LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ICI Paris
-
ICI Paris
Van verjaardagsgeld bij ICI Paris mijn lievelingsgeurtje gekocht. Grote flacon, lekker luxe. Genieten!
Kreeg ik een kraslot bij. Normaal gooi ik die gelijk weg, maar nu, in een zeer goede bui vanwege mijn aankoop, even krassen en op de site de code vermelden. Met aankruisen van te ontvangen nieuwsbrief Ici Paris.
So far, so good.
Dan moet je je code activeren en kom je terecht op de site van de Postcode Loterij met hoeveel loten je wilt gaan meespelen! Een NEE kun je niet invullen..Stomme koppelverkoop!
Dus heb ik mijn pagina in de achteruitstand gezet om er uit te komen. Niks ingevuld, want dat geld van een maandelijkse loterij heb ik zelf te hard nodig.
Maar wat een instinker weer!
Stom stom stom...ik had niet eens de moeite moeten doen van dat kraslot invullen..
Kreeg ik een kraslot bij. Normaal gooi ik die gelijk weg, maar nu, in een zeer goede bui vanwege mijn aankoop, even krassen en op de site de code vermelden. Met aankruisen van te ontvangen nieuwsbrief Ici Paris.
So far, so good.
Dan moet je je code activeren en kom je terecht op de site van de Postcode Loterij met hoeveel loten je wilt gaan meespelen! Een NEE kun je niet invullen..Stomme koppelverkoop!
Dus heb ik mijn pagina in de achteruitstand gezet om er uit te komen. Niks ingevuld, want dat geld van een maandelijkse loterij heb ik zelf te hard nodig.
Maar wat een instinker weer!
Stom stom stom...ik had niet eens de moeite moeten doen van dat kraslot invullen..
Re: ICI Paris
Wat kan die winkel er aan doen. dat jij stom doet?
Voor niks gaat de zon op.
Voor niks gaat de zon op.
-
staat het niet in hele kleine lettertjes op het lot?
en ja...de winkel kan er niks aan doen??sorry...
en ja...de winkel kan er niks aan doen??sorry...
Paddington, die krasloten zitten overal tegenwoordig bij. Niet alleen ICI Paris. Heb diverse abo's en zodra ze in plastic verpakt door de brievenbus vallen kun je er donder op zeggen dat er weer zoiets bij zit. Gewoon, niet eens naar kijken, laat staan er wat mee doen. De Postcode Loterij reclames zijn net teken: die zuigen zich ook vast. Nog wel blij met je lievelingsgeurtje, hoop ik?
parasieten of geldvlooien is een beter woord. Je raakt ze maar niet kwijt indien je ze hebt.De Postcode Loterij reclames zijn net teken: die zuigen zich ook vast.
nou ja sjoegel, elk woord wat ik schrijf is toch niet goed genoeg in jou ogen, dus hou ik het fijn bij die teek (met je goedvinden).sjoegel schreef:parasieten of geldvlooien is een beter woord. Je raakt ze maar niet kwijt indien je ze hebt.De Postcode Loterij reclames zijn net teken: die zuigen zich ook vast.
-
Tenormin, een nieuwe flacon van mijn vertrouwde geurtje is heerlijk!! Dank je wel!
Ik heb het hier neergezet zodat anderen het kunnen lezen vóórdat ze het lotnummer gaan invullen.
Zelf kijk ik regelmatig hier om te lezen. Kennis is prettig!
Allemaal dank voor jullie reactie.
Ik heb het hier neergezet zodat anderen het kunnen lezen vóórdat ze het lotnummer gaan invullen.
Zelf kijk ik regelmatig hier om te lezen. Kennis is prettig!
Allemaal dank voor jullie reactie.
paddington, mag ik zo "brutaal" zijn te vragen wat je lievelingsgeurtje is, ben, zoals veel vrouwen ook dol op geurtjes en aan de geur kun je (soms) een mens herkennen.
Zo zou je eigenlijk mijn leeftijd moeten kunnen raden: mijn lievelingsgeurtje is Chanel 5.
Zo zou je eigenlijk mijn leeftijd moeten kunnen raden: mijn lievelingsgeurtje is Chanel 5.
-
zal ik je mijn lijst ook even geven weet je gelijk wat voor type ik ben
sorry moest ff... hou van fris en bloemig...ben ook type fris en fruitig...
ik ga mijn bed in...
ik ga mijn bed in...
Dat denk ik niet, je lacht zoveel, denk meer dat je het type bent van Opium -rozemarijntje schreef: zal ik je mijn lijst ook even geven weet je gelijk wat voor type ik ben
ik ga mijn bed in...
Yves Saint Laurent.