LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Is T-Mobile wel professioneel?
Is T-Mobile wel professioneel?
Laatste maanden heb ik merkbaar last van een slechte internetverbinding. Elke keer dat ik iets wil opzoeken gaat dat slecht of zelfs helemaal niet. En dat terwijl mijn telefoon aangeeft dat ik alle streepjes dekking heb.
Klacht gemeld aan T-Mob. De oplossing is nu dat ik korting krijg op mijn slechte dekking/verbinding. Eigenlijk een beetje raar.
Maar wat ik nog vreemder vind is dat de telefoniste van de T-Mobile klantenservice mij adviseert op op een website te kijken die helemaal niet meer bestaat! Namelijk de site 'www.slechtedekking.nl' Ik vind dat lachwekkend slecht!
Mijn vertrouwen in T-Mob is verder afgenomen. Helaas nu op zoek naar een andere aanbieder.
Klacht gemeld aan T-Mob. De oplossing is nu dat ik korting krijg op mijn slechte dekking/verbinding. Eigenlijk een beetje raar.
Maar wat ik nog vreemder vind is dat de telefoniste van de T-Mobile klantenservice mij adviseert op op een website te kijken die helemaal niet meer bestaat! Namelijk de site 'www.slechtedekking.nl' Ik vind dat lachwekkend slecht!
Mijn vertrouwen in T-Mob is verder afgenomen. Helaas nu op zoek naar een andere aanbieder.
Re: Is T-Mobile wel professioneel?
Volgens mij is het algemeen bekend dat de dekking van T-mobile niet bepaald top is.
Overigens zou er wel een regeling moeten zijn dat u binnen 14 dagen (?) nog van uw mobiele abonnement af kunt wanneer blijkt dat de dekking in uw omgeving niet goed is, maar hoe dit precies zit weet ik ook niet.
Maar aangezien u het over 'de laatste maanden' heeft, zal deze regeling niet voor u op gaan.
Overigens zou er wel een regeling moeten zijn dat u binnen 14 dagen (?) nog van uw mobiele abonnement af kunt wanneer blijkt dat de dekking in uw omgeving niet goed is, maar hoe dit precies zit weet ik ook niet.
Maar aangezien u het over 'de laatste maanden' heeft, zal deze regeling niet voor u op gaan.
Grappig, mijn ervaring met T-mobile is precies andersom. De laatste 18 maanden merk ik op de plekken waar ik vaak kom, beter en stabieler bereik, en ook een snellere internetverbinding. Waar ik vroeger nog regelmatig terugviel naar gprs, gebeurd dat nu ook veel minder..
Ik hoor inderdaad wel vaker mensen die klachten hebben over T-mobile verbinding. Maar dit zijn ook de mensen die in hen huis sowieso altijd slechtere telefoonverbinding hebben. Ik denk dus dat het wel deels aan de omgeving ligt. Ik moet zeggen dat ik met mijn Hi- verbinding altijd overal bereik heb. Misschien een aanrader?
[commerciële link door de moderator verwijderd]
-
Voor eerlijke en onafhankelijke informatie zoek ik altijd op http://www.belkostenwijzer.nl!
MVG,
Henk
MVG,
Henk
Type eens hi of kpn of telfort in op dit forum.. je wordt er echt niet vrolijk van...Elizeboon schreef:Ik hoor inderdaad wel vaker mensen die klachten hebben over T-mobile verbinding. Maar dit zijn ook de mensen die in hen huis sowieso altijd slechtere telefoonverbinding hebben. Ik denk dus dat het wel deels aan de omgeving ligt. Ik moet zeggen dat ik met mijn Hi- verbinding altijd overal bereik heb. Misschien een aanrader?
-
Dat kunnen we ook op T-Mobile en Vodafone en bijna elke Telco doen hier dus dat is wel erg kort door de bocht. Zou je gaan voor beter bereik, zou ik Vodafone, KPN of Hi aanraden. Let wel op neem je bij Hi of KPN een toestel erbij moet je deze leasen. Of dat nou een fijne oplossing dat laat ik even in het midden maar wil je daar meer over weten zou je het beste hier kunnen kijken: http://www.belkostenwijzer.nl/Telefoon-lease.htmlNicky_The schreef:Type eens hi of kpn of telfort in op dit forum.. je wordt er echt niet vrolijk van...Elizeboon schreef:Ik hoor inderdaad wel vaker mensen die klachten hebben over T-mobile verbinding. Maar dit zijn ook de mensen die in hen huis sowieso altijd slechtere telefoonverbinding hebben. Ik denk dus dat het wel deels aan de omgeving ligt. Ik moet zeggen dat ik met mijn Hi- verbinding altijd overal bereik heb. Misschien een aanrader?
Succes met de zoektocht!
MVG,
Henk
Met gewoone en sim only abonnement, waarbij u zelf het toestel los van uw abonnement koopt, bent u veel voordeliger uit..HTCHenk007 schreef:Dat kunnen we ook op T-Mobile en Vodafone en bijna elke Telco doen hier dus dat is wel erg kort door de bocht. Zou je gaan voor beter bereik, zou ik Vodafone, KPN of Hi aanraden. Let wel op neem je bij Hi of KPN een toestel erbij moet je deze leasen. Of dat nou een fijne oplossing dat laat ik even in het midden maar wil je daar meer over weten zou je het beste hier kunnen kijken: http://www.belkostenwijzer.nl/Telefoon-lease.htmlNicky_The schreef:Type eens hi of kpn of telfort in op dit forum.. je wordt er echt niet vrolijk van...Elizeboon schreef:Ik hoor inderdaad wel vaker mensen die klachten hebben over T-mobile verbinding. Maar dit zijn ook de mensen die in hen huis sowieso altijd slechtere telefoonverbinding hebben. Ik denk dus dat het wel deels aan de omgeving ligt. Ik moet zeggen dat ik met mijn Hi- verbinding altijd overal bereik heb. Misschien een aanrader?
Succes met de zoektocht!
MVG,
Henk
Ik heb zelf zo ongeveer 2,5 jaar T-Mobile en erg over te spreken. Hiervoor had ik Vodafone, en hier erg slechte ervaringen mee. Facturatie klopte vaak niet en klantenservice was drama. Bereik was in mijn geval niet denderend te noemen.