Iets meer dan een weekje voordat ze dus zou gaan rijden, kreeg ze een mailtje dat het van hun kant uit is geannuleerd. Op zich vrij irritant, maar goed, het ging om iets leuks en dan kun je je er beter maar niet al teveel aan ergeren. We hebben toen dit rijden de maandag daarop gepland op een andere locatie en een mailtje gestuurd dat we de betaalde 15 euro zaterdagtoeslag graag teruggestort willen hebben.
Op 1 september kregen wij het volgende antwoord van Traffic Control:
Echter na 3 weken was er nog steeds niks teruggestort, dus op 23 september hebben we er weer achteraan gemaild. Toen kregen we dit antwoord:Wij hebben uw terugbetaling verzoek voor de zaterdag toeslag doorgegeven aan onze afdeling administratie.
U zult het bedrag zo spoedig mogelijk op uw rekeningnummer ontvangen.
Indien u nog vragen heeft, dan vernemen wij dit graag.
Met vriendelijke groet,
Gilène van Stijn
Klantenservice Traffic Control
Inmiddels had ze ook een cadaubon van haar ouders gekregen voor iets anders van Traffic Control. Hiervoor moest ze Traffic Control even bellen en gezien we inmiddels alweer bijna 3 weken sinds het laatste mailtje aan het wachten waren op de 15 euro, heeft ze daar ook direct naar gevraagd. Telefonisch kon Traffic Control niet direct antwoord geven op de status.De afdeling administratie heeft een achterstand opgelopen.
Onze collega's doen er alles aan om uw terugbetaling zo snel mogelijk in orde te maken.
Onze excuses voor dit ongemak.
Indien u nog vragen heeft, dan vernemen wij dit graag.
Met vriendelijke groet,
Marien Rebel
Klantenservice Traffic Control BV
Inmiddels hebben we dus nog steeds geen geld. Het irritante is dat je moeilijk een hele juridische procedure kunt starten om 15 euro, maar we hebben gewoon recht hierop. Heeft iemand tips hoe we dit aan kunnen pakken?
Overigens kan ik iedereen echt sterk afraden ooit iets via Traffic Control te doen. Bij het Lamborghini rijden zat ook een persoon die niet bepaald vriendelijk was. Alhoewel het natuurlijk altijd gaaf blijft om in zo'n auto te kunnen rijden, is het voor de klant wel een gave beleving om te doen en wil je ook dat gevoel erbij hebben. Doe dan als personeel ook gewoon even leuk tegen de klant. Maar dat idee mist nogal bij Traffic Control en dat verpest de beleving wel een beetje. Daarnaast mag je als klant de afspraak niet annuleren, terwijl Traffic Control wel altijd mag annuleren. En als er dus iets is met betrekking tot geld kun je wachten tot je een ons weegt.
Al met al is dit echt een uitermate vervelend bedrijf.