| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Flash24 geld terug
Flash24 geld terug
Ik had paar weken geleden een apparaatje besteld voor mijn camera, na 2 dagen kreeg ik de keus om de bestelling te annuleren omdat het voorlopig niet leverbaar was. Dit heb ik dus gedaan en hiervan kreeg ik ook een bevestiging. Na 2 weken had ik mijn bedrag nog niet terug( ik had via ideal betaald. Ik heb een mailtje gestuurd, hierop kreeg ik te horen dat het bedrag allang was terug gestort. na veel heen en weer gemail bleek na 6 weken dat Flash het bedrag terug heeft gestort op de werkrekening van de ING. Ik ben naar mijn eigen bank geweest en bij de ING bank. omdat ik geen klant ben kan ik dus geen klacht bij hun neer leggen werdt mij vertelt aan de balie, ik moest maar bij mijn eigen bank regelen dat zij het geld terug halen. Maar ik heb zoiets van; het is mijn fout niet. Flash hoort toch gewoon alsnog het bedrag naar mij over te maken? Daar is de fout gemaakt. op mijn laatste 2 mailtjes heb ik nog helemaal geen reactie gehad van Flash. Hoe moet ik dit nu verder aanpakken? 
-
michielNED
- Berichten: 85
- Lid geworden op: 10 apr 2010 15:06
Re: Flash24 geld terug
Wat bedoel je precies met de werkrekening van de ING? Ik neem aan dat je gewoon via je eigen rekening betaald hebt, dan dienen ze het ook terug te storten op je eigen rekening. Als dat niet gebeurd is, heeft men dus niet terugbetaald.
-
Guardian72
- Berichten: 6857
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Flash24 geld terug
Inderdaad. Zo simpel is het.michielNED schreef:Wat bedoel je precies met de werkrekening van de ING? Ik neem aan dat je gewoon via je eigen rekening betaald hebt, dan dienen ze het ook terug te storten op je eigen rekening. Als dat niet gebeurd is, heeft men dus niet terugbetaald.
Als het niet op je rekening staat - is niet betaald.
het is aan de leverancier om te bewijzen dat dit wel naar jouw rekening is gezonden - dat is dus niet het geval.
Geen energie meer in steken door naar de bank te gaan - maar per mail (= schriftelijk, dus bewijs) ze een bericht sturen dat er op jouw rekening nog steeds niets is bijgeschreven.
Geef ze nog 8 dagen - en meld dat indien men niet op die datum terug heeft betaald, je aangifte gaat doen.
Niet (kunnen/willen) leveren, maar wel incasseren is nog steeds oplichting.
Als ze stellen dat betaald is - dienen ZIJ aan te tonen dat het naar jouw rekening is gedaan , en zo niet, dienen ZIJ de fout te herstellen.
Dit omdat formeel zij de opdrachtgever van de retourbetaling zijn - en jij dus (ook ivm privacy) niet zomaar een opdracht mag laten wijzigen.
Re: Flash24 geld terug
na nog een mailtje ben ik gebeld. Het geld is inmiddels overgemaakt naar mijn rekening.
-
Guardian72
- Berichten: 6857
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Flash24 geld terug
Heb je gekeken of het er ook opstaat?sofrietje schreef:na nog een mailtje ben ik gebeld. Het geld is inmiddels overgemaakt naar mijn rekening.
Re: Flash24 geld terug
Beste mensen,
Op 1 juli 2012 hebben wij de webshop Flash24.nl overgenomen van de vorige eigenaren. Helaas zijn er op een aantal forums wat negatieve berichten over Flash24.nl te vinden maar wij kunnen iedereen verzekeren dat deze geluiden definitief tot het verleden horen.
Wij zijn zeer service gericht en toegankelijk voor onze klanten. Iedereen krijgt van ons direct antwoord en als er eventueel problemen zijn worden deze meteen opgelost met de klant.
Onze contactgegevens staan inmiddels vermeld op de website dus iedereen kan direct telefonisch contact met ons opnemen en natuurlijk ook via e-mail.
Vanaf het moment dat wij de website hebben overgenomen zijn er van onze klanten positieve reacties gekomen over de manier waarop wij te werk gaan.
Met vriendelijke groet,
Flash24,
Jurriaan Merkuur.
Op 1 juli 2012 hebben wij de webshop Flash24.nl overgenomen van de vorige eigenaren. Helaas zijn er op een aantal forums wat negatieve berichten over Flash24.nl te vinden maar wij kunnen iedereen verzekeren dat deze geluiden definitief tot het verleden horen.
Wij zijn zeer service gericht en toegankelijk voor onze klanten. Iedereen krijgt van ons direct antwoord en als er eventueel problemen zijn worden deze meteen opgelost met de klant.
Onze contactgegevens staan inmiddels vermeld op de website dus iedereen kan direct telefonisch contact met ons opnemen en natuurlijk ook via e-mail.
Vanaf het moment dat wij de website hebben overgenomen zijn er van onze klanten positieve reacties gekomen over de manier waarop wij te werk gaan.
Met vriendelijke groet,
Flash24,
Jurriaan Merkuur.
