LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beslaglegging

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: Beslaglegging

Ongelezen bericht door JL »

Play your pokergame je haalt alles en iedereen onderuit en dan ga je de verraadster spelen en mensen met fatsoen beledigen als dat jouw kik is in het leven ja word er dan maar gelukkig mee :oops: :idea:

Dit is hard maar zo doe je het wel dus ben je niet goed bezig. Het leven is meer dan een spelletje spelen op een forum. Je kunt zo niet door blijven gaan.

gast058

Re: Beslaglegging

Ongelezen bericht door gast058 »

Paula, eigenlijk heb ik niets toe te voegen aan de woorden van JL. Ik voel me er gewoon te goed voor!
Laat me je een lol doen: ik zit verdomme te janken van woede en ellende! Heb je nou je wat je wilt? Je hebt het! Fijn hoor!

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Beslaglegging

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

en ik bijna van de zenuwen

JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: Beslaglegging

Ongelezen bericht door JL »

Als we allemaal weer eens normaal gaan doen dan wordt het leven weer wat aangenamer. We maken allemaal fouten maar het moet niet ten koste van alles gaan.

Dus niet op deze manier. Misschien een barbecue bij mij als het lekker weer is.

Is toch veel beter dan deze zooi.

gast058

Re: Beslaglegging

Ongelezen bericht door gast058 »

Geplaatst op 06 Jun 2004 22:56 door Ikwaseenbeetjedom


--------------------------------------------------------------------------------

en ik bijna van de zenuwen
Ik gun het niemand, maar als je je in ieder geval aangesproken voelt en weet wat je anderen (en niet alleen mij) aandoet, dan heeft het in ieder geval zin!!! En kom niet met een z e i k verhaal van ik ben die en die niet, want dat geloof ik niet meer!
Over einde en klaar!!!!! Niet ten koste van mij, laatste keer!!!!! Als Joost of de rechter weer een of ander nonsens verhaal plaatst, weet ik waar ik moet zijn!!! Je moet ophouden met die onzin, want dat gaat ten koste van mensen en met een beetje geweten wil je dat niet.!!!!
Dit was Ilse, over en sluiten, welterusten! Morgen is er weer een dag.
Laatst gewijzigd door gast058 op 06 jun 2004 23:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Beslaglegging

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Eén ding, wie jij ook bent, ik laat me door jou echt niet de mond snoeren, laat dat de TROS dan maar doen, maar die weet wie ik NIET ben!

gast058

Re: Beslaglegging

Ongelezen bericht door gast058 »

Weet je? Als dat zo zou zijn, dan zou ik er bijna blij om zijn. Maar dan zijn er nog tig anderen die zich wel aangesproken kunnen voelen! Als jij of die anderen daar mee leven kunnen, niet mijn probleem!
Toch voelde je je aangesproken en voor mij zegt dat genoeg.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Beslaglegging

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Hoe vaak ga jij die tekst nu nog wijzigen?

gast40
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 nov 2003 23:19

Re: Beslaglegging

Ongelezen bericht door gast40 »

Aan Gast058,

Met Paula neem ik aan dat je mij bedoelt.
De link was bedoelt om de forum gasten die er een chatbox van maakte te verwijzen naar een chat website. Ik zat me te ergeren aan de niet terzake doende reacties.
Puur toevallig is jouw naam hetzelfde als deze chatbox website.
De eerste link heb ik geplaatst omdat ik die zonder na te denken gekopieerd heb uit mijn webbrowser nadat ik www.chat.nl ingetikt had.
Mijn excuus dat je gekwets voelt en denkt dat ik je door de smeerzak haal. Dat was niet de opzet noch de bedoeling.

JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: Beslaglegging

Ongelezen bericht door JL »

Niet door blijven gaan svp.

gast058

Re: Beslaglegging

Ongelezen bericht door gast058 »

Paula, het spijt me ik geloof je niet. Echt niet. Kan ook geen enkel gevoel van mededogen opbrengen om dat te veranderen. En als je me zou kennen, wist je hoe erg dat is!!!! Normaal gesproken ben ik de eerste die een excuus zou accepteren. Het spijt me, ik kan het echt niet. Ik ben gekrenkt tot het diepst van mijn ziel. Mijn integriteit is in discrediet gebracht, ik kan dat niet veranderen nu. Ik wil met iedereen een discussie aangaan, onder mijn eigen naam, of me dat nu in dank wordt afgenomen of niet. Deze manier is niet mijn stijl en ik kan het ook niet opbrengen. jij wint, van iedereen. aliassen als joost en de rechter daar kun je het niet van winnen, als je het al wilt, laten we het daar op houden. welterusten.
Ilse

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Beslaglegging

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

hahaha hèhè eindelijk heb ik hem door!! Ja, lachen maar Gast58 en al die anderen. Hèhè, het is jullie gelukt!

Omdat ik je gisteren Ilse noemde gast58 en vandaag dan die link door iemand anders (hoe weet die trouwens dat je zo heet, want die is gloedjenieuw).

Maar je hebt al veel vaker een bericht ondertekend met je naam en daar is niks mis mee. Geen stomme naam of zo.
Geplaatst op 17 May 2004 15:56 door gast058

--------------------------------------------------------------------------------

Ha Janneke, leuke vakantie gehad? Heb niet geprobeerd je te bereiken op je werk hoor! Ik stuur je wel een mail.
groetjes
Ilse

Ben ik daar mooi ingetrapt!

xxx Carel (met een C).

gast058

Re: Beslaglegging

Ongelezen bericht door gast058 »

Ik reageer, om anderen te laten zien wat een onzin dit is! Janneke is een integere vrouw, en het siert je niet haar naam ook door het slijk te halen.
Nogmaals alles wat je over mij plaatst zegt meer over jou dan over mij, hou er dus mee op. want is het is in- en intriest!
En het blijft me verbazen dat jij, die zegt dat je het niet bent, je zó aangesproken voelt.
Laatst gewijzigd door gast058 op 06 jun 2004 23:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Beslaglegging

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

weet je wat jij kunt ...

gast058

Re: Beslaglegging

Ongelezen bericht door gast058 »

de pot op zeker..... zegt weer wat over jou, weet je dat?
Maar ook jij kunt de pot op, want ik ga slapen. Dag!

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Beslaglegging

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

wil jij nu echt dit forum kapot krijgen DEXIA FIGUUR !!!!! :twisted:
Jij blijft je berichten maar veranderen he!

JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: Beslaglegging

Ongelezen bericht door JL »

Het is je weeer gelukt Paula gefeliciteerd. Je wordt uitgeroepen tot de draak van de nieuwe week. :shock: :roll: 8) :lol:

frisbee
Berichten: 15
Lid geworden op: 05 jun 2004 15:40

Re: Beslaglegging

Ongelezen bericht door frisbee »

How to enable cookies in your browser

Microsoft Internet Explorer 6.x
* Select 'Internet Options' from the Tools menu.
* Click on the 'Privacy' tab.
* Click 'Advanced' button.
* Check the 'Override Automatic Cookie Handling' checkbox.
* To enable:
° Click the 'Accept' radio button under the 1st party cookies.
° Click the 'Accept' radio button under the 3rd party cookies.
*Click 'OK'.
____________________________________________________________________
Voor wie wil weten hoe het werkt voor Explorer 5.x, 4.x en/of Netscape Communicator 4.x : vraag het in het forum, dan zet ik die er ook op.
Ik hoop jullie hiermee van dienst te zijn geweest.

gast058

Re: Beslaglegging

Ongelezen bericht door gast058 »

Geplaatst op 06 Jun 2004 23:36 door Ikwaseenbeetjedom


--------------------------------------------------------------------------------

wil jij nu echt dit forum kapot krijgen DEXIA FIGUUR !!!!!
Jij blijft je berichten maar veranderen he!
Paula. Ik blijf het 'lieve' meisje, ik verander omdat ik emotioneel ben. Net zo makkelijk als jij kan ik ook als frisbee ten tonele verschijnen! Hou toch op! Echt hou op!
Laatst gewijzigd door gast058 op 06 jun 2004 23:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Beslaglegging

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Frisbee het interesseert me geen barst, jij hoort ook bij het groepje Croo-Dexia figuren.

Gesloten