LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bedrijven die hun afspraken niet na komen

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
tag

bedrijven die hun afspraken niet na komen

Ongelezen bericht door tag »

Het lijkt de laatste jaren steeds erger te worden, eerst gingen ze in onze wijk kabelnet aanbrengen naast het bestaande net, dit werdt verzorgt door de firma Lijbrandt deze werkte samen met de woningbouw.

Oke krijg een brief om een afspraak te maken voor de installatie in huis, dus ik heb toen een afspraak gemaakt en wat denk je; ze kwamen niet op dagen en ik had mijn internet toen al opgezegd.

Daarna nog 1 keer 1 afspraak gemaakt, weer kwamen ze niet opdagen, het ergste was dat er maar 1 telefoonnummer in de brief stond en dat was van de monteurs.Wat bleek later ze hadden maar enkele mensen aangesloten om zo een jaar proef te draaien.Dus de rest werdt niet aangesloten.

Goed na 1 jaar krijg ik een verkapte dreigbrief van de firma Lijbrandt dat men verplicht is om de monteur binnen te laten aangezien de wonongbouw het je soms kan laten verplichten.Nou afspraak gemaakt en tot 2 maal toe kwamen ze niet opdagen;terwijl de opzichter zelf persoonlijk de afspraak met me had gemaakt; en ik mijn grieven bekend had gemaakt; deze gaf als excuus dat ik niet thuis was op de vorige afspraken.Je begrijpt wel dat ik zowat overkookte want ik had destijds zelfs de woningbouw gebeld.

Gelukkig (gna,gna,gniffel)is het project een totale mislukking geworden dus ik denk dat meer mensen dit is overkomen.

Nu gisteren de Firma Tempus (onderhoudsbedrijf van Eneco)1 ste afspraak bellen ze op die middag af, de 2de heb ik na lang wachten maar opgegeven en na maanden weer 2 brieven om een afspraak te maken en wat denk je;jahoor weer niks.

Let op nu komt het;ik had een afspraak om mijn geiser te laten onderhouden ze zouden komen op vrijdag tussen 12-17:00, oke was om 11:00 al thuis goed rond 16:00 nog niemand gezien dus ik bel op.

Krijg een mevrouw aan de lijn "ja, inderdaar u heeft een afspraak vandaag, wacht nog maar even misschien komt ie nog het is immers 16:00 uur".

Oke zo gezegd zo gedaan, ok ik bel 16:45 op."O, mijnheer ik zal de monteur even bellen, ik kan het nummer niet vinden"ik zeg dat ze later terug kan bellen.Dus ze belt 5 minuten later op zegt ze dat de telefoon van de monteur op voicemail staat.Maar als de monteur niet op komt dagen kan ik een nieuwe afspraak maken.

Dus monteur kwam niet, ik bel op en wil een speciale afspraak maken nl. een spoed afspraak en wel de zelfde avond(ze hebben nl. een spoeddienst).Nee dat kan niet en bla,bla,bla oke ik zeg dan na 17:00 op een maandag want ik kan geen vrije uren opnemen bij mij baas(was niet zo, maar oke)nee, nee kan ook niet let op nu zegt ze we kunnen alleen tussen 8-10:00 en 15:00-17:00 let vanaf 15:00 en ik had een afspraak tussen 12:00 en 17:00 dus ik heb 3 uur voor niks thuis gezeten.grrrrrrrrrrr. vinden ze het gek dat ik de hoorn er op gooi en niet meer op hun brieven reageer.

Hebben jullie daar nu ook zo last van, bedrijven die hun afspraken niet nakomen en waar je tegen een muur aanloopt.

bot321

Re: bedrijven die hun afspraken niet na komen

Ongelezen bericht door bot321 »

Een mannier op net als ik doen afspraken
schriftelijk laten bevestigen anders geen
garantie geven om thuis te zijn.
Heb twee keer snipperdagen opgenomen
voor niets, overkomt mij dus niet meer.

bitchy

Ongelezen bericht door bitchy »

toen ik nog in een huurwoning zat moest ik ook altijd vrije dagen opnemen als er een monteur langs kwam
ik heb de woningbouw maar gevraagd of ze soms dachten dat ik heel de dag uit mijn neus zit te eten ofzo
wat de relatie overingens niet ten goede kwam

we hebben nu zo'n 6 jaar een koopwoning en eigenlijk nergens geen last meer van

Ulbe

Ongelezen bericht door Ulbe »

Ik denk zelf dat een huur of koopwoning er weinig mee te maken heeft...

Veel bedrijven schalen de werkzaamheden in in tijd, vaak loopt deze tijd door (onvoorziene) problemen uit, en jij zit thuis te wachten, op een monteur die niet on véél te laat nog eens aan je deur staat,

Die bouwverenigingen is inderdaad een zootje, maar andere bedrijven kunnen er ook wat mee,

Veel mensen proberen bij aanschaf bij duurzame produkten voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten, en daar is dan vaak de servicekwaliteit inherrent aan!.

Dit geld trouwens voor onze nuts- en telefoon- en internetbedrijven niet!, deze service is meestal bar, en bar slecht te noemen!,

Schrik niet dat ze je bij een storing direct helpen, en laten je gerust 14 dagen zonder telefoon, internet, e.d. zitten!,

Hopende dat de serviceverlening in de toekomst beter wordt, maar zelf betwijfel ik het, alles moet voor 2 centen gebeuren, dus zo weinig mogelijk technici op pad sturen, en als er iemand ziek wordt, moet een ander zijn werk er bij nemen!, drie keer raden dat zo'n man daar ook niet beter van wordt!...

a.j.Bandel

Ongelezen bericht door a.j.Bandel »

Temus en Eneco regageren wel op dit soort forum's,doen of ze het willen oplossen,en dan maar sorry zeggen :evil:
Wagelijke bedrijven en niet te vertrouwen!! :evil:
Mensen laat u niet gek maken en intimideren :)
OOk u hebt uw rechten,indien het kan: kontrakt laten ontbinden en naar een nieuwe leverancier overstappen! :)
Ze presteren een brief te sturen met daarin dat ze toe geven dat ze fout zijn....na heen en weer gebel,gooit men nu de hoorn erop en op de site's maar doen of ze een oplossing willen!
Speel je het spel niet mee,,,?? dan is men ook nog zo onbeschofd om helemaal niet meer te reageren!!
Mensen blijf bellen en mailen en reageren op dit soort site's,laat de misstanden maar eens zien aan andere of potentiele klanten...
Als ik toen wist wat ik nu weet...was ik never nimmer nooit klant geworden!! :!: :evil:

VioletPrue

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Topic is 7 jaar oud....

Gesloten