LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ING manipuleert klanten met polisvoorwaarden!

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
civilwatchdog

ING manipuleert klanten met polisvoorwaarden!

Ongelezen bericht door civilwatchdog »

in de polisvoorwaarden van ING staat dat je 'alle aanwijzingen van ING moet opvolgen'. Nu heb ik een keurig omschreven claim op de reisverzekering ingediend, stuurt ING ineens een expert van Vidi Expertise en die wil per sé bij mij thuis komen. Ik hoef geen mensen bij mij thuis dus ik stel een andere locatie voor. Nee hoor, dat kan niet, het moet bij mij huis zijn of vlak daarbij. Ik heb geprotesteerd, tot 3 x toe, maar toen zei Vidi: we zijn je terwille geweest maar je wilt niet meewerken, nu zoek je het maar verder uit met ING. Terwille geweest?? :shock: Ze willen nog niet eens een afspraak elders maken!! Toen kreeg ik nadat ik bij ING ook weer 3x (!) had geprotesteerd een brief dat ik "hun aanwijzingen op moest volgen". Stond in de polisvoorwaarden. Flauwekul natuurlijk, als een expertisebureau landelijk werkt en je zou dan nog niet eens een andere locatie kunnen afspreken. Ik heb nu de zaak bij het Kifid voorgelegd, want dit soort manipulatie van ING moet gestopt worden. Ik wil de mensen die bij ING een verzekering hebben waarschuwen om je daar nog te verzekeren, want als je bij hun een claim indient maken ze misbruik van deze bepaling in de voorwaarden. Je moet hun aanwijzingen opvolgen, anders krijg je niks! Straks zegt de expert nog: Mevrouw, ik wil dat u mij de slaapkamer aanwijst, u moet de aanwijzing opvolgen! En dat noemen ze dan: klantgericht.... :lol:

Frantic2

Re: ING manipuleert klanten met polisvoorwaarden!

Ongelezen bericht door Frantic2 »

Nou, u maakt mij ook heel erg nieuwgierig naar de reden dat niemand bij u thuis mag kijken......

Rolex geclaimd met een ipad, terwijl er alleen een zwartwit tv en een atarispelcomputer bij u thuis Staan?

U zet uw hakken in het zand en nu krijgt u de kous op de Kop!

Veruit de meeste mensen met een claim zijn blij als er een expert komt, dan is de claim tenminste niet afgewezen en kan je de schade aantonen...... Wie eist Bewijst!

VioletPrue

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Frantic2 schreef:Nou, u maakt mij ook heel erg nieuwgierig naar de reden dat niemand bij u thuis mag kijken......
Check de nickname.....verklaarde mij een hoop.
Aluhoedje!

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Mevrouw, ik wil dat u mij de slaapkamer aanwijst, u moet de aanwijzing opvolgen! En dat noemen ze dan: klantgericht....
Zoals de waard is vertrouwt zij haar gasten ? :lol:

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Afwijkend gedrag is een reden voor een expert om extra waakzaam te zijn.

En vreemd gedrag is het. Heel vreemd

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Als ze maar discreet je huis overhoop halen, is er niets aan de hand.

http://www.vidi.nl/onderzoek.html

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Misschien installeren ze bij zo'n huisbezoek wel camera's of microfoons....

kokka

Ongelezen bericht door kokka »

Weer iemand die de verzekering wil tillen en dan boos wordt dat ze niet lief zijn.
wat had je dan verwacht? hier mevrouwtje hier is onze portemonnee, kijk maar hoeveel je eruit pakt?

ik vind het heeeel terecht dat ze na het vertonen van dit afwijkende gedrag de claim afwijzen, als ik ing was zou ik u ook meteen uitsluiten van een volgende verzekering.

Gesloten