LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HollandsNieuwe: Wel betaald, Niet kunnen bellen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
EldeRo

HollandsNieuwe: Wel betaald, Niet kunnen bellen

Ongelezen bericht door EldeRo »

WEL BETAALD - NIET KUNNEN BELLEN - BELTEGOED ZOEK: HollandsNieuwe op z'n smalst
Op 29 september heb ik mijn maandelijkse bijdrage betaald aan HollandsNieuwe, maar kan al sinds die datum niet meer bellen. Wel gebeld worden (nb het ligt niet aan mijn telefoon - dat heb ik getest).
Behalve de 10 Euro eind september heeft mijn vriend op 28 augustus in totaal 105 Euro overgemaakt om met mij te kunnen bellen in een ver buitenland. Daarvan is 40 Euro nog steeds 'zoek', dat wil zeggen wel bij hem afgeschreven ten gunste van HollandsNieuwe, maar niet bij mij als beltegoed bijgeschreven.
Ik kan de klantenservice niet bellen (omdat ik dus uberhaupt niet kan bellen).
Met de prepaidtelefoon die ik speciaal heb moeten kopen om wel te kunnen bellen kost dit 1.30 Euro per minuut, en telkens als ik bel wordt er gezegd dat ik beter op een ander moment kan terugbellen omdat het heel druk is.
Ik heb dus inmiddels al meerdere mails gestuurd naar de Klantenservice van HollandsNieuwe, maar daar hebben ze een heel onhandig en zeer klantonvriendelijk systeem. Alle mailtjes worden als 'nieuwe melding' behandeld, waardoor ik nu al 3 keer de betalingsbewijzen heb moeten doorsturen. Maar geen reactie. Als ik nu weer een bericht stuur krijg ik hoogstwaarschijnlijk over 5 dagen weer de vraag om de betalingsbewijzen op te sturen.
HollandsNieuwe, LOS DIT OP!!! NU!! Ik heb betaald, ik wil kunnen bellen!
Bedankt,
Elvira

Ex-beheerder

Re: HollandsNieuwe: Wel betaald, Niet kunnen bellen

Ongelezen bericht door Ex-beheerder »

Zie andere klachten over Hollandsnieuwe en hoe op te lossen!

EldeRo

Ongelezen bericht door EldeRo »

Update: Gisteravond heb ik een lege (!!) email van HollandsNieuwe ontvangen. Alleen aanhef en ondertekend door ene John Kicken. Maar verder niets.
Kan ook nog steeds niet bellen. Nog steeds wel betaald.
Heeft er iemand tips wat ik nog kan doen?? Opzeggen en mijn geld terugeisen zal ook wel een gebed zonder eind zijn...
Ik weet het niet meer hoor. Ben bezig bedrijf op te zetten, dus wil zo laag mogelijke kosten. Ook had ik geen nieuwe telefoon nodig, dus de keuze voor HollandsNieuwe leek heel logisch. Maar als dat betekent niet kunnen bellen, en een uitermate belabberde klantenservice als er eens iets is, nou laat dan maar.

Ex-beheerder

Je geeft zelf al de juiste oplossing aan.

