LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ook probleem hollandsenieuwe

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
oktober64

ook probleem hollandsenieuwe

Ongelezen bericht door oktober64 »

29 mei 2012 heb ik voor mijn zoon een abonnement besteld bij hollands nieuwe toen ik de bevestiging ontving bleek dat ik het verkeerd had gedaan, gelijk met hn gebeld en de situatie uitgelegd man gaf aan dat ik ditzelf kon wijzigen en hij ging met mij de stapenprocedure doen, alleen kon ik het niet wijzigen daar ik niet bij de gegevens kon komen persoon gaf aan dat hij het wel zou doen en ik heb duidelijk gezegd dat het moest worden 275 belminuten / sms en daarbij de 500 mb voor 14 euro per maand( dit was de aanbieding ) persoon gaf aan dat het gewijzigd was ( hierover geen bevestiging ontvangen ) pas na een maand en na veel mailen en bellen kon ik bij de gegevens komen en ik zag dat niet het goede abonnement was gedaan, ( hadden gekregen 275 belminuten / sms en mb nou echt ben hierover nog steeds aan het mailen en bellen, op 21 augustus werd ik gebeld door een mevr van hn en ja echt die gaf aan dat het gewijzigd zou worden daar mijn verhaal inderdaad klopten u raad het al het is nog steeds niet gewijzigd en op emails worden niet meer gereageerd tot vandaag want ja ik begin nu te dreigen en men kwam nu weer met een mail dat ik de bevestiging mail hiervoor moet sturen ( heb al tig keer doorgegeven dat ik deze niet heb gekregen daar een collega dit had gewijzigd) ben zo klaar met hn dat ik zoals het nu gaat niet verder met ze wil ze zijn niet bereid om alle mails en belletje hierover door te lezen dat ik steeds weer wordt afgescheept troosteloze bende is het daar

Berghorst

Re: ook probleem hollandsenieuwe

Ongelezen bericht door Berghorst »

ik heb hetzelfde verhaal. Ook bij bestelling vergeten "vinkje"te zetten bij 500Mb. Binnen 1 week gereageerd, omdat ik dan nog terug kon sturen. Heb zelfs schriftelijk antwoord dat de data bundel toegevoegd zou worden. Na 4 weken mailen en bellen nog steeds niets.
"Ja meneer, wel vervelend dat u dat zo leest, dit heeft mijn collega waarschijnlijk niet zo bedoeld."
Om uit je vel te springen.

Hoe moet ik dit dan lezen:
Beste klant,
Graag zoals besproken in ons telefonisch contact ontvangen wij een kopie van je overeenkomst zodat wij de databundel alsnog kunnen toevoegen. Ik zie je reactie graag in de vorm van een reply email tegemoet.

De klantenservice kunnen ze beter klantenlijn noemen, want meer dan aan het lijntje houden is er niet bij.

Arnold Berghorst

hollandsnieuwe
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste oktober64 en Berghorst,

Kunnen jullie in een privébericht je abonnementsgegevens naar ons sturen? Dan kunnen wij het probleem in behandeling nemen en zullen we zo snel mogelijk contact opnemen. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe.

oktober64

Ongelezen bericht door oktober64 »

deze klacht is gelukkig opgelost abbonement is aangepast zoals in mei is aangevraagd

HTCHenk007

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

Het is ook wel is fijn dat er iets positiefs uitkomt, zoals ik vaak zie dat Hollandsnieuwe hier aanwezig is met webcare. Vind ik dat wel een compliment, een grote provider zoals KPN die geeft met dit soort dingen namelijk nooit thuis daar zijn ze waarschijnlijk te groot voor.

Energy76

Ongelezen bericht door Energy76 »

ik maak nu het zelfde mee pot vol***
gewoon niet bereikbaar. de belwaarde zou op de 6e van elke maand worden bijgeschreven maar nu (13-04) nig steeds gewoon niets... ik moet nu weer opwarderen om te kunnen bellen. Als ik op de site HN naar de klantenservice zoek op een telefoonnummer nopes, gewoon geen telefoonnummer om met deze gasten te kunnen bellen... dit is niet van deze tijd hoor.

henk51

Ongelezen bericht door henk51 »

door Energy76 » 13 maart 2014 11:19

ik maak nu het zelfde mee pot vol***
gewoon niet bereikbaar. de belwaarde zou op de 6e van elke maand worden bijgeschreven maar nu (13-04) nig steeds gewoon niets... ik moet nu weer opwarderen om te kunnen bellen. Als ik op de site HN naar de klantenservice zoek op een telefoonnummer nopes, gewoon geen telefoonnummer om met deze gasten te kunnen bellen... dit is niet van deze tijd hoor.
Google al gebruikt? Zoja had u dit kunnen vinden op bellen.com
De dienstverlening van hollandsnieuwe is helemaal gericht op self-service. Op deze manier kan de provider de kosten voor klanten zo laag mogelijk houden. Heb je het antwoord op jouw specifieke vraag niet kunnen vinden, neem via 0900 – 0324 telefonisch contact op. Bellen kost € 0,15 per minuut en is mogelijk van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 – 17.00 uur.
Ik heb ook een HN abonnement en ben tot nu toe zeer tevreden.
U verwacht dezelfde service en bereikbaarheid als dat van een veel duurdere provider,zo werkt dat natuurlijk niet.Alles heeft zijn prijs.

gr Henk

hollandsnieuwe
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Energy76 schreef:ik maak nu het zelfde mee pot vol***
Beste Energy76,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat u niet optimaal gebruik heeft kunnen maken van onze diensten. Zoals hierboven aangegeven, is onze dienstverlening gericht op zelfservice. Mocht u in de toekomst nog vragen voor ons hebben, dan horen we het graag via Facebook of Twitter.

Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe

Gesloten