Uitkomst is hetzelfde, echter moet je via Telefoons expliciet de 500 Mb aanvinken, omdat deze er anders niet bij zit.
Dat ging dus fout ons. 23 aug. hadden we de telefoon. 27 aug. hebben we gebeld dat de databundel er niet bij zit.
Aardige meneer aan de telefoon. Hij zag het probleem en zou zorgen dat het toegevoegd wordt.
Een en ander nog bevestigd via email:
Graag zoals besproken in ons telefonisch contact ontvangen wij een kopie van je overeenkomst zodat wij de databundel alsnog kunnen toevoegen. Ik zie je reactie graag in de vorm van een reply email tegemoet.
Ik ga ervan uit dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd en wil je bedanken voor je reactie.
Vriendelijke groeten,Bob Eeltink
Appeltje-eitje denk je dan. Overeenkomst opgestuurd en even wachten.
Er gebeurde echter niets.
3 sept. weer gebeld: een andere meneer aan de telefoon.
Hij zag dat de mail was binnengekomen en zou het nogmaals onder de aandacht brengen. Antwoord zou snel volgen want het ging nu met spoed.
7 sept. krijgen we een mail:
Aan de hand van de gegevens welke je mij hebt toegestuurd zie ik dat er in dit contract geen databundel zit bijgesloten. Deze kan ik ook niet toevoegen. Mogen er nog vragen zijn....
Onder aan de brief staat dan nog: Was dit antwoord nuttig? ja/nee
Dit hebben we maar niet ingevuld.
Dat er geen data inzat dat wisten we al, daar belden we juist over. Bellen dus maar weer.
Deze persoon van de klantenservice kon niet bevestigen dat de actie met de gratis Mb's liep, omdat hij dat niet in het scherm kon zien. Of we ook een foto van het scherm gemaakt hadden op het moment van bestellen? Nee? goh. Hij kon niets doen en stuurde de kwestie door naar een andere afdeling.
Vrijdag 14 sept. nog niets gehoord. Dus zelf maar weer gebeld.
Deze meneer zag dat de gegevens naar de verkeerde afdeling waren gestuurd. Hij ging de gegevens nu goed sturen en maakte een terugbel afspraak voor maandagmiddag 3 uur.
Maandag 12.15u. : mailtje:
1.Graag wil ik je vragen ons je order nummer door te sturen in een reply e-mail. Aan de hand daarvan kunnen wij controleren voor in het systeem of je internet bundel inderdaad gratis hoort te zijn en kunnen wij dit aanpassen voor je.
Ordernummer doorgegeven, maar ik verwacht er niet veel van. Eerst maar even de belafspraak afwachten.
HN belt: deze mevrouw wist niets van de zaak en ging eerst wat info vergaren. (erg handig als je iemand belt, dat je nergens van weet.) Na 5 min. belt ze inderdaad terug. Misschien hebben wij het op de verkeerde manier besteld. welk beginscherm bent u begonnen? Dan denk je dat er meegedacht wordt, maar helaas. Verkeerd besteld is verkeerd besteld. Wij kunnen niets voor u doen.
Na een oeverloze discussie kon mevrouw niets voor ons doen.
Wij gaven nog aan dat we in het eerste contact een bevestiging hadden dat alles geregeld zou worden.
Als antwoord hierop krijg je dan: Ja, wel vervelend dat u die mail zo leest, mijn collega heeft dat vast anders bedoeld.
Hoe moet ik dit dan lezen? :Graag zoals besproken in ons telefonisch contact ontvangen wij een kopie van je overeenkomst zodat wij de databundel alsnog kunnen toevoegen.
4 weken verder en nog niets opgeschoten, terwijl ze dagelijks met de telefoon met gratis data adverteren. Als je dan per ongeluk op de verkeerde manier besteld is er geen enkele service of coulance mogelijk. Terwijl ze zelf de boel dus niet voor elkaar hebben op hun website.
Hollands nieuwe. WAT EEN DRAMA.