een jaar na incasso. Hollands Nieuwe moet dan voor elke transactie aantonen dat ze een handtekening hebben, wat ze als het goed is niet kunnen waarna het bedrag teruggestort wordt.
Wat al eerder genoemd is: laat een selectieve incassoblokkade aanmaken.