hollandsnieuwe
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

EldeRo schreef:WEL BETAALD - NIET KUNNEN BELLEN - BELTEGOED ZOEK: HollandsNieuwe op z'n smalst
Op 29 september heb ik mijn maandelijkse bijdrage betaald aan HollandsNieuwe, maar kan al sinds die datum niet meer bellen. Wel gebeld worden (nb het ligt niet aan mijn telefoon - dat heb ik getest).
Behalve de 10 Euro eind september heeft mijn vriend op 28 augustus in totaal 105 Euro overgemaakt om met mij te kunnen bellen in een ver buitenland. Daarvan is 40 Euro nog steeds 'zoek', dat wil zeggen wel bij hem afgeschreven ten gunste van HollandsNieuwe, maar niet bij mij als beltegoed bijgeschreven.
Ik kan de klantenservice niet bellen (omdat ik dus uberhaupt niet kan bellen).
Met de prepaidtelefoon die ik speciaal heb moeten kopen om wel te kunnen bellen kost dit 1.30 Euro per minuut, en telkens als ik bel wordt er gezegd dat ik beter op een ander moment kan terugbellen omdat het heel druk is.
Ik heb dus inmiddels al meerdere mails gestuurd naar de Klantenservice van HollandsNieuwe, maar daar hebben ze een heel onhandig en zeer klantonvriendelijk systeem. Alle mailtjes worden als 'nieuwe melding' behandeld, waardoor ik nu al 3 keer de betalingsbewijzen heb moeten doorsturen. Maar geen reactie. Als ik nu weer een bericht stuur krijg ik hoogstwaarschijnlijk over 5 dagen weer de vraag om de betalingsbewijzen op te sturen.
HollandsNieuwe, LOS DIT OP!!! NU!! Ik heb betaald, ik wil kunnen bellen!
Bedankt,
Elvira
Beste Elvira,

Allereerst mijn excuses voor het ongemak. Ik wil je graag adviseren om ons middels een privé bericht jouw gegevens en het betalingskenmerk van de opwaardering(en) toe te sturen. Wij kunnen het niet opgewaardeerde bedrag terugstorten op je bankrekening of alsnog opwaarderen als beltegoed. Ik verneem graag van welke optie je gebruik wenst te maken.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

Ex-beheerder

Lekker snelle reactie, Hollandsnieuwe, daar zit deze klant echt op te wachten na ruim een maand zonder telefoon. Jullie hebben het helemaal voor elkaar, de slechtste provider van Nederland met de slechtste en meest langzame klantenservice ooit. Proficiat!

Hhidding

Ongelezen bericht door Hhidding »

Ex-beheerder schreef:Lekker snelle reactie, Hollandsnieuwe, daar zit deze klant echt op te wachten na ruim een maand zonder telefoon. Jullie hebben het helemaal voor elkaar, de slechtste provider van Nederland met de slechtste en meest langzame klantenservice ooit. Proficiat!

En zo is het

pepe43

Ongelezen bericht door pepe43 »

Hhidding schreef:
Ex-beheerder schreef:Lekker snelle reactie, Hollandsnieuwe, daar zit deze klant echt op te wachten na ruim een maand zonder telefoon. Jullie hebben het helemaal voor elkaar, de slechtste provider van Nederland met de slechtste en meest langzame klantenservice ooit. Proficiat!

En zo is het
Ja, HollandsNieuwe met een klantenservice die totaal incompetent is en laaaangzaaaam; misschien om 0900-telefoontjes te krijgen en daar geld aan te verdienen. Ik krijg zo de indruk dat het nog net geen criminele organisatie is, maar in ieder geval waardeloos.
Op fora is men wel vriendelijk en men noemt alles "ongemak". Wat, ongemak!! Wanprestatie!!
De actie een tijd geleden van Youp van 't Hek tegen de klantenservice van T-mobile zou misschien nog meer van toepassing zijn op Hollands Nieuwe.

redcheesehead

Ongelezen bericht door redcheesehead »

Ik ben al van af September geblokkeerd Terwijl wel al de rekeningen zijn betaald Ook hebben jullie in de maand November 2012 Drie maal 34,50 euro afgeschreven Hier bij zal ik u al de betalingskenmerken sturen Nu wordt er vermeld telefonisch dat er een incasso, bureau is in geschakeld en een eind rekening is op gemaakt Daar naast heb ik een email over dat ik moet betalen 34,50 euro plus 10,00 euro aan sluitkosten Dit gaat dus niet gebeuren dat begrijpt u wel
En nu zie ik tot mijn stomme verbazing dat ze mij er geheel uit hebben gegooid
Terwijl alles betaald is
Waar zijn ze mee bezig Hollandsnieuwe

Gesloten