Ik heb sinds februari dit jaar digitale tv van CD. De ontvanger die je erbij krijgt is de Philips DSR 8121.
Maar de ontvanger werkt nauwelijks. Ik, en vele andere abonnees, hebben al ons ongenoegen ge-uit op het satelietforum van CD, maar oplossingen worden niet gegeven, althans geen concrete, en zeker niet door CD zelf.
Problemen die ik heb (maar er zijn nog veel en veel meer problemen van andere gebruikers) zijn de volgende:
Live tv pauzeren is niet mogelijk omdat de ontvanger dan vastloopt. Dus stekker moet er uit om alles opnieuw op te starten.
Afstandsbediening en ontvanger hebben conflicten met elkaar waardoor deze slecht werkt.
Opnames kan men bijna niet maken omdat ook dan de ontvanger vastloopt.
Dat gebeurt tijdens de opnames, maar vaak ook als men een opname terug wilt kijken loopt de ontvanger vast.
Ook slaat de ontvanger regelmatig tijdens het kijken van tv gewoon af.
Zappen geeft vaak problemen. Ook dan loopt de ontvanger vast.
Sommige zenders geven gewoon geen geluid. (Engelse zenders) Soms zelfs geen beeld ook!
Dit zijn een paar van de klachten waar ik, en vele andere abonees, tegenaan lopen. Steeds maar weer een fabrieksreset doen is het enige.
CanaalDigitaal heeft updates uitgegeven maar nu hebben de abonnees er nieuwe klachten bij gekregen.
Ik heb de Consumentenbond al ingeschakeld en wil nu ook hier bij Radar laten weten dat de apparatuur van CD ondeugdelijk is.
En daar betaal je iedere maand een fiks bedrag voor.
De consument wordt door de reclames die zij op tv uitzenden een rad voor ogen gedraaid.
Kan hier iets aan gedaan worden???
Een (van de velen) hopeloze abonnee.....