LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nogmaals KPN (of te wel, dat deze firma nog bestaat! )

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
BeatleStone
Berichten: 49
Lid geworden op: 07 okt 2008 21:07

Nogmaals KPN (of te wel, dat deze firma nog bestaat! )

Ongelezen bericht door BeatleStone »

Het is mij een raadsel dat KPN nog bestaat. Alles stellen zij in werk om klanten zo veel mogelijk dwars te zitten.
Nadat zij bij het begin van mijn abo eind juli 2010 vele honderden euro"s lichter hebben gemaakt met hun beruchte ,,0 minuten" abonnement, ( waar zij mij in hun winkel niets over gezegd hebben), zitten zij mij nu dwars bij hun pogingen om mijn abo bij hen te laten verlengen.( Nooit dus )
Eind juli 2012 liep mijn abo bij hen af, maar had nog geen aanbieding naar mijn zin gevonden. Uiteindelijk vond ik eind augustus begin september iets leuks bij mijn vorige vertrouwde T mobile (daar nooit problemen gehad ). Voordat ik via het gratis dagblad Metro de bestelling ging plaatsen, kon ik ineens met mijn KPN mobile geen mail meer verzenden. ( code (0) {3100} ). Een paar dagen later... geen mail meer ontvangen. En sinds een paar dagen krijg ik nog wel SMS"jes binnen maar kan dit niet meer openen. Kan alleen de eerste regel lezen. Wel de volle mep afschrijven van mijn rekening , maar geen diensten meer. Kinderachtig !!!!
Mijn nieuwe telefoon moet nog geactieveerd worden ( bezorgd door koerier... dus machtiging etc. duurt altijd een paar dagen ) maar KPN mag van mij nu heel diep in de modder zinken. Op mijn boze mail krijg ik uiteraard nog geen reactie, maar met mijn ervaringen met het onbeschofte personeel van de klantenservice van KPN verwacht ik ook geen reactie. Wel het doorgaan van de pesterijen. Ben er he-le-maal klaar mee. Ze mogen van mij failliet gaan, en dat gaan ze ook als ze zo doorgaan. Wat een wanstaltig en door en door slecht bedrijf. :-((

Word er zo moe van
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 sep 2012 14:44

Re: Nogmaals KPN (of te wel, dat deze firma nog bestaat! )

Ongelezen bericht door Word er zo moe van »

T- mobil is nog erger ! bij KPN word je nog in de Nederlandse taal toegesproken bij T- mobil doen ze dat het liefst in het Arabisch.

lanaceet
Berichten: 38
Lid geworden op: 17 feb 2012 15:41

Re: Nogmaals KPN (of te wel, dat deze firma nog bestaat! )

Ongelezen bericht door lanaceet »

Wat hebben we eraan als de KPN failliet gaat?
Dan komen de mensen die nu nog bij de KPN werken alsnog in het arbeids- circuit terecht.
en daar zit niemand op te wachten. (als het bij een bedrijf slechter gaat zijn de betere medewerkers namelijk als eerste vertrokken) De top van de organisatie die verantwoordelijk is voor het kortzichtig stuiptrekkingen beleid komt meestal wel weer in een andere grote organisatie terecht om hun parasitaire kunstje te vertonen. En dat willen we ook niet.
Lekker zo laten dus..
De uitstroom van klanten moet dus niet te snel gaan :)
Wie trapt er nu nog in de "verleidelijke" KPN advertenties?

Nicky_The
Berichten: 804
Lid geworden op: 01 dec 2010 11:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Nogmaals KPN (of te wel, dat deze firma nog bestaat! )

Ongelezen bericht door Nicky_The »

Bekijk dit forum even op recente KPN/HI/Telfort topics ;)

Gesloten