wie heeft er nog meer problemen met Online,
en dan gaat het over een overeenkomst en contract die mijn moeder nooit is aangegaan met hun,maar ze proberen wel elke maand geld af te halen van haar rekening,die hebben mijn ouders geblokeerd,
dreigementen over afsluitingen,terwijl ze internet en telefonie bij tele2 heeft,
de briefen gaan over telefoon en internet,maar we krijgen elke keer weer een ander vrehaal te horen,dan is t internet en telefonie,dan gaat het weer over een domeinaan,en dan is het weer een antivirus via Online!
we hebben inmiddels een klacht ingedient bij de politie,die hebben gezegt,dat mijn ouders een aangetekende brief moeten sturen,met de vraag over het contract en de overeenkomst,
daar is inmiddels nog steeds niet op gereageerd door Online,
vanmiddag telefonisch contact gehad met Online (die belde over de betalingsachterstand) wij hebben gevraagt om de papieren van hun overeenkomst en contract en die hebben ze niet,want mijn moeder heeft die mondeling toegestemd bij hun!!
mag dat wel?
M.V.G leetje
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] internet en telefonie van Online
Re: internet en telefonie van Online
De bewijslast ligt bij Online en niet bij uw moeder, dus als het automatische incasso geblokkeerd is is het een kwestie van negeren en je niet laten intimideren. Mochten ze er ooit werk van gaan maken dan hebben ze geen poot om op te staan.leetje114 schreef:wij hebben gevraagt om de papieren van hun overeenkomst en contract en die hebben ze niet,want mijn moeder heeft die mondeling toegestemd bij hun!!
mag dat wel?
Re: internet en telefonie van Online
De bewijslast ligt bij Online en niet bij uw moeder, dus als het automatische incasso geblokkeerd is is het een kwestie van negeren en je niet laten intimideren. Mochten ze er ooit werk van gaan maken dan hebben ze geen poot om op te staan.[/quote]
dat hebben ze nou ook gedaan,nadat ze vanmiddag mijn moeder gebeld hadden,wegens het opstaande bedrag,het was een nogal verhit gesprek,wegens onduidelijkheid van hun,want gaat het nou om telefoon en internet,zoals op de aanmaningen staan,of gaat het nou om een domeinsnaam zoals meneer vanmiddag beweerde,
ik snap gewoon niet dat dit zomaar kan!!
ze hebben mijn moeder verteld(nadat mijn moeder vertelde dat ze bij de politie was geweest voor aangifte) dat als mijn moeder het geld niet binnen 7 dagen overmaakt,zij ook stappen gaan ondernemen,
ik heb mijn moeder ook gezegt dat ze zich niet moet laten intimideren door hun,omdat ze geen poot hebben om op te staan,zolang er geen bewijstukken zijn van een overeenkomst kunnen zij geen zaak beginnen.
mijn vraag is alleen of er meer mensen zijn,die zulke problemen hebben met Online.
maar bedankt voor je reactie!!
dat hebben ze nou ook gedaan,nadat ze vanmiddag mijn moeder gebeld hadden,wegens het opstaande bedrag,het was een nogal verhit gesprek,wegens onduidelijkheid van hun,want gaat het nou om telefoon en internet,zoals op de aanmaningen staan,of gaat het nou om een domeinsnaam zoals meneer vanmiddag beweerde,
ik snap gewoon niet dat dit zomaar kan!!
ze hebben mijn moeder verteld(nadat mijn moeder vertelde dat ze bij de politie was geweest voor aangifte) dat als mijn moeder het geld niet binnen 7 dagen overmaakt,zij ook stappen gaan ondernemen,
ik heb mijn moeder ook gezegt dat ze zich niet moet laten intimideren door hun,omdat ze geen poot hebben om op te staan,zolang er geen bewijstukken zijn van een overeenkomst kunnen zij geen zaak beginnen.
mijn vraag is alleen of er meer mensen zijn,die zulke problemen hebben met Online.
maar bedankt voor je reactie!!