LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Glasloze lijbrandt beloftes

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
ozbob
Berichten: 34
Lid geworden op: 24 apr 2012 12:45

Glasloze lijbrandt beloftes

Ongelezen bericht door ozbob »

Ik ben nu 1 jaar bij Lijbrandt, onlangs heeft men onbeperkt bellen met 100% verhoogd, hierdoor is de situatie ontstaan dat het praktisch is om naar een hogere snelheid over te stappen. Voorheen kreeg je vanzelf bij sommige ISP's, bij Lijbrandt niet en is het een nieuw contract. Wat blijkt dat kan alleen maar indien ik mij een jaar vastleg. Dat dacht ik dus niet, daarom contact met Lijbrandt gezocht nadat de eerste medewerker mij geen duidelijk antwoord kon geven zou ik worden terug gebeld. Paar dagen later gebeld en weer bevestigd dat ik 1 jaar vast zat, maar ik kreeg wel de voordelen van 1 mnd gratis en settop. Ik moest mijn abo opzeggen en een nieuw aanvragen. Ik zou een schriftelijke bevestiging krijgen.
Weken later nog niks, weer bellen; nee het is druk kan wel effes duren. Later weer bellen, nu werd het verhaal ontkracht kon allemaal niet. Maar de medewerker heeft eerder aangegeven dat het kon?. Gelukkig was er een opname van gemaakt die zijn ze nu al weer bijna 2 weken naar aan het luisteren.
Het ziet er naar uit dat het niks wordt, op deze manier klanten binding afdwingen maakt mij erg pissig. Het ziet er naar uit dat ik gewoon maar een andere provider moet gaan zoeken, aan loze beloftes heb ik ook niks.

Nu blijkt dat het vinden van een provider met dezelfde diensten nogal lastig is, het meeste van de diensten wordt door glashart geleverd, vreemd dat lang niet al de aangesloten ISP's in Almere kunnen leveren. Slechts een select groepje kan leveren op mijn adres, wil namelijk analoog en dvb-c en dat hebben ze niet allemaal.
Nu denk ik toch dat uit veiligheids overweging het makkelijkst is om naar UPC voor een jaartje te gaan, ondanks mijn aversie tegen dit bedrijf is de kans op onderbrekingen minimaal omdat alles over een ander medium wordt geleverd. De weg terug kan dan weer naar glas. Als dat bevalt kan ik dat elk jaar wel doen 't is toch crises en bespaart zo flink zonder al te veel in te moeten leveren...
Het heeft wel tot voordeel dat je zo altijd het voordeel pakt, kennelijk hebben ISP's niks met hun klanten en sluiten ze deze liever aan en af, we leven toch in een weg gooi maatschappij modems, settop boxen, klanten flikker maar over de schutting :cry:

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Glasloze lijbrandt beloftes

Ongelezen bericht door Miepje1 »

En wat is je vraag???

Gesloten