LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] IncassoPartners en Usenext

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Frankjeb

IncassoPartners en Usenext

Ongelezen bericht door Frankjeb »

Hallo,

Ik heb op 29 oktober een mail ontvangen van incasso partners.

Tot ons heeft zich gewend UseNeXT.com gevestigd te München, Duitsland. Zij verzochten ons de incasso van haar openstaande vordering op u ter hand te nemen. Deze vordering bestaat uit abonnementsgeld voor de toegang tot de UseNeXt nieuwsgroepen. U hebt zich hier op 02-03-2007 16:20 geregistreerd vanaf IP adres: 82.217.171.57 met email! adres: [email protected].

Dat is dus 2,5 jaar geleden! en het vermeldde ip adres is niet van mij.
Ook was ik destijds 13. ben nu bijna 16. ze willen nu 75,01 van mij en het ging in eerste instantie om 7 Eur khad echter nog nooit van dit bedrijf gehoord en heb daar ook melding van gemaakt bij incassopartners. maar deze geven aan dat ik me wel gerigistreerd moet hebben omdat ik ook met mijn paypal betaalt heb. nouja oke dan misschien heb ik het besteld alleen weet ik dat dan niet meer. maar dan nog ging het om 7 Eur. en ik heb nooit een betalingsherinnering gedaan. wat moet ik nu doen! ik ben 15 en 75,01 is toch redelijk veel geld voor mij.

Creatura

Re: IncassoPartners en Usenext

Ongelezen bericht door Creatura »

en wat vinden je pappie en mammie hiervan????
:lol: :lol: :lol:

Frankjeb

Ongelezen bericht door Frankjeb »

ronduit belachelijk uiteraard. er zijn vele andere gedupeerde (google het maar eens). maar niemand weet wat er nu aangedaan kan worden. ik heb al eens eerder een incasso buro achter me aangehad toen ging het om intrum justitia en daar heb ik gelukkig later mijn geld van terug gekregen omdat zij toch niet helemaal volgens de regels hadden gehandeld.

awc

Ongelezen bericht door awc »

zo zelfde probleem hier heb niks aangevraagd en er gaat nu 2 jaar 9 euro nog wat van mijn rekening

bijdeze probleem word opgelost ga ze zo hacken ben dr spug zat van heb ze meerdere mails gestuurt en niks terug gehad

heb net zone mafe chinees van hun aan de lijn gehad uitgelegd dak geen acounty aangevraagd heb en dat ik meerdere mails gestuurt heb met de vraag mijn acound op te heve en geld terug te storten ze bleef zeggen geen refund dus bij deze ga hun server down gooien

**** usenext

groet awc

UseNeXT_Team

Ongelezen bericht door UseNeXT_Team »

Geachte dames en heren,

Wij willen onze excuses aanbieden voor mogelijke problemen.
Neem a.u. b. contact op met onze klantenservice (http://www.usenext.nl/support/) om de feitelijke situatie op te lossen.

Zoals uw schrijft heeft een onterechte afschrijving van uw rekening plaatsgevonden. Graag willen wij deze kwestie zo snel mogelijk oplossen bij voorkeur via de telefoon. Daarvoor hebben wij uw hulp nodig.
U kunt ons 24 uur per dag, 7 dagen per week bereiken onder 0049 1805 009 602.
Uiteraard kunt u ook contact met ons opnemen via ons online support formulier (https://www.usenext.nl/support/contactformulier/).

De volgende informatie is vereist:
-Uw volledige naam
-Uw volledige adres
-Uw telefoonnummer waar wij u kunnen bereiken in geval van vragen
-Uw e-mailadres
-Rekeningnummer of transactiecode van de afschriving

Dank u voor uw hulp.

Met vriendelijke groeten,
UseNeXT Team

jeversteeg

Ongelezen bericht door jeversteeg »

ik heb op 15-9-2012 een account bij usenext aangemaakt voor de proefperiode van twee weken.
op 27-9-2012 heb ik middels hun contactformulier opgezegd, binnen de gratis proefperiode dus.
respons was "hartelijk dank voor uw aanvraag".
daarop laten weten niet tevreden te zijn met het antwoord en herinnert aan het feit dat ik afgemeld had.
tot mijn verbazing een mail ontvangen dat ze 9,95 euro een dezer dagen gaan afschrijven.
weer een mail geschreven dat ik ze verbied af te schrijven omdat ik binnen de gratis proefperiode opgezegd heb. zouden binnen drie uur reageren is nu achtenhalf uur geleden nod steeds geen antwoord.
wat kan ik doen om te voorkomen dat usenext aan mijn rekening komt?

jeversteeg

Ongelezen bericht door jeversteeg »

net verstuurt aan usenext:
geachte mevrouw,meneer,

heb inmiddels dit over de praktijken van uw bedrijf geschreven: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 9#p1662619
mocht blijken dat u ondanks mijn tijdige opzegging binnen de gratis proefperiode toch durft af te schrijven, gaat er ook een klacht naar de nationale ombudsman en de consumentenbond.

J.E.Versteeg

bellen voor 18 cent per minuut doe ik niet, deze firma dient zich aan haar afspraken te houden.

romeo64

Ongelezen bericht door romeo64 »

UseNeXT_Team

Ongelezen bericht door UseNeXT_Team »

Geachte dames en heren,

indien er problemen zijn met onze contactformulier kunt U ons ook berijken via E-mail: [email protected].

Met vriendelijke groeten,
UseNeXT Team

romeo64

Ongelezen bericht door romeo64 »

Beste Usenet

Er zijn al heel lang klachten over USENEXT, het internet staat er vol mee. Als je een zoek opdracht geeft, kom je terecht op oa. Tros Radar.

Er kunnen een aantal dingen aan de hand, zijn, dit is een nep account of Usenext wil zijn reputatie verbeteren.

Vele mensen hebben de email [email protected] gebruikt, maar er kwam geen reactie terug, of er werd een betalingsregeling voorgesteld. Terwijl de vordering meestal niet terecht is. Voorbeeld een kind van 16 jaar mag nog geen overkomst afsluiten zonder toestemming ouders. Als dit wel gebeurt, is deze verbintenis niet rechtsgeldig.

Er voorbeelden zat, doe er wat aan............

Waarschijnlijk zal [email protected] niet meer reageren.

Gesloten