LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tmobile. daar kan je niet op bouwen !

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
stevevdvelde

Tmobile. daar kan je niet op bouwen !

Ongelezen bericht door stevevdvelde »

Goedemiddag,

Mijn vriendin heeft een poos geleden de nieuwe iphone 5 besteld bij tmobile.
Daar kreeg ze een salesmedewerker aan de telefoon en daar heeft zij duidelijk uitgelegd dat haa mobiele telefoon kapot was en dat ze dringend een nieuwe nodig had. De salesmedewerker raadde haar de nieuwe Iphone 5 aan en die zou dan de volgende week (ze belde op een woensdag en hij zou dan na t weekend geleverd worden) geleverd worden. Ik zei nog tegen haar denk er even over na, waarop de salesmedewerker haar vroeg anders zaterdag terug te bellen. Dat vond ze te lang, ze had immers dringend een nieuwe nodig. Toen vertelde de salesmederker mijn vriendin dat hij op provisiebasis werkte en dat hij zaterdag pas weer werkte. Belachelijk, maarja, ze heeft toen toch de telefoon bij hem besteld. In de veronderstelling dat ze die na t weekend zou ontvangen. 1 Dag later krijgt ze een smsje. De telefoon wordt binnen 3 a 4 weken geleverd. Dit is geen afspraak en de salesmedewerker heeft haar dus gewoon in de maling genomen. Om zelf zijn provisie binnen te halen.
Paar dagen later een klacht in gediend bij tmobile en bij apple. Op beide tot nu nog geen enkele reactie ontvangen. we zijn nu 4 weken verder. Abbonement al in gegaan en nog steeds niks. geen telefoon.
En nu gister heeft ze wederom een smsje ontvangen :

Beste klant, de verwachte levertijd voor u Iphone 5 is helaas niet haalbaar. Wij verwachten dat in week 43 of 44 voldoende voorraad binnenkomt !

Dit kan gewoon niet.

Tmobile maakt hier een zooitje van en neemt ons in de maling.

Ik ben genoodzaakt om de media op te zoeken, want wij worden maar van het kastje naar de muur gestuurd.

Niet reageren op klachten, niks !

Belachelijk dit.

Met vriendelijke groet

steve van der velde

Miepje1

Re: Tmobile. daar kan je niet op bouwen !

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Heerlijk toch, om je hier druk over te maken. Haal gewoon even een knappe telefoon van een paar tientjes in de winkel. Lekker bellen en wachten op je nieuwe dure uitgave...

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Loze belofte en als er nog niets geleverd is kan je de overeenkomst kosteloos ontbinden op grond van de wet verkoop op afstand.

Da verkopers de boel soms rooskleuriger voor doen komen is niets nieuws, ze doen alles aan het behalen van hun omzet, en ja, de levertijden worden dan mooier dan dat ze in werkelijkheid zijn.

Dat tmobile de iPhone 5 nog niet kan leveren is ook niks nieuws, er is bij iedere lancering van de iPhone nog een probleem met de levering geweest, en dat is niet alleen bij tmobile, maar ook bij alle andere aanbieders. Het aandeel van Apple is niet voor niets gedaald sinds de lancering en leveringsproblemen met de iPhone. En dit was ook bij de 4s, de 4, de 3GS, de 3 en ga zo maar door het geval.

Als u 4 weken geleden besteld heeft zat u sowieso pas in de voorverkoop periode, deze is op 21/09 gestart, de iPhone is pas op z'n vroegst per 28/09 geleverd, wat vrijdag 3 weken geleden is.

Wel slecht dat ze op uw klacht nietgereageerd hebben, wanneer heeft u deze ingediend? Dat Apple niet reageert kan ik me voorstellen, die heeft ook helemaal niets met u te maken, en u niet met hen.

leeuwenstal

Ongelezen bericht door leeuwenstal »

