LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] simpel
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 04 okt 2012 11:45
simpel
Ik heb mijn abonnement van Vodafone naar Simpel omgezet.
Afgelopen maandag zou mijn SIM kaart geactiveerd worden, met nummerbehoud.
Tot op heden nog geen telefoonverbinding. SIM kaart niet geactiveerd.
Heb verschillende keren met klantenservice gebeld. Na 3 dagen pas iemand aan de lijn gekregen. Hebben problemen zeggen ze. Ze zeggen iedere keer dat het morgen opgelost is. Ik ben verschrikkelijk boos. Heb een 2-jarig abonnement gekocht. Kan dus geen kant meer uit. Als ik kon stapte ik nu nog over naar een andere.
Afgelopen maandag zou mijn SIM kaart geactiveerd worden, met nummerbehoud.
Tot op heden nog geen telefoonverbinding. SIM kaart niet geactiveerd.
Heb verschillende keren met klantenservice gebeld. Na 3 dagen pas iemand aan de lijn gekregen. Hebben problemen zeggen ze. Ze zeggen iedere keer dat het morgen opgelost is. Ik ben verschrikkelijk boos. Heb een 2-jarig abonnement gekocht. Kan dus geen kant meer uit. Als ik kon stapte ik nu nog over naar een andere.
Re: simpel
Nu u toch een account hebt, volgende keer misschien eerst hier kijken voor u een overeenkomst van 2 jaar aan gaat? U bent namelijk niet de eerste die problemen heeft met net bereiken van simpel en het activeren van een simkaart of abonnement. Is een structureel probleem daar.
Re: simpel
Mijn tweejarig abonnement bij Simpel loopt over niet al te lange tijd af, heb het al eerder geschreven, dan trakteer ik thuis op gebak.
Helpdesk kent zeer lange wachttijden en is niet ter zake kundig, brrrr.
Succes de komende twee jaar.
Helpdesk kent zeer lange wachttijden en is niet ter zake kundig, brrrr.
Succes de komende twee jaar.
Re: simpel
Simpel kan haar naam beter veranderen naar INGEWIKKELD of OUT OF ORDER!
1 oktober zou abonnement geactiveerd worden. Tot op heden is dat niet gelukt. We zijn niet bereikbaar en kunnen zelf niet bellen Hier hebben wij frustratie van én verlies van inkomen daar we niet bereikbaar zijn voor onze klanten.
Na lang bellen vorige week klantenservice aan de lijn, 5 oktober zou de technische storing verholpen zijn! Dus niet !! Via de website zijn er allerlei omwegen waar je je vraag kunt stellen en uiteindelijk heb je nog geen antwoord. Opzeggen van het abonnement kon ook niet??
Vandaag weer naar klanten service gebeld, en na allerlei omwegen en heeeeeeeel lang wachten iemand aan de lijn gekregen! Trouwens toen ik het nummer intoetste om nieuwe klant te worden hoefde ik ineens niet zo lang te wachten.
De iemand kon vertellen dat de storing nog 1 a 1,5 week kon duren. Hoezo kan een bedrijf als Simpel een technische storing niet verhelpen binnen 2 dagen???
Ik kon een brief sturen naar een postbus nummer, klachtenregeling en financien! Iemand aan de lijn krijgen was niet mogelijk. Ik zie het dus al gebeuren dat straks ons nummer dat op onze visite kaartjes staat foetsie is! De iemand aan de telefoon van Simpel bevestigde dat dit weleens zo zou kunnen zijn!
Een storing kan, maar deze afhandeling van het gedoe kan naar mijn mening helemaal niet!
Ook ik ben boos! Morgen naar de rechtswinkel en vandaag de status op facebook invullen met de niet functionerende provider SIMPEL! Hopelijk delen veel mensen de link zodat anderen gewaarschuwd zijn!!
1 oktober zou abonnement geactiveerd worden. Tot op heden is dat niet gelukt. We zijn niet bereikbaar en kunnen zelf niet bellen Hier hebben wij frustratie van én verlies van inkomen daar we niet bereikbaar zijn voor onze klanten.
Na lang bellen vorige week klantenservice aan de lijn, 5 oktober zou de technische storing verholpen zijn! Dus niet !! Via de website zijn er allerlei omwegen waar je je vraag kunt stellen en uiteindelijk heb je nog geen antwoord. Opzeggen van het abonnement kon ook niet??
Vandaag weer naar klanten service gebeld, en na allerlei omwegen en heeeeeeeel lang wachten iemand aan de lijn gekregen! Trouwens toen ik het nummer intoetste om nieuwe klant te worden hoefde ik ineens niet zo lang te wachten.
