Wat een onzin. TS geeft aan dat de gordijnen al 7 jaar(!) hangen en dus 7 jaar goed gefunctioneerd hebben. Hoe lang zouden ze dan volgens jou moeten functioneren voordat de HEMA niet meer aansprakelijk kan worden gesteld voor kosten?Jolijn schreef:De kosten van een ander systeem zou ik wel proberen te verhalen op de Hema, omdat ze hebben toegegeven dat de haakjes te zwak zijn (daarom zijn ze immers ook uit het assortiment gehaald).
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hema gordijn haakjes
Re: Hema gordijn haakjes
-
Metalen haken: 25 stuks voor 2 euro....zo'n kostenpost is dat nu ook weer niet toch?
-
Het probleem is opgelost ik geef een koude douche aan de Hema en een warme/hete douche voor het atelier die de gordijnen gemaakt heeft Vriesko in Leeuwarden
Deze haken zijn idd niet meer te koop, maar krijg 2 handen vol toegestuurd van hun
Deze haken zijn idd niet meer te koop, maar krijg 2 handen vol toegestuurd van hun
-
Écht HEMA! Not.
Goed om te weten, want ik heb deze gordijnen ook. Plastic strips met tandjes die op de gordijnen zijn gestikt en losse haakjes die je er op schuift. Omdat HEMA geen service wil geven (maar wel zou kunnen), gewoon naar Vriesco in Leeuwarden.
Een warme douche voor Vriesco!
Goed om te weten, want ik heb deze gordijnen ook. Plastic strips met tandjes die op de gordijnen zijn gestikt en losse haakjes die je er op schuift. Omdat HEMA geen service wil geven (maar wel zou kunnen), gewoon naar Vriesco in Leeuwarden.
Een warme douche voor Vriesco!
-
Leuk dat jij ze ook hebt Bob idd ben zo blij dat ik langer van mijn gordijnen kan genieten en ze nu ook weer in de slaapkamers kan ophangen
Dit heeft Hema over die haakjes gezegd.Jefdus schreef:Wat een onzin. TS geeft aan dat de gordijnen al 7 jaar(!) hangen en dus 7 jaar goed gefunctioneerd hebben. Hoe lang zouden ze dan volgens jou moeten functioneren voordat de HEMA niet meer aansprakelijk kan worden gesteld voor kosten?Jolijn schreef:De kosten van een ander systeem zou ik wel proberen te verhalen op de Hema, omdat ze hebben toegegeven dat de haakjes te zwak zijn (daarom zijn ze immers ook uit het assortiment gehaald).
Bij het ophalen heb ik al aangegeven/gevraagd zijn die kleine plastic haakjes niet te licht voor deze zware gordijnen, nee deze waren speciaal voor zware gordijnen en zouden wel 30 jaar en langer mee gaan
Wow das scherp opgemerkt,jij leest beter dan ik ahahahahahsnepke schreef:Karin079 schreef: Dit zijn witte gordijnen ipv zwarte fluwelen zoals u schrijft in uw verhaal.***Connie*** schreef:Ik heb bijna 7 jaar geleden voor mijn hele huis zware fluwelen gevoerde gordijnen
Ik las er eerst ook overheen,dacht ook van zwarte,ben ik het nog een keer gaan lezen,toen zag ik het pas
ik herken die haken mijn partner had het in zijn oude huis in zn gordijnen (op aanraden van zn moeder )
hij had hele lichte dunne katoenen gordijnen en zelfs bij dat braken ze na een paar jaar af en zo vaak werden die gordijnen niet open en dicht gedaan (hij liet ze liever dicht dan open)
ben blij dat het voor ts is opgelost in iedergeval
hij had hele lichte dunne katoenen gordijnen en zelfs bij dat braken ze na een paar jaar af en zo vaak werden die gordijnen niet open en dicht gedaan (hij liet ze liever dicht dan open)
ben blij dat het voor ts is opgelost in iedergeval
Onbegrijpelijk, ik heb gisteren gordijnen (vitrage) bij de Hema opgehaald en volgens mij zitten precies diezelfde haakje eraan!!!
Ik ben op deze site gekomen vanwege precies hetzelfde probleem. Dezelfde haakjes, verduisterende gordijnen, dus niet heel licht. Nu na 5 jaar haakjes afgebroken, zoals iemand al vermeldde kan je na 5 jaar de fabrikant niet aansprakelijk stellen, maar van gordijnen verwacht je dan ze minimaal 10 jaar of langer hangen. En helaas, het zijn geen haakjes die je zelf even kan vervangen.
-
Ik werk in een filiaal van de HEMA en ik ben dit probleem nog niet tegengekomen, Wat ik kan aanraden als medewerker is de consumentenservice bellen van HEMA of het telefoonnummer van het attelier opvragen bij het dichtstbijzijnde filiaal.