Ben ik met mijn Nokia 6310 nu ouderwets ? hij belt nog prima. :D

Mvg
Leeuwenstal

T-Mobile Webcare

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

stevevdvelde schreef:Goedemiddag,

Mijn vriendin heeft een poos geleden de nieuwe iphone 5 besteld bij tmobile.
Daar kreeg ze een salesmedewerker aan de telefoon en daar heeft zij duidelijk uitgelegd dat haa mobiele telefoon kapot was en dat ze dringend een nieuwe nodig had. De salesmedewerker raadde haar de nieuwe Iphone 5 aan en die zou dan de volgende week (ze belde op een woensdag en hij zou dan na t weekend geleverd worden) geleverd worden. Ik zei nog tegen haar denk er even over na, waarop de salesmedewerker haar vroeg anders zaterdag terug te bellen. Dat vond ze te lang, ze had immers dringend een nieuwe nodig. Toen vertelde de salesmederker mijn vriendin dat hij op provisiebasis werkte en dat hij zaterdag pas weer werkte. Belachelijk, maarja, ze heeft toen toch de telefoon bij hem besteld. In de veronderstelling dat ze die na t weekend zou ontvangen. 1 Dag later krijgt ze een smsje. De telefoon wordt binnen 3 a 4 weken geleverd. Dit is geen afspraak en de salesmedewerker heeft haar dus gewoon in de maling genomen. Om zelf zijn provisie binnen te halen.
Paar dagen later een klacht in gediend bij tmobile en bij apple. Op beide tot nu nog geen enkele reactie ontvangen. we zijn nu 4 weken verder. Abbonement al in gegaan en nog steeds niks. geen telefoon.
En nu gister heeft ze wederom een smsje ontvangen :

Beste klant, de verwachte levertijd voor u Iphone 5 is helaas niet haalbaar. Wij verwachten dat in week 43 of 44 voldoende voorraad binnenkomt !

Dit kan gewoon niet.

Tmobile maakt hier een zooitje van en neemt ons in de maling.

Ik ben genoodzaakt om de media op te zoeken, want wij worden maar van het kastje naar de muur gestuurd.

Niet reageren op klachten, niks !

Belachelijk dit.

Met vriendelijke groet

steve van der velde
@ stevevdvelde

Allereerst erg vervelend dat dit gebeurd is. :(
Wil je je vraag stellen op het T-Mobile Forum? We kunnen dan bij je gegevens en voor je nakijken wat er aan de hand is. Maak je een forumaccount aan dan is deze automatisch gekoppeld aan jouw My T-Mobile account. De T-Mobile moderators hebben dan toegang tot je gegevens en kunnen je daardoor van de juiste informatie voorzien.

Met vriendelijke groet,

Dennis
T-Mobile Webcare

stevevdvelde

Ongelezen bericht door stevevdvelde »

Natuurlijk direct gedaan wat dennis van tmobile webcare heeft gezegd in de reactie erboven.
Eens kijken of ze daar wel op reageren met een duidelijke oplossing.

https://forum.t-mobile.nl/status-bestel ... ar-183892/

Arjee

Ongelezen bericht door Arjee »

Ik heb hetzelfde probleem met Tmobile. Ik heb ruim twee weken geleden de IPhone 5 besteld en er werd mij gezegd dat de levertijd ongeveer 2,5 week zou bedragen. Nu kreeg ik bericht dat de levering nog wel enige tijd op zich zou laten wachten. Ik heb gebeld met Tmobile met het verzoek het vernieuwde contract in te laten gaan op het moment van levering van de iPhone 5. Er werd mij gezegd dat dat niet gaat. Tmobile zegt dat het probleem bij Apple ligt en niet bij hun. Ik heb echter geen contract met Apple maar met Tmobile. Ze laten gewoon het contract ingaan zonder telefoon geleverd te hebben. Dit riekt naar wanprestatie als je een abonnement aangaat met telefoon en de telefoon wordt niet (op tijd) geleverd. Dat is hetzelfde als een auto leveren zonder motor. Helaas is Tmobile zo flexibel als een loden deur en sturen ze je gewoon met een kluitje het riet in. Jammer hoor!

T-Mobile Webcare

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

Arjee schreef:Ik heb hetzelfde probleem met Tmobile. Ik heb ruim twee weken geleden de IPhone 5 besteld en er werd mij gezegd dat de levertijd ongeveer 2,5 week zou bedragen. Nu kreeg ik bericht dat de levering nog wel enige tijd op zich zou laten wachten. Ik heb gebeld met Tmobile met het verzoek het vernieuwde contract in te laten gaan op het moment van levering van de iPhone 5. Er werd mij gezegd dat dat niet gaat. Tmobile zegt dat het probleem bij Apple ligt en niet bij hun. Ik heb echter geen contract met Apple maar met Tmobile. Ze laten gewoon het contract ingaan zonder telefoon geleverd te hebben. Dit riekt naar wanprestatie als je een abonnement aangaat met telefoon en de telefoon wordt niet (op tijd) geleverd. Dat is hetzelfde als een auto leveren zonder motor. Helaas is Tmobile zo flexibel als een loden deur en sturen ze je gewoon met een kluitje het riet in. Jammer hoor!
@Arjee Dit is wel het juiste antwoord, helaas kan ik daaraan niets voor je veranderen.
Ik heb hier wel een link naar het Forum https://forum.t-mobile.nl waar je meer informatie kan vinden over de levertijden van de iPhone 5.

Met vriendelijke groet,

Dennis
T-Mobile Webcare

Gesloten