De iemand kon vertellen dat de storing nog 1 a 1,5 week kon duren. Hoezo kan een bedrijf als Simpel een technische storing niet verhelpen binnen 2 dagen???
Ik kon een brief sturen naar een postbus nummer, klachtenregeling en financien! Iemand aan de lijn krijgen was niet mogelijk. Ik zie het dus al gebeuren dat straks ons nummer dat op onze visite kaartjes staat foetsie is! De iemand aan de telefoon van Simpel bevestigde dat dit weleens zo zou kunnen zijn!
Een storing kan, maar deze afhandeling van het gedoe kan naar mijn mening helemaal niet!
Ook ik ben boos! Morgen naar de rechtswinkel en vandaag de status op facebook invullen met de niet functionerende provider SIMPEL! Hopelijk delen veel mensen de link zodat anderen gewaarschuwd zijn!!
Re: simpel
Zet het maar op Facebook, mond op mond reclame kan voor bedrijven werken maar ook heel goed tegen.
Het moet maar eens afgelopen zijn met die onzin van Simpel.
Nieuwe klanten zijn direct aan de beurt en de helpdesk voor bestaande klanten kent dramatische wachttijden zonder dat er daadwerkelijk iets aan de klacht veranderd.
Het moet maar eens afgelopen zijn met die onzin van Simpel.
Nieuwe klanten zijn direct aan de beurt en de helpdesk voor bestaande klanten kent dramatische wachttijden zonder dat er daadwerkelijk iets aan de klacht veranderd.
Re: simpel
Beetje "what you pay is what you get" dus?nico..d schreef:Mijn tweejarig abonnement bij Simpel loopt over niet al te lange tijd af, heb het al eerder geschreven, dan trakteer ik thuis op gebak.
Helpdesk kent zeer lange wachttijden en is niet ter zake kundig, brrrr.
Succes de komende twee jaar.
Re: simpel
door sjohie » 08 okt 2012 17:46
nico..d schreef:
Mijn tweejarig abonnement bij Simpel loopt over niet al te lange tijd af, heb het al eerder geschreven, dan trakteer ik thuis op gebak.
Helpdesk kent zeer lange wachttijden en is niet ter zake kundig, brrrr.
Succes de komende twee jaar.
Beetje "what you pay is what you get" dus?
Onzin, ik wil gewoon een niet al te duur abbo en gewoon kunnen bellen, niets bijzonders.
Simpel kan haar simpelste beloften nog niet waarmaken met daar bovenop een bereikbaarheid waar elke telecomboer zich diep voor zou moeten schamen.
Maar goed, maakt niet uit. We staan met Simpel weer bovenaan in het telefonieforum.
nico..d schreef:
Mijn tweejarig abonnement bij Simpel loopt over niet al te lange tijd af, heb het al eerder geschreven, dan trakteer ik thuis op gebak.
Helpdesk kent zeer lange wachttijden en is niet ter zake kundig, brrrr.
Succes de komende twee jaar.
Beetje "what you pay is what you get" dus?
Onzin, ik wil gewoon een niet al te duur abbo en gewoon kunnen bellen, niets bijzonders.
Simpel kan haar simpelste beloften nog niet waarmaken met daar bovenop een bereikbaarheid waar elke telecomboer zich diep voor zou moeten schamen.
Maar goed, maakt niet uit. We staan met Simpel weer bovenaan in het telefonieforum.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 27 sep 2012 09:25
Re: simpel
Allen,
Het is inderdaad diep triest de dienstverlening van Simpel.
Heb sinds augustus geen werkende voicemail(dienst) en al meerdere malen
telefonisch contact met de klantenservice gehad; krijg ook steeds te horen
dat het wordt opgelost... dus NIET!!!
Het enige wat ze kunnen is steeds een e-mailbericht sturen om e.e.a. uit te
proberen...
Erg jammer dat Simpel niet kan leveren waar wel voor betaald wordt.
Maar eens bij ConsuWijzer informeren wat de mogelijkheden zijn...
Mijn advies: bij Simpel GEEN abonnement afsluiten!!!
mvg.
Het is inderdaad diep triest de dienstverlening van Simpel.
Heb sinds augustus geen werkende voicemail(dienst) en al meerdere malen
telefonisch contact met de klantenservice gehad; krijg ook steeds te horen
dat het wordt opgelost... dus NIET!!!
Het enige wat ze kunnen is steeds een e-mailbericht sturen om e.e.a. uit te
proberen...
Erg jammer dat Simpel niet kan leveren waar wel voor betaald wordt.
Maar eens bij ConsuWijzer informeren wat de mogelijkheden zijn...
Mijn advies: bij Simpel GEEN abonnement afsluiten!!!
mvg.
