LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opvolgers lease-affaire dreigen

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: Opvolgers lease-affaire dreigen

Ongelezen bericht door Hollander »

Nou, ik vind het niveau van deze draad wel gruwelijk laag. Het gaat gewoon niet meer over Legio Lease.

JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: Opvolgers lease-affaire dreigen

Ongelezen bericht door JL »

Omdat je er behagen inschept om dit constant zelf onderuit te halen en je rancune jegens bepaalde mensen constant aanhaalt.

gast058

Re: Opvolgers lease-affaire dreigen

Ongelezen bericht door gast058 »

Bedankt Hollander, je bent dus waarschijnlijk ook een alias van....
maakt niet uit, ik word er alleen kotsmisselijk van je gemanipuleer en je gehunt...
rancuneus jegens mij? noem je naam! wees eerliojk en kom met open vizier. maar dan anoniem blijven is zooooo vies! niet alleen naar mij!
Laatst gewijzigd door gast058 op 06 jun 2004 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.

JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: Opvolgers lease-affaire dreigen

Ongelezen bericht door JL »

En Joost van Egmond nu weer tevreden iedereen kapot maken omdat dit forum je hobby is.

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: Opvolgers lease-affaire dreigen

Ongelezen bericht door Hollander »

Nee, ik post niet onder een andere naam, ik gebruik altijd de naam Hollander.

Je zult begrijpen dat dat niet mijn echte naam is, maar ik heb geen andere alias.

En zo zijn we weer twee berichten verder zonder dat we over Legio Lease gesproken hebben. Snap ik niet hoor. Denk je dat de gemiddelde lezer het leuk vindt om te lezen dat Hollander geen andere alias heeft? Jij wilt dat wel weten, maar vindr de rest dat interessant?

gast058

Re: Opvolgers lease-affaire dreigen

Ongelezen bericht door gast058 »

ja, wél gezien je andere aliassen die iedereen uit naam van anderen onderuit halen! als je wilt word ik duidelijker....
laten we het zo stellen: als jij de boel onderuit haalt hier, dan mag je dat doen! maar niet anderen iets in de schoenen schuiven, want dan klopt het niet meer! andere data noemen voor een demonstratie, topics onleesbaar maken. alles mag van mij, mensen manipuleren! daar heb ik een mening over, ben het er niet mee eens, tot je mijn naam misbruikt, dan is het klaar, dat is mijn grens!
Laatst gewijzigd door gast058 op 06 jun 2004 22:22, 1 keer totaal gewijzigd.

JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: Opvolgers lease-affaire dreigen

Ongelezen bericht door JL »

Je lijn van schrijven en het feit dat je zowel dag en nacht commentaar levert, maakt je verdacht bovendien ben je zover heen dat jezelf het verschil niet meer weet.

gast058

Re: Opvolgers lease-affaire dreigen

Ongelezen bericht door gast058 »

ik neem aan dat je het niet over mij hebt?

JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: Opvolgers lease-affaire dreigen

Ongelezen bericht door JL »

:lol: :oops: :shock: denk het niet.

gast058

Re: Opvolgers lease-affaire dreigen

Ongelezen bericht door gast058 »

Geplaatst op 06 Jun 2004 22:19 door gast058


--------------------------------------------------------------------------------

ja, Paula. wél gezien je andere aliassen die iedereen uit naam van anderen onderuit halen! als je wilt word ik duidelijker....
laten we het zo stellen: als jij de boel onderuit haalt hier, dan mag je dat doen! maar niet anderen iets in de schoenen schuiven, want dan klopt het niet meer! andere data noemen voor een demonstratie, topics onleesbaar maken. alles mag van mij, mensen manipuleren! daar heb ik een mening over, ben het er niet mee eens, tot je mijn naam misbruikt, dan is het klaar, dat is mijn grens!

