LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Studentmobiel:in gebreke blijven met leveren Nokia N95 BlacK

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
rdcmrt

Studentmobiel:in gebreke blijven met leveren Nokia N95 BlacK

Ongelezen bericht door rdcmrt »

Heb 10 februari bij studentmobiel een order aangevraagd voor een Nokia N95 Black + een Telfort 200 + 100 sms.

Dit is helemaal digitaal gegaan en hier ontstonden geen problemen.

Na 2 weken nog geen verandering dan "contract ontvangen" gezien te hebben, zag ik op een avond ineens dat mijn orderstatus op "onvolledig contract" stond en dat ze mijn simkaartnummer nog moesten hebben.

Ik deze meteen doorgemaild met de vraag of zij een beetje vaart achter de procedure konden gaan zetten, omdat over 2 weken mijn oude abo af zou lopen.

Een dag later stond mijn orderstatus WEER op "contract ontvangen", echter heb ik hier weinig aan omdat ik mijn telefoon wilde hebben.

Inmiddels op de site van studentmobiel gekeken en erachter gekomen dat de Nokia N95 black, helemaal niet meer te bestellen was (de sand was echter ook niet meer verkrijgbaar) ik kon alleen nog kiezen uit de deep plum.

Na dit gezien te hebben, even een mailtje gestuurd waarbij zij mij de volgende kort maar krachtige mail terugstuurde: ''mochten er problemen met uw order ontstaan dan kunt u ervan op aan dat studentmobiel direct contact met u opneemnt", maar het zekere voor het onzekere genomen en ook even gaan bellen met studentmobiel om het van hun zelf te horen.
Ik kreeg van de medewerker te horen dat er problemen waren met de levering van de Nokia N95 Black, maar dat deze voor de mensen welke hem besteld hadden nog in nabestelling stond.

Prima, ik blij want ik wist dat ik hem alsnog zou krijgen.

Hier ging weer een week overheen, en in deze week was uiteraard de orderstatus nog niet veranderd.

Uiteindelijk na bijna 4 weken, toch maar weer gebeld naar studentmobiel, hier krijg ik tot mijn grote verbazing te horen dat mijn telefoon HELEMAAL niet meer komt.
Vervolgens vraag ik aan de medewerker van studentmobiel waarom ik zelf contact op moet nemen met hun om te horen te krijgen dat ik zit te wachten op een telefoon welke helemaal nooit gaat komen, de medewerker praat hier snel overheen en bied alleen een vluchtig excuses aan, ook kon zij mij geen andere aanbieding doen.

Bij deze toen ook de order geannuleerd en met spoed de stad in gedoken om voor de 10e (datum waarop mijn oude abo afliep) een nieuw abonnement te regelen.

Kortom een erg slechte service van studentmobiel, als ik dus niet gebeld had, was ik blijven wachten op een telefoon welke ik nooit zou krijgen.

Het vreemde is dat ik hiervoor ook een nokia N95 bij studentmobiel heb besteld waarbij alles prima is verlopen, ik had deze service dan ook nooit verwacht van studentmobiel, erg jammer.

Zijn er meer mensen, die met andere aanbiedingen of telefoons ook zo behandeld zijn, graag hoor ik het

mobiel058

Re: Studentmobiel:in gebreke blijven met leveren Nokia N95 BlacK

Ongelezen bericht door mobiel058 »

ik heb ook digitaal een mobiel besteld bi studentmobiel.nl
en ben zelf ook niet onder de indruk van de service...

wanneer ik besluit zelf contact op te nemen sta ik bijna 20 minuten in de wacht. en heb daarna opgehangen, en het later die middag weer geprobeerd... dit keer kreeg ik echter gehoor (na 12 minuten...) en kon ik vragen stellen over het verkeerd opgestuurde contract dat ik had opgestuurd gekregen... wanneer ik deze had ondertekend had ik mezelf 2 jaar lang aan een dubbel Hi eindeloos online abbonement geholpen...

bleek een fout te zijn die me wanneer ik het gewoon had ingevult toch 20 euro per maand extra zou kosten...

aan de telefoon werd nog gevraagd of ik dit echt niet wou hebben. omdat het mobiel dan wel gratis was... toch het juiste contract opgestuurd gekregen zonder verdere bundels...

