Wij zijn op zoek naar een nieuwe leverancier, en toevallig vandaag bij de mega store in den haag zat en stands van nuon.
verkoper aangesproken,gevraagd als ze informatie pakket hadden ze om naar huis te lezen om te kunnen beslissen, zijn vlotte antwoord, erg joval was * dat heb ik, dat ben ik*,opnieuw gevraagd als hij iets had wat ik naar huis kon nemen om te lezen,nou dat heb ik geweten, zijn waterval aan woorden begon met een preek als ik nooit iets had ontvangen vanaf 2005 in mijn brievenbus,wat totaal niet relevant was vanwegen het feit dat wij nu willen overstappen, om vervolgens in zijn preek ook nog te vermelden dat als ik niets mee gedaan had tot nu toe, zal ik ook niets mee doen nu.Ik was totaal stil,geloof me ik kon echt niet geloven hoe ik behandelt werd.Toen wist ik echt wat ik moest doen.........nuon van de lijst af halen van mogelijke leveranciers,want behandelt worden als en klein kind dat is niet wat ik wens.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] nuon nieuwe klanten
Re: nuon nieuwe klanten
Is ook wel het meest domme wat je kan doen, een studentje van een energie boer in een megastore aanspreken over een contract.
Re: nuon nieuwe klanten
Klopt. Dat was niet slim. Alle fouten in 1 keer gemaakt.
Re: nuon nieuwe klanten
Tussentijds overstappen van energieboer is ook al niet handig, dat moet je direct na de jaarafrekening doen om nabetalingen te voorkomen.