LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Electroworld Tummers betaalt bedrag niet uit

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
ruudkogen

Electroworld Tummers betaalt bedrag niet uit

Ongelezen bericht door ruudkogen »

Beste,

Naar aanleiding van mijn vorig klacht elders wat deels was opgeslot, heb ik een aansluitend juridische probleem met Electroworld tummers.

Ik heb kort samengevat voor mijn kapotte tv van samsung de optie gehad voor een andere oplossing. Dit houd volgens Samsung in dat ik een vervangend toestel of geld terug kan vragen bij de dealer, die zijn gestort zouden hebben onder een bepaald boekingsnummer.

Ik heb dit vermeld aan electroworld, en die weigert mee te werken en vraagt mij 400 euro voor een vervangend oplossing. Ik wil van hun weten wat samsung aan hun heeft gegeven waar ik in moet blijven dus. Dit weigeren ze geven en ontwijken ze. Ze willen het bedrag ook niet overmaken op mijn rekening.

Is de volgende oplossing gewoon naar de rechter te gaan aangezien ze niet aangesloten zijn bij de geschillencommissie ?

Advokaatje

Re: Electroworld Tummers betaalt bedrag niet uit

Ongelezen bericht door Advokaatje »

Wanneer u refereert aan een verhaal elders in deze is het belangrijk erbij te vermelden waar teneinde mij in staat te stellen daarvan kennis te nemen en u van een degelijk advies te voorzien. Ik zie uw aanvulling graag tegemoet.\

ArneLH
Contacteer:

Re: Electroworld Tummers betaalt bedrag niet uit

Ongelezen bericht door ArneLH »

Je hebt in deze niets te maken met wat Samsung zegt. Jouw aanspreekpunt is Electroworld, je hebt immers met hen een koopovereenkomst. Verder sluit ik me (verbazingwekkend genoeg) aan bij Advokaatje.

Gesloten