na een paar dagen een mail ontvangen dat door de populariteit van de mobiel (samsung m8800 pixon) deze levertijd zou uitlopen... voor meer informatie kon ik contact opnemen... wat ik ook gedaan heb ditmaal per mail aangezien ik niet onder de indruk was van de telefonische hulp die ik de eerste keer gekregen had, en vooral de tijd de het me koste...

alleen 5 dagen later nog geen reactie gekregen op de mail, en er nog 1 achter aan gestuurd vanochtend waar ook nog geen reactie op gekomen is... zelfs geen automatisch bericht dat mijn voorgaande mailtjes zijn ontvangen... wat ik uitermate treurig vind, want nu heb ik meer het gevoel dat ze me volledig negeren...

nu nog in afwachting tot verdere actie van hun kant... maar tot nu toe neer erg tevreden over de service tot nu toe...

rdcmrt

Tx voor je reactie, heel grappig dat je met de 20 minuten wachten op een medewerker komt.

Ik heb namelijk ook eerst een kwartier in de wacht gestaan, vervolgens gooi ik de hoorn erop, bel terug en krijg na 2 minuten een medewerker aan de lijn.

Dan vole je, je echt flink genaaid, overigens HAD ik al een stroeve levering van mijn eerste N95 meegemaakt via studentmobiel.

Na het versturen van de order ging er vanalles mis, dan hadden ze dit niet gekregen dan had IK weer iets niet gekregen :x .

Moedeloos werd ik ervan.

robertbb

Ongelezen bericht door robertbb »

Ook ik heb helaas een slechte ervaring met studentmobiel.nl. Ik had een blackberry besteld maar deze bleek bij ontvangst stuk te zijn. Ik heb deze daarom teruggestuurd maar omdat ik enige dagen niets hoorde ben ik gaan bellen. Vervolgens ontving ik eindelijk een e-mail met ontvangstbevestiging. In de e-mail stond echter doodleuk dat ik niet in aanmerking kwam om een nieuwe blackberry te ontvangen omdat de blackberry zogenaamd beschadigd zou zijn. Toen ik aangaf dat de blackberry niet beschadigd was en ik dit zeker wist werd mij gezegd dat ik dit moest aantonen. Maar hoe doe je dat? Overigens heeft studentmobiel.nl ook niet aangetoond dat de mobiel wel beschadigd is. Na enig aandringen of ik toch niet gewoon een ander toestel kon krijgen werd mij doodleuk verteld dat zij het oude toestel binnen 14 dagen retour hadden moeten ontvangen om in aanmerking te komen voor een nieuw toestel. Daarentegen staat op hun website dat je binnen 14 dagen het probleem GEMELD moet hebben. Lijkt mij toch iets anders.

nicolleke

Ongelezen bericht door nicolleke »

ook ik heb die problemen met studentmobiel. ik had een samsung galaxy s advance besteld en die was kapot bij ontvangst. ook ik kreeg doodleuk n mail waarin stond dat het toestel niet in nieuwstaat terug was ontvangen dus dat ik geen nieuw toestel kreeg maar dat het toestel gerepareerd zou worden. op 11 september hebben ze de reparatie aangemeld maar bij het reparatie centrum heb ze nu na 9 dagen nog geen toestel ontvangen. ik ben dus nu al ongeveer 5 weken aan het betalen voor een abonnement en een telefoon waar ik geen gebruik van kan maken. dus weer bellen en nu beweren ze dat de zending bij de post is kwijt geraakt. dat wordt dus weer een week wachten op uitsluitsel. ik weet wel dat ik daar nooit meer iets bestel.

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel »

Gezien het aantal klachten van kapotte toestellen denk ik dat ze kapotte sturen omdat die goedkoper zijn in de inkoop.

rdcmrt

Hebben jullie door dat jullie op een topic van 3 jaar oud uit 2009 reageren??

EDIT: Ik vind het prima, bedoelde er eigenlijk mee dat er hoogwaarschijnkijk actuelere topics zijn ;)
Laatst gewijzigd door rdcmrt op 20 sep 2012 17:35, 1 keer totaal gewijzigd.

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel »

Jazeker maar er is een nieuwe klacht bijgekomen dus het is allemaal weer actueel :D

Gesloten