LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PostNL klantonvriendelijke service

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Yamona

PostNL klantonvriendelijke service

Ongelezen bericht door Yamona »

Ik een zeer kort tijdsbestek heb ik meerdere brievenbuspakketjes niet ontvangen. Allemaal inhoud kinderspullen (ook speciaal laten maken met naam erop).
Klachten zijn vele malen ingediend bij PostNL door mij als ontvanger maar ook door de verzenders. Ik durf gewoon mn post niet meer thuis te laten bezorgen. Ik heb mn producten niet en ben een hoop geld inmiddels lichter. Ik laat uit voorzorg dan ook mn post naar een ander adres toe sturen. Echt te zot voor woorden.
In dezelfde straat is hetzelfde probleem ook bij andere buren (wederom ook bestelde kinderspullen). We vrezen dat iemand de pakketjes achterover drukt. Vandaag heb ik zelfs de postbode aangesproken (zij is wel de laatste waarvan ik denk dat ze spullen achterover drukt), maar die zei: Het zou heel goed in het sorteercentrum kunnen gebeuren.
PostNL trekt zn handen overal vanaf. Het enige wat je kan krijgen is een SORRY. Tja, wat heb ik daar nou aan. Ze ondernemen geen stappen, NIETS! Ik ben elke dag minimaal een uur bezig om of achter mn spullen aan te gaan (zonder resultaat), achter PostNL zn broek aan te zitten, PostNL te woord staan en hun sorrys aanhoren. En dan nog niet te spreken over de frustraties die ik heb. Momenteel ben ik zo boos dat ik echt alleen maar lelijke woorden in mn hoofd heb over de gang van zaken en klachhtenafhandeling van PostNL.
Kan dit echt zomaar?

ciske

Re: PostNL klantonvriendelijke service

Ongelezen bericht door ciske »

maar die zei: Het zou heel goed in het sorteercentrum kunnen gebeuren
Lijkt mij sterk , dat iemand zoiets zegt, althans niet als je je baan wilt houden.

Yamona

Ik heb een half uur geleden de postbode gesproken en ze zei dat echt!
Misschien dat ik bij dat sorteercentrum maar verhaal ga halen.

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

maar waarom dan naar een anders laten gaan?moet het toch ook naar sorteercentrum?

Yamona

Ik heb geen idee. Ik weet alleen dat al mn brievenbuspakketjes hier niet aankomen.

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Yamona schreef:Ik heb geen idee. Ik weet alleen dat al mn brievenbuspakketjes hier niet aankomen.
En ik ben bang dat je niet de enige bent die geen pakketjes ontvangt. Het wemelt van de klachten op allerlei fora. Het is in principe zo dat de verstuurder moet kunnen tonen dat het verzonden is. Aangezien we geen postbode's meer hebben maar postbezorgers is het aanzienlijk bergafwaarts gegaan met de bezorging in het algemeen. Je kunt natuurlijk naar het sorteercentrum gaan maar geef je nu al op een briefje dat niemand er van weet. Logisch, als je iets ontvreemd ga je dat niet toegeven. Zoals je zelf al de juiste conclusie trekt: PostNl was zijn handen in onschuld. De enige oplossing (die PostNl weer extra geld oplevert) is dat zowel de verzender het aangetekent opstuurt en, mocht je het willen terugsturen, je zelf een bewijsje vraag bij de diverse postagentschappen. Is een probleem wat groter en groter zal worden. Het woord service kun je wat PostNl wel uit je vocabulaire schrappen.

polly87

Ongelezen bericht door polly87 »

Volgens mij pakt de verzender ook niet zijn verantwoordelijkheid. Diegene kan wel heel wat zeggen dat het verzonden is als alleen zijn pakketjes de hele tijd niet aan komen lijkt me raar. En wat ik niet begrijp sinds wanneer past speelgoed door de brievenbus heen?

polly87

Ongelezen bericht door polly87 »

In sorteercentrum waar miljoenen brieven liggen gaat een dief echt niet elke keer uw adres eruit gappen. Zou volgens mij nog niet eens mogelijk zijn. Ooit aan gedacht dat ze misschien niet door uw brievenbus passen? De afzender er een verkeerd adres neerzet? Verkeerd verpakt wordt?

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

polly87 schreef:In sorteercentrum waar miljoenen brieven liggen gaat een dief echt niet elke keer uw adres eruit gappen. Zou volgens mij nog niet eens mogelijk zijn. Ooit aan gedacht dat ze misschien niet door uw brievenbus passen? De afzender er een verkeerd adres neerzet? Verkeerd verpakt wordt?
Er zijn in een sorteercentrum nu eenmaal mensen die een soort "zesde zintuig" hebben ontwikkeld voor b.v. verjaardagskaarten. Iedereen weet dat het dom is om geld te sturen maar soms kan het, vanwege afstand of ziekte, niet anders. Die worden er feilloos uitgehaald. Begrijp me niet verkeerd, er hoeft maar één rotte appel tussen te (liggen) lopen. Ik stuurde het, heel ongezellig in een zakelijke envelop, uiteraard tussen een A 4tje. Nu dus met internetbankieren en alleen een kaart. Ja, ook door schade en schande wijs geworden. Toen mijn man vorig jaar overleed waren er zeven mensen bij wie de kaart niet was aangekomen; dat is ook zeer kwalijk.

snepke

Ongelezen bericht door snepke »

Post.nl breek me de bek niet open.
Wat een zooitje is het daar

Gesloten