LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ervaringen Scooterservice Zeelst

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
UrbaM

Slechte ervaringen Scooterservice Zeelst

Ongelezen bericht door UrbaM »

Beste lezers van het Tros Radar forum,
Graag wil ik mijn ervaringen met jullie delen omtrent Scooterservice Zeelst, helaas lees ik hier op het forum meer slechte ervaringen van dealers van AGM's en andere Chinese merken. Wisten we in 2009 maar wat we nu weten, helaas en daarom deze waarschuwing. Bedenk goed wat voor merk je koopt en bij welk bedrijf.
Laatst gewijzigd door UrbaM op 21 okt 2012 15:24, 1 keer totaal gewijzigd.

crazyme

Re: Slechte ervaringen Scooterservice Zeelst

Ongelezen bericht door crazyme »

Een kort en bondige samenvatting zou prettig zijn.

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel »

Dit alles had voorkomen kunnen worden wanneer U eerst op Google of een andere zoekmachine had gekeken na eerst de zoekterm chinese scooter ingetikt te hebben.

Ze zijn zeer gammel en brak. Ze worden via internet met zeer lage marges verkocht. De ene stunter is nog goedkoper dan de andere. Voor service moet je niet bij dit soort handelaren zijn.

Dit zijn kooplui en geen scooterbedrijven.

Zie het maar als leergeld.

UrbaM

Het is absoluut leergeld geweest,een zure les. Dacht dat mijn inmiddels ex wel verstand van zaken had. Maar daarom deel ik de ervaring ook, heeft het nog nut gehad.

dorsman

Ongelezen bericht door dorsman »

Ik rijd al jaren met veel plezier op mijn AGM GT. Gekocht bij de dealer en goed onderhouden. Geen centje pijn. :D

zusjej21

Ongelezen bericht door zusjej21 »

Ik woon ook in Zeelst, vlak bij de AH. Ken het bedrijf. Weet ook dat het niet zo goed bekend staat.

bartsscooterservice

Ongelezen bericht door bartsscooterservice »

Toen je de scooter binnenbracht voor een beurt, wat was toen de km stand? Je hebt ook nog een boekje bij de scooter waarin duidelijk wordt aagegeven betreft de beurten, scooterzaak is niet verplicht jou op de beurten te wijzen, alheowel ik aanneem dat ze dit kenbaar hebben gemaakt bij aflevering, aangezien je ook aangeeft dat ze het vergeten was. Chinese scooters moeten zowiezo goed rijklaar gemaakt worden, en op tijd een beurt, anders krijg je problemen. Vaak wordt de oorzaak doorgeschoven naar zaak, maar de klant rijd wel zelf veel te lang door met de scooter, en dan opeens een hoge rekening, en dan klagen...

Ik kom het ook zat tegen met a-merken, dus heeft niks te maken met chinese scooter zelf. Op tijd onderhoud voorkomt problemen, anders heb je jezelf ermee.

UrbaM

Klopt dat het onderhoud vergeten was, is ook niet handig geweest maar als je naar de dealer gaat voor start problemen je een fikse rekening krijgt en paar dagen later start hij helemaal niet meer, dan klopt er m.i. toch iets niet.

bartsscooterservice

Ongelezen bericht door bartsscooterservice »

UrbaM schreef:Klopt dat het onderhoud vergeten was, is ook niet handig geweest maar als je naar de dealer gaat voor start problemen je een fikse rekening krijgt en paar dagen later start hij helemaal niet meer, dan klopt er m.i. toch iets niet.
Accu leeg, of echt niet aanslaan? En wat voor km stand bracht je hem binnen de 1ste beurt?
Ben het wel met je eens als je binnenkomt voor startproblemen, je hem dan ook gemaakt terug verwacht, even niet gepraat over de kosten daarvan.

Gesloten