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 10 okt 2012 14:45
Re: simpel
wij konden voor 5 euro permaand een prepaid krijgen met nummer behoud
het klonk mooi....
maar niks is minder waar.
na 2 maanden kregen we rekeningen van 40 euro
terwijl niet bellen maar echt voor nood.
volgens saldo info had ik meer dan 20 euro in de plus
maar kreeg toch rekeningen van 40 a 50 euro
na 4 weken zomaar afgesloten
toen zijn we maar over gestapt naar hollandse nieuwe .
nou breek me de bek niet los
zie mijn topic
het klonk mooi....
maar niks is minder waar.
na 2 maanden kregen we rekeningen van 40 euro
terwijl niet bellen maar echt voor nood.
volgens saldo info had ik meer dan 20 euro in de plus
maar kreeg toch rekeningen van 40 a 50 euro
na 4 weken zomaar afgesloten
toen zijn we maar over gestapt naar hollandse nieuwe .
nou breek me de bek niet los
zie mijn topic
Re: simpel
Hier precies hetzelfde probleem. per 1 oktober overgegaan, kan vanaf die datum niet bellen of gebeld worden. op email reageren ze niet, als je de klantenservice belt dan zeggen ze dat ik gewoon moet afwachten. ik wil onder mijn contract uit, maar dat kan niet voor 2 jaar.
Re: simpel
Zoveel mogelijk mond tot mond "reclame" maken voor slechte telecomboeren.
Schande dat zij zo lang ongestoord hun gang kunnen gaan.
Schande dat zij zo lang ongestoord hun gang kunnen gaan.
Re: simpel
Ook ik kan mijn bedrijf niet meer uitvoeren door een geblokkeerde simkaart.
Hoe Simpel kan het zijn, binnen 2 minuten kun je de kaart blokkeren, maar het duurt nu al 2,5 week en hij is nog steeds niet gedeblokkeerd.
Ik heb al van alles geprobeerd, Bellen (gemiddeld 30 minuten in de wacht om een student te spreken die niets kan en mag), Mailen (wordt niet beantwoord), zelfs een aangetekende brief (verzonden op 01-10-12) wordt niet opgehaald. Ze kunnen mijn geblokkeerde nummer zelfs niet doorschakelen naar een ander nummer.
Ook bij een andere provider je nummer laten omzetten lukt niet het contract moet afgelopen zijn voor ik mijn nummer terug krijg, dan ben ik al lang failliet, O, O, O, O, wat ben ik dom geweest om al mijn klanten één nummer te geven vanaf heden heb ik twee nummers bij verschillende providers.
Hoe Simpel kan het zijn, binnen 2 minuten kun je de kaart blokkeren, maar het duurt nu al 2,5 week en hij is nog steeds niet gedeblokkeerd.
Ik heb al van alles geprobeerd, Bellen (gemiddeld 30 minuten in de wacht om een student te spreken die niets kan en mag), Mailen (wordt niet beantwoord), zelfs een aangetekende brief (verzonden op 01-10-12) wordt niet opgehaald. Ze kunnen mijn geblokkeerde nummer zelfs niet doorschakelen naar een ander nummer.
Ook bij een andere provider je nummer laten omzetten lukt niet het contract moet afgelopen zijn voor ik mijn nummer terug krijg, dan ben ik al lang failliet, O, O, O, O, wat ben ik dom geweest om al mijn klanten één nummer te geven vanaf heden heb ik twee nummers bij verschillende providers.
Re: simpel
we moeten een collectief maken,en dan samen tegen simpel wat beginnen,alleen dan kom je er mischien vanaf,want je kunt ze gewoon niet bereiken,ze verkopen abonnementen voor 5euro,maar uiteindelijk kost het 16euro,en dat is niet gezegt.maar ik heb er geen woorden meer voor.ik zet gewoon de betalingen stop.
groetjes haenen
groetjes haenen
Re: simpel
ik wil er ook vanaf,we moeten ons samen pakken.en dan wat doen.oosterb schreef:Hier precies hetzelfde probleem. per 1 oktober overgegaan, kan vanaf die datum niet bellen of gebeld worden. op email reageren ze niet, als je de klantenservice belt dan zeggen ze dat ik gewoon moet afwachten. ik wil onder mijn contract uit, maar dat kan niet voor 2 jaar.
haenen.
Re: simpel
Samen staan we inderdaad sterk, helaas zijn wij leken en geen idee waar en hoe te beginnen.
Huidige toestand van zaken. Abonnement zou dus 1 oktober zijn in gegaan. Gisteren 16 oktober kunnen we gebeld worden en sms ontvangen maar zelf dus nog niet bellen. Melding = controleer netwerkdiensten, volgens T-mobile alwaar Simpel het netwerk van heeft is er GEEN storing.
