beste mensen ik waarschuw jullie voor provider Youfone. Onbetrouwbaar. Ik heb in oktober '11 een abonnement afgesloten en in mei in Spanje kon ik niet bellen en niet gebeld worden. Ik heb toen direct een mail gestuurd via de site van youfone met het verzoek eea na te kijken en te zorgen voor verbinding. Na 2 dagen nog geen bericht ontvangen van Youfone. Omdat ik niet kon bellen heeft Peter de volgende dag gebeld, maar kreeg vreemd genoeg geen contact..... na mijn vakantie ca. 3 mails gestuurd , weer via hum site, maar geen reactie ontvangen. Nu staan zij ook op FB, dus dacht, probeer het hier. Nu daar staat het vol met klachten en werd er aangegeven dat er de 1e 3 maanden een blokkering op staat, als je minimaal 3 facturen hebt betaald wordt de blokkering opgeheven, ik had er inmiddels al 7 betaald!!!! maar helaas ze gaan niet in op mijn klachten, niet op de eigen site en niet op FB. Ook werd er aangegeven dat ik dan maar een klacht moest indienen op hun site, terwijl er al 4 verzonden waren.....(en ook 2 maanden hiervoor, omdat ik alles zou kunnen inzien op hun site, maar niet mogelijk was!!!!! ook hier geen enkele reactie op gekregen!!!!)
Ik ben blij dat ik er maar 1 jaar aan vast zit, maar ga nu aangeven dat ik onder het contract uit wil, omdat zij zich niet houden aan de voorwaarden, die zij zelf hebben opgesteld.
Imiddels ben ik geblokt op de pagina van youfone mensen begin er niet aan!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] WAARSCHUWING YOUFONE
Re: WAARSCHUWING YOUFONE
geertje12
*Je kunt jouw bericht natuurlijk ook op andere consumentenfora plaatsen. Wellicht dat je daar lotgenoten/bondgenoten aantreft, die hetzelfde overkomt. Hieronder volgen een aantal mogelijke forumadressen, waaruit je zelf kunt kiezen.
*Consumentenforums:
http://www.consumentenbond.nl/forum/
http://www.klachtenkompas.nl/?cid=sea_g ... htenkompas
http://kassa.vara.nl/discussies/
http://forum.www.trosradar.nl/
http://www.klacht.nl/
http://www.groetenvanmax.nl/?waxtrapp=faarjEsHnHUVcBT
*Ben of word je niet goed behandeld door een bedrijf of denk je dat een bedrijf zich niet aan de (wettelijke) regels houdt?
Dan ontvangt ConsuWijzer graag je klacht (klik op: Hoe dien ik een klacht in):
http://www.consuwijzer.nl/
Maxiem.
*Je kunt jouw bericht natuurlijk ook op andere consumentenfora plaatsen. Wellicht dat je daar lotgenoten/bondgenoten aantreft, die hetzelfde overkomt. Hieronder volgen een aantal mogelijke forumadressen, waaruit je zelf kunt kiezen.
*Consumentenforums:
http://www.consumentenbond.nl/forum/
http://www.klachtenkompas.nl/?cid=sea_g ... htenkompas
http://kassa.vara.nl/discussies/
http://forum.www.trosradar.nl/
http://www.klacht.nl/
http://www.groetenvanmax.nl/?waxtrapp=faarjEsHnHUVcBT
*Ben of word je niet goed behandeld door een bedrijf of denk je dat een bedrijf zich niet aan de (wettelijke) regels houdt?
Dan ontvangt ConsuWijzer graag je klacht (klik op: Hoe dien ik een klacht in):
http://www.consuwijzer.nl/
Maxiem.
Re: WAARSCHUWING YOUFONE
Bedankt Maxiem, consu.wijzer heb ik even gemaild, op kassa al geplaats, ga het ook bij de anderen doen, die hebt doorgegeven
Re: WAARSCHUWING YOUFONE
En ja hoor, net terug uit Spanje en kon weer niet bellen na 11 MAANDEN!!!
In juli naar Duitsland gegaan vanwege aankoop auto. Ik kon dus weer niet bellen, naar mijn bank ivm overmaking aankoopbedrag.
Wederom klacht ingediend, waarop ik weer het zelfde standaard antwoord kreeg dat er 4 maanden blokkade op zou zitten, ik had nu inmiddels al 9 facturen betaald en kreeg zoals gewoonlijk deze reactie
Wij hebben uw schrijven in goede orde ontvangen. Naar aanleiding van uw klacht op 25.06.2012 sturen wij u de volgende informatie.
Wij betreuren dat uw vertragingen heeft opgelopen met het bekijken van uw facturen en specificaties op My Youfone. Wegens vernieuwingen hebben wij vertraging hierop gehad. Vanaf heden kunt u zorgeloos alles bekijken op My Youfone.
Het punt dat u niet kon bellen en gebeld worden in Spanje is doorgezet naar de desbetreffende afdeling. Wij hadden ook een blokkade voor het gebruik van uw abonnement in het buitenland de eerste vier maanden. Na de 4e maand werd de blokkade eraf gehaald. Dat was een voorwaarden die Youfone hanteerde sindskort is die voorwaarden ook verwijderd en kunt u zorgeloos gebruik maken van uw nummer in het buitenland.
