Sinds 14 augustus ben ik klant bij hollandsnieuwe en sindsdien heb ik al problemen. Ondanks dat ik regelmatig contact heb opgenomen doet hollandsnieuwe geen ene moeite om het probleem op te lossen.
8 oktober heb ik gebeld dat ik per direct mijn sim only abonnement op wil zeggen. 9 oktober heb ik nog een brief om mijn abonnement op te zeggen met een formulier om mijn automatische incasso stop te zetten opgestuurd. Ook heb ik een klacht op klacht.nl ingestuurd.
Mijn abonnement is nog steeds niet stopgezet en vandaag is ondanks mijn stop op automatische incasso toch geld afgeschreven. Daarom vandaag maar weer contact opgenomen. Toevallig kreeg ik dezelfde mederwerker aan de lijn als vorige week.
Hij erkende dat hij mij vorige week gesproken had, na even in de wacht te hebben gezetten was het enige wat hij mij aan kon bieden een onderzoek waarom mijn abonnement niet werkt. Dit wil ik niet want ongeacht wat er uit het onderzoek komt wil ik geen klant meer zijn van Hollandsnieuwe.
Ik vroeg hem om mijn abonnement stop te zetten, hier kon de de medewerker geen beslissing over nemen dus vroeg ik of ik doorverbonden kon worden met iemand die daar wel over mocht beslissen. Dit was ook onmogelijk.
Ondertussen heeft Hollandsnieuwe nog steeds geen enige moeite gedaan om of mijn abonnement stop te zetten of mijn probleem op te lossen.
Conclusie: Je kunt je abonnement bij Holladsnieuwe niet opzeggen en je bent verplicht mee te werken aan een onderzoek. Langs gaan bij een vestiging is ook geen optie want adres gegevens wilde de medewerker ook niet geven en zijn tevens nergens te vinden op internet.
Wat kan ik doen?
Sjors van der Meer.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hollandsnieuwe onmogelijk om op te zeggen!
-
Sjorsvdmeer
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 15 okt 2012 10:34
-
hollandsnieuwe
- verified
- Berichten: 416
- Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
- Contacteer:
Re: Hollandsnieuwe onmogelijk om op te zeggen!
Beste heer van der Meer,Sjorsvdmeer schreef:Sinds 14 augustus ben ik klant bij hollandsnieuwe en sindsdien heb ik al problemen. Ondanks dat ik regelmatig contact heb opgenomen doet hollandsnieuwe geen ene moeite om het probleem op te lossen.
8 oktober heb ik gebeld dat ik per direct mijn sim only abonnement op wil zeggen. 9 oktober heb ik nog een brief om mijn abonnement op te zeggen met een formulier om mijn automatische incasso stop te zetten opgestuurd. Ook heb ik een klacht op klacht.nl ingestuurd.
Mijn abonnement is nog steeds niet stopgezet en vandaag is ondanks mijn stop op automatische incasso toch geld afgeschreven. Daarom vandaag maar weer contact opgenomen. Toevallig kreeg ik dezelfde mederwerker aan de lijn als vorige week.
Hij erkende dat hij mij vorige week gesproken had, na even in de wacht te hebben gezetten was het enige wat hij mij aan kon bieden een onderzoek waarom mijn abonnement niet werkt. Dit wil ik niet want ongeacht wat er uit het onderzoek komt wil ik geen klant meer zijn van Hollandsnieuwe.
Ik vroeg hem om mijn abonnement stop te zetten, hier kon de de medewerker geen beslissing over nemen dus vroeg ik of ik doorverbonden kon worden met iemand die daar wel over mocht beslissen. Dit was ook onmogelijk.
Ondertussen heeft Hollandsnieuwe nog steeds geen enige moeite gedaan om of mijn abonnement stop te zetten of mijn probleem op te lossen.
Conclusie: Je kunt je abonnement bij Holladsnieuwe niet opzeggen en je bent verplicht mee te werken aan een onderzoek. Langs gaan bij een vestiging is ook geen optie want adres gegevens wilde de medewerker ook niet geven en zijn tevens nergens te vinden op internet.