Vandaag weer eens telefonisch contact gehad. Inderdaad weer met een student die niks kan en niks mag. Het arme kind krijgt dan ook nog de volle laag van ons. Volgens het arme kind konden we het abonnement nu helemaal niet meer opzeggen omdat de annuleringstermijn van 14 dagen verstreken is. WAT ZEGT U?
We hebben nog niet eens kunnen bellen, hoezo kunnen we dit product dat niet voldoet niet retourneren?????
Heeeeeeeeeeeeel boos zijn we nu. De student meldde ook nog even dat de annuleringstermijn sowieso was verstreken omdat het abonnement al in mei is aangevraagd????????????
Als iemand de weg weet te bewandelen, wij doen graag mee!
Huidige toestand van zaken. Abonnement zou dus 1 oktober zijn in gegaan. Gisteren 16 oktober kunnen we gebeld worden en sms ontvangen maar zelf dus nog niet bellen. Melding = controleer netwerkdiensten, volgens T-mobile alwaar Simpel het netwerk van heeft is er GEEN storing.
Vandaag weer eens telefonisch contact gehad. Inderdaad weer met een student die niks kan en niks mag. Het arme kind krijgt dan ook nog de volle laag van ons. Volgens het arme kind konden we het abonnement nu helemaal niet meer opzeggen omdat de annuleringstermijn van 14 dagen verstreken is. WAT ZEGT U?
We hebben nog niet eens kunnen bellen, hoezo kunnen we dit product dat niet voldoet niet retourneren?????
Heeeeeeeeeeeeel boos zijn we nu. De student meldde ook nog even dat de annuleringstermijn sowieso was verstreken omdat het abonnement al in mei is aangevraagd????????????
Als iemand de weg weet te bewandelen, wij doen graag mee!
Re: simpel
we hebben ons in ieder geval aangemeld bij lotgenoten op radarsite!
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 17 okt 2012 23:58
Re: simpel
Het is onvoorstelbaar dat Simpel mag doorgaan met hun wanprestaties ! . Ook ik heb jammergenoeg de fout gemaakt om bij deze firma een abonnement af te sluiten (overstap van Vodafone naar Simpel met nummerbehoud) Mijn nummer zou op 1 oktober geactiveerd worden,maar vele mailtjes later(zonder reactie!) kan ik vandaag 18 oktober nog niets! Kijkend op Telecom.nl/ervaring met Simpel blijk ik zeker niet de enige.Als het al lukt om via de telefoon van anderen de klantenservice te bereiken(wachttijd minimaal 45 minuten!) wordt je ronduit onbeschoft te woord gestaan door een aantal zeer onnozele meisjes,die werkelijk van niets weten en een standaard antwoord uitkramen! Dit moet echt gestopt worden! Er zijn teveel gedupeerden. Hoop dat deze mensen zich massaal melden via deze site. Maud Hoes.
Re: simpel
En de televisiereclames gaan maar door....
Nog meer slachtoffers!
Nog meer slachtoffers!
-
- Berichten: 32
- Lid geworden op: 02 dec 2008 17:39
Re: simpel
BERICHT VAN SIMPEL
Kun je niet bellen of gebeld worden, heb je problemen met de activatie van je simkaart of heb je een anderszins dringende klacht? Dan vragen wij je vriendelijk jouw gegevens in te vullen op de speciaal hiervoor ingerichte website: http://www.simpel.nl/klacht
Wij doen ons uiterste best om je probleem binnen 2 dagen op te lossen. Lukt dit niet, dan ontvang je (indien aangegeven) een tijdelijke simkaart waarmee je direct kunt bellen en sms`en.
Met vriendelijke groet,
Simpel Klantenservice
Kun je niet bellen of gebeld worden, heb je problemen met de activatie van je simkaart of heb je een anderszins dringende klacht? Dan vragen wij je vriendelijk jouw gegevens in te vullen op de speciaal hiervoor ingerichte website: http://www.simpel.nl/klacht
Wij doen ons uiterste best om je probleem binnen 2 dagen op te lossen. Lukt dit niet, dan ontvang je (indien aangegeven) een tijdelijke simkaart waarmee je direct kunt bellen en sms`en.
Met vriendelijke groet,
Simpel Klantenservice
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: simpel
Wachten op Simpel....
Zo simpel is Simpel......
Als je nog niet simpel was, dan word je het wel.
Zie ook de Vara Kassa uitzending van vandaag over Simpel:
http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/f ... l/speel/1/
Zo simpel is Simpel......
Als je nog niet simpel was, dan word je het wel.
Zie ook de Vara Kassa uitzending van vandaag over Simpel:
http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/f ... l/speel/1/