LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Webwinkel aquatotaal

Andere onderwerpen over dieren
schoon66

Re: Webwinkel aquatotaal

Ongelezen bericht door schoon66 »

Ik heb op 14 sept j.l een bestelling geplaatst voor € 93,99 en tot op heden geen bestelling ontvangen.
Op een eerder gestuurde e-mail word niet gereageerd en het tel. dat op de website van Aquatotaal staat is niet in gebruik.

Vervolgens heb ik vandaag mijn creditcard maatschappij gebeld en die gaan nu kijken of de betaling geannuleerd kan worden.

Zo zie je maar weer dat ook al ziet alles er goed uit je toch weer besodemieterd kan worden.

Rob.

hveluwen

Ongelezen bericht door hveluwen »

Ik heb een paar jaar geleden een Sera drukfilter gekocht bij Aquatotaal. Dit is een ondoorzichtig filter voor vijvers dat wordt aangestuurd door een externe pomp. Het was ook heel moeilijk open te maken. Ik heb dit filter in gebruik genomen. Na een aantal maanden wilde ik het gaan schoonmaken, ik heb het opengeschroefd, en tot mijn stomme verbazing zat er helemaal geen filtermateriaal in! En dat hoort er toch echt wel standaard in te zitten! Ik heb toen contact met hem opgenomen, en ik kreeg als antwoord dat deze filters regelmatig moeten worden schoongemaakt, niet pas na een paar maanden, en dat het filtermateriaal was opgelost... Dat slaat natuurlijk nergens op, filtermateriaal kan verstopt raken, maar oplossen??? Nooit zo iets stoms gehoord maar hij weigerde dus doodleuk om de filtervulling gratis op te sturen:

"Ik heb het even nagekeken en nagevraagd bij Sera maar elk filter wordt altijd uitgeleverd met vulling.
Een drukfilter moet regelmatig wordt zuiver gemaakt. Minimaal 1 keer per 2 weken.
Wanneer dit niet gebeurt lost het Sera filtermateriaal door de slib en bacteriën langzaam op.
Dit is een natuurlijk proces en kan alleen maar verhinderd worden door regelmatig onderhoud.

Volgens Sera is dit geen garantiegeval en ik kan u daarom ook alleen maar aanraden een nieuwe vulling aan te schaffen.
Het spijt ons u dit te moeten mededelen.

Met vriendelijke groet,

Ralf & Ilona"

Kortom oplichters zijn het.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

@hveluwen: vraag het eens na bij de fabrikant.

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Dat heeft ie dus al gedaan....lees het bericht boven dat van jou....

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

hveluwen schreef:Ik heb een paar jaar geleden een Sera drukfilter gekocht bij Aquatotaal. Dit is een ondoorzichtig filter voor vijvers dat wordt aangestuurd door een externe pomp. Het was ook heel moeilijk open te maken. Ik heb dit filter in gebruik genomen. Na een aantal maanden wilde ik het gaan schoonmaken, ik heb het opengeschroefd, en tot mijn stomme verbazing zat er helemaal geen filtermateriaal in! En dat hoort er toch echt wel standaard in te zitten! Ik heb toen contact met hem opgenomen, en ik kreeg als antwoord dat deze filters regelmatig moeten worden schoongemaakt, niet pas na een paar maanden, en dat het filtermateriaal was opgelost... Dat slaat natuurlijk nergens op, filtermateriaal kan verstopt raken, maar oplossen??? Nooit zo iets stoms gehoord maar hij weigerde dus doodleuk om de filtervulling gratis op te sturen:

"Ik heb het even nagekeken en nagevraagd bij Sera maar elk filter wordt altijd uitgeleverd met vulling.
Een drukfilter moet regelmatig wordt zuiver gemaakt. Minimaal 1 keer per 2 weken.
Wanneer dit niet gebeurt lost het Sera filtermateriaal door de slib en bacteriën langzaam op.
Dit is een natuurlijk proces en kan alleen maar verhinderd worden door regelmatig onderhoud.

Volgens Sera is dit geen garantiegeval en ik kan u daarom ook alleen maar aanraden een nieuwe vulling aan te schaffen.
Het spijt ons u dit te moeten mededelen.

Met vriendelijke groet,

Ralf & Ilona"

Kortom oplichters zijn het.
Winkel zegt dat u zich niet aan de voorschriften heeft gehouden en dat het filtermateriaal is opgelost, de fabriek zegt exact hetzelfde.

Ik zie de oplichting niet echt.

aarie25

Ongelezen bericht door aarie25 »

johnsteh schreef:
mellona schreef:Ik heb onlangs ook een bestelling gedaan bij aquatotaal, en betaald.
Deze bestelling bleek niet meer nodig te zijn, en heb de order telefonisch geannuleerd.

Zonder problemen stond mijn geld binnen 1 werkdag weer terug gestord.

Het kan dus wel goed gaan.
Mooi verhaal he? Om tranen van in je ogen te krijgen. Iemand die zo mooi opkomt voor Aquatotaal. En vooral ook erg geloofwaardig, zo iemand die belangeloos het internet afzoekt naar berichten die misschien negatief zouden kunnen zijn voor een leverancier waar je blijkbaar niet eens zaken mee doet.

Ik heb ook een bestelling gedaan én betaald, maar die kon niet geleverd worden omdat "JBL leveringsproblemen had" (elke andere leverancier bleek wél JBL spullen te kunnen leveren; je moet JBL blijkbaar betalen voor wat ze leveren). Dus ook geannuleerd en een creditnota gekregen "binnen 7 dagen heeft u uw geld terug". Alleen dat geld terug dat lukte niet bij Aquatotaal. Zo liquide als aqua zijn ze daar niet. Meneer Rongen is geen eerlijke ondernemer, maar hij leest wel trouw alle internetberichtjes over zijn oplichtingssite en post dan wat positiefs. WEl wat amateuristisch.

En ik hoop het bedrag ook nog ooit eens terug te krijgen. Voorlopig ziet het er niet naar uit.

Zo Mike, je ziet, je moet nog heel wat positieve nepberichten posten om Aquaoplichtingtotaal weer positief te laten lijken.
toch knap he, binnen 1 dag je geld terug :lol: :lol:

Gesloten