LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollandsnieuwe DRAMA in hoofdletters

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Berghorst
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 sep 2012 16:09

Hollandsnieuwe DRAMA in hoofdletters

Ongelezen bericht door Berghorst »

Via de website van HN hebben wij een Samsung Adv. S incl. 275 minuten besteld. Hierbij zit als actie 500Mb gratis. Deze is echter op 2 manieren te bestellen: rechtstreeks op de actieknop en via Telefoons.
Uitkomst is hetzelfde, echter moet je via Telefoons expliciet de 500 Mb aanvinken, omdat deze er anders niet bij zit.
Dat ging dus fout ons. 23 aug. hadden we de telefoon. 27 aug. hebben we gebeld dat de databundel er niet bij zit.
Aardige meneer aan de telefoon. Hij zag het probleem en zou zorgen dat het toegevoegd wordt.
Een en ander nog bevestigd via email:
Graag zoals besproken in ons telefonisch contact ontvangen wij een kopie van je overeenkomst zodat wij de databundel alsnog kunnen toevoegen. Ik zie je reactie graag in de vorm van een reply email tegemoet.
Ik ga ervan uit dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd en wil je bedanken voor je reactie.
Vriendelijke groeten,Bob Eeltink

Appeltje-eitje denk je dan. Overeenkomst opgestuurd en even wachten.
Er gebeurde echter niets.
3 sept. weer gebeld: een andere meneer aan de telefoon.
Hij zag dat de mail was binnengekomen en zou het nogmaals onder de aandacht brengen. Antwoord zou snel volgen want het ging nu met spoed.
7 sept. krijgen we een mail:
Aan de hand van de gegevens welke je mij hebt toegestuurd zie ik dat er in dit contract geen databundel zit bijgesloten. Deze kan ik ook niet toevoegen. Mogen er nog vragen zijn....

Onder aan de brief staat dan nog: Was dit antwoord nuttig? ja/nee
Dit hebben we maar niet ingevuld.

Dat er geen data inzat dat wisten we al, daar belden we juist over. Bellen dus maar weer.
Deze persoon van de klantenservice kon niet bevestigen dat de actie met de gratis Mb's liep, omdat hij dat niet in het scherm kon zien. Of we ook een foto van het scherm gemaakt hadden op het moment van bestellen? Nee? goh. Hij kon niets doen en stuurde de kwestie door naar een andere afdeling.

Vrijdag 14 sept. nog niets gehoord. Dus zelf maar weer gebeld.
Deze meneer zag dat de gegevens naar de verkeerde afdeling waren gestuurd. Hij ging de gegevens nu goed sturen en maakte een terugbel afspraak voor maandagmiddag 3 uur.
Maandag 12.15u. : mailtje:
1.Graag wil ik je vragen ons je order nummer door te sturen in een reply e-mail. Aan de hand daarvan kunnen wij controleren voor in het systeem of je internet bundel inderdaad gratis hoort te zijn en kunnen wij dit aanpassen voor je.
Ordernummer doorgegeven, maar ik verwacht er niet veel van. Eerst maar even de belafspraak afwachten.
HN belt: deze mevrouw wist niets van de zaak en ging eerst wat info vergaren. (erg handig als je iemand belt, dat je nergens van weet.) Na 5 min. belt ze inderdaad terug. Misschien hebben wij het op de verkeerde manier besteld. welk beginscherm bent u begonnen? Dan denk je dat er meegedacht wordt, maar helaas. Verkeerd besteld is verkeerd besteld. Wij kunnen niets voor u doen.
Na een oeverloze discussie kon mevrouw niets voor ons doen. :(
Wij gaven nog aan dat we in het eerste contact een bevestiging hadden dat alles geregeld zou worden.
Als antwoord hierop krijg je dan: Ja, wel vervelend dat u die mail zo leest, mijn collega heeft dat vast anders bedoeld. :evil:
Hoe moet ik dit dan lezen? :Graag zoals besproken in ons telefonisch contact ontvangen wij een kopie van je overeenkomst zodat wij de databundel alsnog kunnen toevoegen.

4 weken verder en nog niets opgeschoten, terwijl ze dagelijks met de telefoon met gratis data adverteren. Als je dan per ongeluk op de verkeerde manier besteld is er geen enkele service of coulance mogelijk. Terwijl ze zelf de boel dus niet voor elkaar hebben op hun website.
Hollands nieuwe. WAT EEN DRAMA.

SuzanneQ
Berichten: 34
Lid geworden op: 24 jan 2012 12:32

Re: Hollandsnieuwe DRAMA in hoofdletters

Ongelezen bericht door SuzanneQ »

Wat is het met mensen en geen verantwoordelijkheid nemen voor eigen gemaakte fouten?

"Uitkomst is hetzelfde, echter moet je via Telefoons expliciet de 500 Mb aanvinken, omdat deze er anders niet bij zit. Dat ging dus fout bij ons."

