LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Empaco B.V.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
anthonyterhorst

Empaco B.V.

Ongelezen bericht door anthonyterhorst »

Email ontvangen van Empaco BV. Een bedrijf waar ik nog nooit van heb gehoord of zaken mee heb gedaan.
Inhoud van mail:

Geachte heer/mevrouw,

In de bijlage treft u een factuur aan voor de door Empaco B.V. geleverde producten en/of diensten.

Deze factuur dient binnen 14 dagen te zijn voldaan. Mocht u Empaco B.V. gemachtigd hebben tot automatische incasso dan zal het verschuldigde bedrag automatisch binnen 14 dagen van uw rekening worden afgeschreven.

U kunt de factuur betalen middels een overboeking via bank of giro, ook vanuit het buitenland. Vermeld hierbij het factuurnummer F86096393 als betalingskenmerk om vertraging in de verwerking van uw betaling te voorkomen.

Onze bankgegevens zijn:

Rekeningnummer 38.34.79.356
Plaats Amsterdam
IBAN NL50 RABO 0383479356
BIC RABONL2U
Land Nederland

Iedere Nederlandse klant die beschikt over internetbankieren heeft daarnaast de mogelijkheid om via iDEAL te betalen. Om van deze betaalvorm gebruik te maken kunt u middels uw klantnummer en wachtwoord inloggen op ons
administratiepaneel ( hier te vinden ).

In ons administratiepaneel vindt u tevens de mogelijkheid om Empaco B.V. te machtigen tot automatische incasso of om door middel van American Express of PayPal af te rekenen.

--------------------------------------------------------
Met vriendelijke groet,

Empaco B.V.

T (0492) 50 53 56

Website

Dit bericht is automatisch gegenereerd en derhalve niet persoonlijk ondertekend.

Er was ook een bijlage bijgevoegd:
Factuur_F86096393.html
3 kB Weergeven Downloaden

Helaas heb ik op downloaden geklikt en kreeg een melding in de trend van: Factuur kan niet geopend worden, probeer het later nogmaals.

Dit riekt mij naar fraude/oplichting. Mijn computer wordt op dit moment gescand op mogelijke virussen. Een waarschuwing vond ik op zijn plaats.

crazyme

Re: Empaco B.V.

Ongelezen bericht door crazyme »

De Fraudehelpdesk ontvangt opnieuw meldingen over ontvangen mail met een melding van een zogenaamde openstaande vordering. De mail is nu afkomstig van Empaco.

De strekking van de mail vertoont veel overeenkomsten met mail waarvoor wij reeds eerder waarschuwden. Belangrijkste doelstelling van de mail lijkt ook nu te zijn om u te laten klikken op de link in de mail. Deze leidt naar een website welke zal proberen uw PC te infecteren.

Wanneer op de link wordt geklikt komt de volgende mededeling op het beeldscherm; 'De factuur kan niet correct worden weergegeven, probeer het later opnieuw.' Het telefoonnummer werkt niet.

Heeft u geklikt op de link, laat dan uw antivirussoftware direct uw harde schijf controleren op de eventuele aanwezigheid van een virus.
Niet op klikken dus !

Gesloten