Wat kan ik doen?
Sjors van der Meer.
Naar aanleiding van een eerdere melding is er contact opgenomen met de betreffende afdeling. Zij zijn momenteel het probleem aan het onderzoeken. Ik heb hierbij aangegeven dat je, je abonnement wenst te annuleren. Wanneer wij hier terugkoppeling op ontvangen zullen wij dit uiteraard zo spoedig mogelijk aan jou bevestigen.
Zonder een goedkeuring van de betreffende afdeling kunnen wij het abonnement helaas niet beëindigen. Mijn excuses voor al het ervaren ongemak.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
Re: Hollandsnieuwe onmogelijk om op te zeggen!
Zelfs de webcare is een lachertje,niet eens in staat zelfstandig een abonnement (dat niet werkt!!)te beëindigen. Een hopeloos bedrijf met een waardeloze service, dat is hollandsnieuwe.hollandsnieuwe schreef: Zonder een goedkeuring van de betreffende afdeling kunnen wij het abonnement helaas niet beëindigen. Mijn excuses voor al het ervaren ongemak.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
-
hollandsnieuwe
- verified
- Berichten: 416
- Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
- Contacteer:
Re: Hollandsnieuwe onmogelijk om op te zeggen!
Beste Sjorsvdmeer,Sjorsvdmeer schreef:Sinds 14 augustus ben ik klant bij hollandsnieuwe en sindsdien heb ik al problemen. Ondanks dat ik regelmatig contact heb opgenomen doet hollandsnieuwe geen ene moeite om het probleem op te lossen.
8 oktober heb ik gebeld dat ik per direct mijn sim only abonnement op wil zeggen. 9 oktober heb ik nog een brief om mijn abonnement op te zeggen met een formulier om mijn automatische incasso stop te zetten opgestuurd. Ook heb ik een klacht op klacht.nl ingestuurd.
Mijn abonnement is nog steeds niet stopgezet en vandaag is ondanks mijn stop op automatische incasso toch geld afgeschreven. Daarom vandaag maar weer contact opgenomen. Toevallig kreeg ik dezelfde mederwerker aan de lijn als vorige week.
Hij erkende dat hij mij vorige week gesproken had, na even in de wacht te hebben gezetten was het enige wat hij mij aan kon bieden een onderzoek waarom mijn abonnement niet werkt. Dit wil ik niet want ongeacht wat er uit het onderzoek komt wil ik geen klant meer zijn van Hollandsnieuwe.
Ik vroeg hem om mijn abonnement stop te zetten, hier kon de de medewerker geen beslissing over nemen dus vroeg ik of ik doorverbonden kon worden met iemand die daar wel over mocht beslissen. Dit was ook onmogelijk.
Ondertussen heeft Hollandsnieuwe nog steeds geen enige moeite gedaan om of mijn abonnement stop te zetten of mijn probleem op te lossen.
Conclusie: Je kunt je abonnement bij Holladsnieuwe niet opzeggen en je bent verplicht mee te werken aan een onderzoek. Langs gaan bij een vestiging is ook geen optie want adres gegevens wilde de medewerker ook niet geven en zijn tevens nergens te vinden op internet.
Wat kan ik doen?
Sjors van der Meer.
De betreffende afdeling heeft aangegeven dat het mogelijk is om je abonnement kosteloos te beëindigen. We vernemen graag of je, je nummer wenst uit te porteren naar een andere provider.
Onze excuses voor het eerdere ongemak.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
-
HTCHenk007
- Berichten: 277
- Lid geworden op: 20 jul 2010 14:15
Re: Hollandsnieuwe onmogelijk om op te zeggen!
Zo te zien nog een grote taak voor Hollandsnieuwe op dit forum.
Maar zo te zien hier kunnen jullie dat dus wel.
Ik ga ze topics maar niet opsommen maar er staan er nog genoeg open hier.
Succes!
MVG,
Henk
Maar zo te zien hier kunnen jullie dat dus wel.
Ik ga ze topics maar niet opsommen maar er staan er nog genoeg open hier.
Succes!
MVG,
Henk