Joshua
Berichten: 931
Lid geworden op: 01 mei 2004 11:29

Re: Opvolgers lease-affaire dreigen

Ongelezen bericht door Joshua »

zonder woorden
http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic ... highlight=
Geplaatst op 26 Apr 2004 19:17 door gast058
--------------------------------------------------------------------------------
Het récht is dat je hier mag schrijven als je je aan de regels houdt! En dáár vloeien dan weer plichten uit voort!

JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: Opvolgers lease-affaire dreigen

Ongelezen bericht door JL »

Is ook een mening heb je mail ontvangen trouwens.

gast058

Re: Opvolgers lease-affaire dreigen

Ongelezen bericht door gast058 »

Welgovergeme, ik neem geen blad meer voor de mond. Zie wie die topic geplaatst heeft,
ik denk echt dat ik me keurig houd en geprovoveerd werd, Wie het hebben wil kan het krijgen. Geen onvertogen woord van mij. Maar wat er ook gebeurt, niet ten koste van mij ook. Laat dat voor een ieder duidelijk zijn! Ik meen het, dat is niet dreigend bedoeld, maar wel errug over een grens! Dan houdt het voor mij op!

Joshua
Berichten: 931
Lid geworden op: 01 mei 2004 11:29

Re: Opvolgers lease-affaire dreigen

Ongelezen bericht door Joshua »

mail?
iemand is erg boos geen bekende van mij maar wel een interssant persoon.

Date: Sun, 06 Jun 2004 20:24:15 +0100
From: "Nuytinck" <[email protected]>
Subject: RE: Protected message
bij gevoegde files zijn virussen

het blijft dus niet bij spam maar gewoon terreur als je een contact adres op dit forum achterlaat.
overigens gemeld aan de anti spam organisatie
Voor meer info zie
http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=17785
uirblugiri.gif .gif file, 116x18, 4k
You_are_dismissed.zip .zip file
mail?

JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: Opvolgers lease-affaire dreigen

Ongelezen bericht door JL »

Ga ook maar slapen ik had het over een mail van Joshua die ik ontvangen heb. Je bent overstuur en stop met je commentaar . Is beter voor je zelf.

JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: Opvolgers lease-affaire dreigen

Ongelezen bericht door JL »

Joshua de Twenthe route.

gast058

Re: Opvolgers lease-affaire dreigen

Ongelezen bericht door gast058 »

Ik ben erg boos en heb niemand gemaild. de wereld mag het weten! Ik ben onderuit gehaald en met mij anderen. Dat neem ik niet! Ik verpest heel het forum vanavond en elke topic. morgen is het over, ben ik gebanned. Ook goed. maar ik laat me niet tot toedelejokus uitmaken, niet door paula, niet door de rechter, niet door joost, niet door jan jan, niet door gast33, niet door ik was een beetje dom, door niemand! En dan heb ik het hier maar over één persoon. Kun je nagaan hoe ik reageer als het meerderen zijn.
Gatverdarrie, die tegenstrijdige meningen, dat geanonimiseer. Het is gewoon niet mijn stijl!
Voer een discussie onder je eigen naam! Doe ik ook. Wordt niet in dank afgenomen, kun je nog wel in de spiegel kijken. Het moge duidelijk zijn, ik ben echt errug boos.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Opvolgers lease-affaire dreigen

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Maar Gast58, hoe en waar ben jij dan onderuit gehaald, ik kan het echt niet vinden, behalve dan een heel klein beetje door jezelf misschien.

Als ik het heb gedaan dan wil ik wel weten hoe!

gast058

Re: Opvolgers lease-affaire dreigen

Ongelezen bericht door gast058 »

Je weet het best gast33 hoef ik je niet uit te leggen! Ik heb alle postings verwijderd en die van jou en al je aliassen staan er nog.

Radar
Site Admin
Berichten: 5519
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Opvolgers lease-affaire dreigen

Ongelezen bericht door Radar »

Het niveau van deze topic is wederom van een drastig laag niveau dat er een slotje opkomt.

Met vriendelijke groeten,

TROS Radar webredactie

Gesloten