Wat betreft het mailtje, hij verzoekt u om de overeenkomst te sturen zodat jullie alsnog de databundel kunnen toevoegen. Ik neem aan met de achterliggende gedachte dat hij deze zal toevoegen op het moment dat in de overeenkomst staat dat je er recht op hebt. In dit geval dus niet. Lijkt me opzich niet heel raar.

Berghorst
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 sep 2012 16:09

Re: Hollandsnieuwe DRAMA in hoofdletters

Ongelezen bericht door Berghorst »

Dat de fout gemaakt is, is mij wel duidelijk. Daarom belde ik ook zo snel mogelijk met HN om het probleem voor te leggen en om het nog te kunnen oplossen.
Eerst zegt men dat ze het oplossen en vervolgens laten ze je vallen en zit je er ook helemaal aan vast.
Dat ze dan zouden zeggen: Ja, we zien het probleem. Iedereen krijgt die gratis Mb's, dus laten we niet moeilijk doen, dan heet dat service en coulant zijn.
Dat je een telefoon met belminuten op 2 manieren kan bestellen is nog te begrijpen, maar dat je bij de ene wel iets cadeau doet en bij de andere niet, voor precies hetzelfde product, is vreemd. Dit zou uiteraard naar dezelfde pagina moeten leiden.

Als vergelijk kan ik een winkel hebben met 2 deuren: Mensen die via deur 1 binnen komen, krijgen korting. Mensen die via deur 2 binnen komen krijgen alleen korting als ze er expliciet om vragen. En als ze er dan een dag later achter komen en reclameren zeg ik: Ik zal het voor u uitzoeken, ik kom er volgende week op terug. Maar na die week zeg ik: ja sorry, nu bent u te laat, de omruiltermijn is al over. Helaas en tot ziens.

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Hollandsnieuwe DRAMA in hoofdletters

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Berghorst,

Zoals in het andere topic besproken ontvangen we graag je gegevens in een privébericht zodat we het probleem in behandeling kunnen nemen.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe.

Johanna MA
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 sep 2012 13:00

Re: Hollandsnieuwe DRAMA in hoofdletters

Ongelezen bericht door Johanna MA »

Heb sinds eind mei een mobiele telefoon van Hollandse Nieuwe.
Beviel heel goed maar heb sinds 3 dagen geen telefoonverbinding.
Geen signaal kan niet bellen en sms-en..heel vervelend heb al een email gestuurd naar de klantenservice maar duurd 5 werkdagen voor je bericht krijgt en bellen naar de klantenservice is mij te duur.

181
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 okt 2012 11:02

Re: Hollandsnieuwe DRAMA in hoofdletters

Ongelezen bericht door 181 »

Ook wij hebben sinds het afsluiten van het abonnement incl. 500 mb internet nooit internet gehad!
Maar wel betalen wij al 3 maanden voor internet!!!! Na verschillende pogingen zelf via de site de HTC in te stellen, lukt het niet verbinding te krijgen. Na mail, nog steeds geen antwoord (7 dagen geleden verstuurd) Ik baal hier ontzettend van: gewoon geldklopperij!!! Heb spijt dat ik hier ooit aan begonnen ben.
Vorige abonnement bij Ben nooit problemen gehad. Waardeloos bedrijf Hollandsnieuwe!!!!!

Ex-beheerder
Berichten: 238
Lid geworden op: 20 mei 2004 05:46

Re: Hollandsnieuwe DRAMA in hoofdletters

Ongelezen bericht door Ex-beheerder »

Ik begrijp niet dat er nog nieuwe abonnees komen bij Hollandsnieuwe. Als je ene keer googelt dan zie je niets anders dan honderden onopgeloste klachten, slechte en duur betaalde klantenservice, geen verbindingen met internet, geen SMS verkeer mogelijk, verbroken verbindingen tijdens gesprek, onbereikbaar en een provider, die er lak aan heeft en bovendien nog onrechtmatig het stornorecht wegneemt door alles af te schrijven via een eenmalige incasso met nul terugboekdagen.

Nou, als je er nu nog aan begint, dan zeg ik: dikke bult, eigen schuld. Neem maar alvast een nieuw abonnement bij een goede provider, dan ben je tenminste bereikbaar.

Hollandsnieuwe, de slechtste provider van deze eeuw en mensen blijven er in trappen!

Berghorst
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 sep 2012 16:09

Re: Hollandsnieuwe DRAMA in hoofdletters

Ongelezen bericht door Berghorst »

Na verschillende mails en telefoontjes is het probleem ineens opgelost. We hadden als laatste strohalm nog 1 brief gestuurd met het probleem er duidelijk in: Verkeerd besteld, binnen 1 wk gebeld, probleem zou opgelost worden etc. Het enige dat je kreeg was: in uw abonnement zit geen gratis internetbundel, deze kunnen wij ook niet toevoegen.
In de laatste brief hebben we duidelijk gesteld dat wij geen antwoord willen dat de internet bundel er niet in zit. |Dat weten we zelf ook wel. De vraag was: waarom zo weinig begrip, klantenservice/ coulance.
En toen ineens zat het erbij. Toch nog blij na 2 mnd bakkeleien.

Gesloten