Misschien even contact opnemen met de organisator: livenation.nlrick1 schreef:Hallo mensen
Ik heb een kaartje besteld voor het concert van de Red Hot Chili Peppers op 28 juni. Ik heb dit helaas ook gedaan via Ticketloket. Erg dom van me.
Ik heb het e-ticket gelukkig ontvangen. Ik vraag me nu echter af in hoeverre het kaartje geldig is en of er niet meerdere mensen met hetzelfde kaartje door Ticketloket zijn afgescheept.
Ik ben er nogal bang voor, omdat ik er wening zin in heb om bij de deur afgescheept te worden, omdat Ticketloket mogelijk e-tickets met dezelfde barcode naar anderen heeft gestuurd.
Mijn vraag aan jullie is:
Hoe vaak komt het voor dat mensen met tickets van een re-seller zoals Ticketloket geweigerd worden, aangezien het kaartje niet geldig is of het kaartje door meerdere mensen bezeten wordt aangezien Ticketloket de e-ticket aan meerdere mensen verstuurd heeft? Hoe zijn jullie ervaringen met betrekking tot het binnenkomen van concerten met e-tickets van Ticketloket?
Graag hoor ik van jullie. Ik maak me erg veel zorgen namelijk en het concert is al komende donderdag
Alvast bedankt.
BTW: op e-tickets staat je naam vermeld. Bij jou ook?