LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Online blijft automatisch afschrijven
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 13 mei 2012 07:50
Online blijft automatisch afschrijven
In februari heb ik de machtiging van Online ingetrokken omdat ik alle diensten had opgezegd omdat ik over gestapt ben naar een andere provider.
Online bleef vervolgens afschrijven, omdat zij vonden dat ik de opzegging niet juist had verricht. Na enige telefoontjes met de klantenservice kwamen wij eruit. Ik zou de laatste rekening betalen en zij zouden daarmee de relatie verbreken en geen betaling meer verlangen.
Echter na de betaling van de rekening zoals was afgesproken begon Online weer gewoon met opnieuw afteschrijven en mij achterstands nota's toe te zenden.
Vervolgens krijg je op je vragen altijd hetzelfde antwoord dat zij onvoldoende gegevens hebben om antwoord te geven.
Zijn er anderen die ook een dergelijke ervaring met Online hebben
Online bleef vervolgens afschrijven, omdat zij vonden dat ik de opzegging niet juist had verricht. Na enige telefoontjes met de klantenservice kwamen wij eruit. Ik zou de laatste rekening betalen en zij zouden daarmee de relatie verbreken en geen betaling meer verlangen.
Echter na de betaling van de rekening zoals was afgesproken begon Online weer gewoon met opnieuw afteschrijven en mij achterstands nota's toe te zenden.
Vervolgens krijg je op je vragen altijd hetzelfde antwoord dat zij onvoldoende gegevens hebben om antwoord te geven.
Zijn er anderen die ook een dergelijke ervaring met Online hebben
Re: Online blijft automatisch afschrijven
Te weinig informatie waarom zij steeds blijven afschrijven.Christiaanse schreef:In februari heb ik de machtiging van Online ingetrokken omdat ik alle diensten had opgezegd omdat ik over gestapt ben naar een andere provider.
Online bleef vervolgens afschrijven, omdat zij vonden dat ik de opzegging niet juist had verricht. Na enige telefoontjes met de klantenservice kwamen wij eruit. Ik zou de laatste rekening betalen en zij zouden daarmee de relatie verbreken en geen betaling meer verlangen.
Echter na de betaling van de rekening zoals was afgesproken begon Online weer gewoon met opnieuw afteschrijven en mij achterstands nota's toe te zenden.
Vervolgens krijg je op je vragen altijd hetzelfde antwoord dat zij onvoldoende gegevens hebben om antwoord te geven.
Zijn er anderen die ook een dergelijke ervaring met Online hebben
Opzegging zelf gedaan via telefoon, brief, mail........?
Contract uitgediend?
Opzegtermijn in acht genomen?
Re: Online blijft automatisch afschrijven
genoeg info.Te weinig informatie waarom zij steeds blijven afschrijven
Na enige telefoontjes met de klantenservice kwamen wij eruit. Ik zou de laatste rekening betalen
Re: Online blijft automatisch afschrijven
Dan maken ze zich nu schuldig aan diefstal. Hiervan kun je aangifte doen bij de politie. Niemand is bevoegd om zonder machtiging bedragen bij andere af te schrijven. Bij de bank kun je een Melding Onterecht Incasso om het geld terug te krijgen, mits de afschrijving binnen een jaar heeft plaats gevonden. Je kunt ze ook vragen om dit rekening nummer te blokkeren. Dit alles staat los van de vraag of je hun geld verschuldigd bent.Christiaanse schreef:In februari heb ik de machtiging van Online ingetrokken omdat ik alle diensten had opgezegd omdat ik over gestapt ben naar een andere provider.
Re: Online blijft automatisch afschrijven
Misschien voor jouw voldoende, maar blijkbaar is het dan toch niet zo:ciske schreef:genoeg info.Te weinig informatie waarom zij steeds blijven afschrijven
Na enige telefoontjes met de klantenservice kwamen wij eruit. Ik zou de laatste rekening betalen
Dus is dan toch iets mis met de opzegging!Vervolgens krijg je op je vragen altijd hetzelfde antwoord dat zij onvoldoende gegevens hebben om antwoord te geven.
Re: Online blijft automatisch afschrijven
Bij online ja, want TS zegt hier zelf dat het was opgelost, ook online kan dingen fout doen.Dus is dan toch iets mis met de opzegging!
Re: Online blijft automatisch afschrijven
En waar staat dat het bij Online mis is ?ciske schreef:Bij online ja, want TS zegt hier zelf dat het was opgelost, ook online kan dingen fout doen.Dus is dan toch iets mis met de opzegging!
Als TS zegt het is opgelost en Online mist gegevens, dus dan is er toch iets anders aan de hand.
Daarom mijn vraag, het is te weinig informatie.
Re: Online blijft automatisch afschrijven
wij hebben ook problemen met Online,met name automatische afschrijven!!
en het mooiste is nog,dat mijn ouders HELEMAAL geen abo heeft bij Online,
dus ook onrechtmatig geld van mijn ouders bank afhalen,
en dan beweren ze bij Online dat ze in hun recht staan,omdat mijn moeder een mondelige overeenkomst is aangegaan bij Online.
ze hebben inmiddels Intrum Justitia ingeschakelt,maar laat me door zo'n zooitje natuurlijk niet in een hoekje drukken,
ik ben benieuwd hoe het nou is afgelopen bij jou?
wij moeten morgen een afspraak maken bij de advocaat,want dit speelt al sinds 2006.
diefstal,aanklacht is ingedient bij de politie.
en het mooiste is nog,dat mijn ouders HELEMAAL geen abo heeft bij Online,
dus ook onrechtmatig geld van mijn ouders bank afhalen,
en dan beweren ze bij Online dat ze in hun recht staan,omdat mijn moeder een mondelige overeenkomst is aangegaan bij Online.
ze hebben inmiddels Intrum Justitia ingeschakelt,maar laat me door zo'n zooitje natuurlijk niet in een hoekje drukken,
ik ben benieuwd hoe het nou is afgelopen bij jou?
wij moeten morgen een afspraak maken bij de advocaat,want dit speelt al sinds 2006.
diefstal,aanklacht is ingedient bij de politie.