Dit was dus weer niet mogelijk.
Nu voor de 3e keer in Spanje (sept) en weer kon ik niet bellen!!!! Voordat ik naar Spanje vertrok heb ik een mail gestuurd met de mededeling dat ik nu verwacht te kunnen bellen, waarop ik deze reactie kreeg:
29-08-12
Geachte heer / mevrouw Pors,
Wij hebben uw email in goede orde ontvangen.
Wij hebben u al eerder doorgezet dat u zorgeloos kunt bellen en gebeld kan worden in het buitenland, omdat er geen blokkade meer zit op uw roaming buitenland.
Onze excuses voor het ongemak.
Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. TE GEK VOOR WOORDEN!!!!
Na weer klachten te hebben ingediend onderstaand antwoord (4 dagen na indienen van zoveelste klacht), waarop ik heb bedankt (ook omdat mijn contract in oktober as. afloopt en ik geen zin meer heb in nog meer negativiteit, want dit soort haalt het slechte in een mens naar boven.) WANT ZOU HET NU NIET ZO MOETEN ZIJN DAT ZIJ MET MIJ CONTACT OP HADDEN MOETEN NEMEN
Geachte meneer/mevrouw,
Wij willlen u vragen om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice. Wij vinden het heel vreemd dat u nog steeds geen bereik heeft in het buitenland. En dit na 11 maanden......
Maar ik ben er iig per 22-10-12 van af, behoudens mijn klacht aan geschillencommissiegeertje12
Berichten: 10
Geregistreerd: 14 aug 2009 12:25
Privébericht
In juli naar Duitsland gegaan vanwege aankoop auto. Ik kon dus weer niet bellen, naar mijn bank ivm overmaking aankoopbedrag.
Wederom klacht ingediend, waarop ik weer het zelfde standaard antwoord kreeg dat er 4 maanden blokkade op zou zitten, ik had nu inmiddels al 9 facturen betaald en kreeg zoals gewoonlijk deze reactie
Wij hebben uw schrijven in goede orde ontvangen. Naar aanleiding van uw klacht op 25.06.2012 sturen wij u de volgende informatie.
Wij betreuren dat uw vertragingen heeft opgelopen met het bekijken van uw facturen en specificaties op My Youfone. Wegens vernieuwingen hebben wij vertraging hierop gehad. Vanaf heden kunt u zorgeloos alles bekijken op My Youfone.
Het punt dat u niet kon bellen en gebeld worden in Spanje is doorgezet naar de desbetreffende afdeling. Wij hadden ook een blokkade voor het gebruik van uw abonnement in het buitenland de eerste vier maanden. Na de 4e maand werd de blokkade eraf gehaald. Dat was een voorwaarden die Youfone hanteerde sindskort is die voorwaarden ook verwijderd en kunt u zorgeloos gebruik maken van uw nummer in het buitenland.
Dit was dus weer niet mogelijk.
Nu voor de 3e keer in Spanje (sept) en weer kon ik niet bellen!!!! Voordat ik naar Spanje vertrok heb ik een mail gestuurd met de mededeling dat ik nu verwacht te kunnen bellen, waarop ik deze reactie kreeg:
29-08-12
Geachte heer / mevrouw Pors,
Wij hebben uw email in goede orde ontvangen.
Wij hebben u al eerder doorgezet dat u zorgeloos kunt bellen en gebeld kan worden in het buitenland, omdat er geen blokkade meer zit op uw roaming buitenland.
Onze excuses voor het ongemak.
Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. TE GEK VOOR WOORDEN!!!!
Na weer klachten te hebben ingediend onderstaand antwoord (4 dagen na indienen van zoveelste klacht), waarop ik heb bedankt (ook omdat mijn contract in oktober as. afloopt en ik geen zin meer heb in nog meer negativiteit, want dit soort haalt het slechte in een mens naar boven.) WANT ZOU HET NU NIET ZO MOETEN ZIJN DAT ZIJ MET MIJ CONTACT OP HADDEN MOETEN NEMEN
Geachte meneer/mevrouw,
Wij willlen u vragen om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice. Wij vinden het heel vreemd dat u nog steeds geen bereik heeft in het buitenland. En dit na 11 maanden......
Maar ik ben er iig per 22-10-12 van af, behoudens mijn klacht aan geschillencommissiegeertje12
Berichten: 10
Geregistreerd: 14 aug 2009 12:25
Privébericht
Re: WAARSCHUWING YOUFONE
Dankzij Tros radar hebben ze eindelijk gereageerd en mijn ingediende claim overgemaakt. Heb direct abonnement opgezegd, want vertrouwen heb ik niet meer.
Gisteren nog verkeerde factuur gekregen met volledige berekening van abonnement, terwijl die per 22-10 is opgezegd.....ben benieuwd hoe zij dit gaan oplossen
Gisteren nog verkeerde factuur gekregen met volledige berekening van abonnement, terwijl die per 22-10 is opgezegd.....ben benieuwd hoe zij dit gaan oplossen