Wijzig berichtVerwijder berichtMeld dit berichtAntwoord met een citaat door peteroidtmann » 18 sep 2012 22:08
Ik heb slechte ervaringen met Tele2... het debakel begon verleden jaar oktober toen ik bijtekende voor 2 jaar i.c.m. een BlackBerry Torch. Er werd gezegd dat ik niet aan de deur hoefde bij te betalen. Wat schetste mijn verbazing? Wel dus... Vervolgens bleek dat ik een heel ander abonnement kreeg dan dat ik had gevraagd... Ik stuurde hierover een klachtenbrief: geen reactie. Vervolgens raakte mijn BlackBerry van de wap, ik kon namelijk niet meer de installatiewizard gebruiken om mijn gmail-account in te kunnen stellen: klacht ingediend: niet opgelost... Nu amper een jaar verder (nog niet eens) vertoont mijn BlackBerry Torch gebreken, namelijk het touchscreen hapert enorm en soms valt de verlichting van het scherm uit... ook is nog steeds het e-maildebakel niet opgelost... weer gebeld met een hele simpele vraag: "mag ik misschien nu al twee jaar bijtekenen zodat ik a.u.b. een ander toestel kan kiezen want ik kan niet nog een jaar vooruit" reactie: nee helaas, u moet nog een jaar wachten. Gisteren klacht ingediend. Ontvang ik een e-mail waarin staat dat ze binnen 24 uur contact zullen opnemen... en raad eens: geen reactie...
Tele2 neemt haar klanten en de klachten van haar klanten niet serieus. Jammer dat je als bedrijf iemand die jarenlang al tevreden klant was op deze manier wegjaagt. Ik heb het hier ook met familie en kennissen over gehad. Daarnaast overwegen door de starre niet-coöperatieve houding van Tele2 om alle producten die we er hebben lopen weg te halen... Internet, Bellen, twee mobiele telefonie abonnementen... daarnaast wordt onze regio klaargestoomd voor glasvezel maar dit NOOIT bij Tele2 zover ben ik inmiddels... Ik zit zelf in de klantenservicebranche maar ik heb dit nog nooit meegemaakt!!! Ben benieuwd of ik ooit nog iets hoor... Tele2 u krijgt van mij een zeer zware onvoldoende... schandalig zoals u met uw klanten omgaat...
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 neemt klanten niet serieus!!!
-
peteroidtmann
-
rozemarijntje
Re: Tele2 neemt klanten niet serieus!!!
Even ..als ik een contract had afgesloten waarnij niet bij betaald hoefde te worden ,en gls? Staat voor de deur en moet wel,had ik het niet eens aangenomen? ....
Dat is 1
2 misschien even de tijd geven en mailen ze nog.
Dat je tel keuren heeft kan eenprovider niks aan doen,moet wel opgelost worden ,als er nog garantie op zit??
Jarenlang klant of niet,dat maakt nergens meer uit tegenwoordig een nummer zijn we overal
Succes
Misschien komt danielle vd webcare...ff afwachten
Uh werk niet bij tele 2!!
Dat is 1
2 misschien even de tijd geven en mailen ze nog.
Dat je tel keuren heeft kan eenprovider niks aan doen,moet wel opgelost worden ,als er nog garantie op zit??
Jarenlang klant of niet,dat maakt nergens meer uit tegenwoordig een nummer zijn we overal
Succes
Misschien komt danielle vd webcare...ff afwachten
Uh werk niet bij tele 2!!