LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nettorama, laagste prijsgarantie???????????

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Truus43

Nettorama, laagste prijsgarantie???????????

Ongelezen bericht door Truus43 »

Ze maken reclame voor de laagste prijsgarantie en ik vroeg me af hoe dat werkte. Als ik elders een artikel zag dat goedkoper was dan bij nettorama kreeg ik het prijsverschil terug en zouden ze de prijs aanpassen.

Ik zie dat de zalm bij de Vomar ruim 0.40 cent goedkoper is, precies hetzelfde pakje als bij nettorama. Ik lever mijn bon in en het zou uitgezocht worden. Word ik na ruim een week terug gebeld, de reclame geld niet voor "vers" artikelen?
Pardon? Waar dat staat? Nergens dus. Als het nettorama uit komt is het artikel ineens "vers".
Niks laagste prijsgarantie dus, slechte reclame.
Ben benieuwd of iemand ooit wel eens geld terug heeft gekregen.

Truus43

Re: Nettorama, laagste prijsgarantie???????????

Ongelezen bericht door Truus43 »

Ook zo iets ja maar ze zetten het nergens duidelijk neer.

Emmy75

Re: Nettorama, laagste prijsgarantie???????????

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Op de site van Nettorama valt het volgende te lezen:
Vanzelfsprekend zijn er spelregels, zoals hetzelfde merk, gelijke inhoud en geen speciale aanbiedingen. Per juiste constatering vergoeden wij maximaal één artikel. De prijsgarantie geldt binnen een straal van 10 km rond elke Nettorama vestiging en is uitsluitend van toepassing op prijsvergelijking met andere supermarkten. Voor verdere informatie kunt u terecht bij onze medewerkers in de winkel.
Hier staat niets in over versproducten.

Ik ben eens benieuwd of u een opgave kunt krijgen van de spelregels, want op deze wijze kunnen ze de spelregels ter plekke verzinnen. U kunt eens overwegen een klacht in te dienen bij het hoofdkantoor (niet dat ik echt denk dat het veel zoden aan de dijk zet).

Ook kunt u eens klagen bij Consuwijzer, dit zal niet meteen tot een oplossing leiden maar Consuwijzer verzamelt de klachten wel en dan helpt het wel dat meer en meer mensen een klacht indienen.

Gesloten