Weken later nog niks, weer bellen; nee het is druk kan wel effes duren. Later weer bellen, nu werd het verhaal ontkracht kon allemaal niet. Maar de medewerker heeft eerder aangegeven dat het kon?. Gelukkig was er een opname van gemaakt die zijn ze nu al weer bijna 2 weken naar aan het luisteren.
Het ziet er naar uit dat het niks wordt, op deze manier klanten binding afdwingen maakt mij erg pissig. Het ziet er naar uit dat ik gewoon maar een andere provider moet gaan zoeken, aan loze beloftes heb ik ook niks.
Nu blijkt dat het vinden van een provider met dezelfde diensten nogal lastig is, het meeste van de diensten wordt door glashart geleverd, vreemd dat lang niet al de aangesloten ISP's in Almere kunnen leveren. Slechts een select groepje kan leveren op mijn adres, wil namelijk analoog en dvb-c en dat hebben ze niet allemaal.
Nu denk ik toch dat uit veiligheids overweging het makkelijkst is om naar UPC voor een jaartje te gaan, ondanks mijn aversie tegen dit bedrijf is de kans op onderbrekingen minimaal omdat alles over een ander medium wordt geleverd. De weg terug kan dan weer naar glas. Als dat bevalt kan ik dat elk jaar wel doen 't is toch crises en bespaart zo flink zonder al te veel in te moeten leveren...
Het heeft wel tot voordeel dat je zo altijd het voordeel pakt, kennelijk hebben ISP's niks met hun klanten en sluiten ze deze liever aan en af, we leven toch in een weg gooi maatschappij modems, settop boxen, klanten flikker maar over de schutting
