LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone goed bezig

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Lolebol
Berichten: 15
Lid geworden op: 24 aug 2012 13:15

Vodafone goed bezig

Ongelezen bericht door Lolebol »

Hallo Allemaal,

Omdat er zoveel negativiteit word neer gegeooid over alle providers vind ik het tijd voor een positief bericht om jullie te laten weten hoe het WEL kan!

Ik ben een Vodafone klant, en had een BelSmsWeb Smart abonnement. In juli ging ik lekker op vakantie en met dit abonnement kan je uit je belminuten en je internet gebruik maken binnen de bundel. Ik wist dat ik over mijn belminuten heen was dus in juli heb ik buiten de bundel gebeld.

Vlak na mijn vakantie heb ik mijn bundel aangepast vanwege het onbeperkt bellen naar alle vodafone klanten (laat nou 90% van iedereen die ik ken Vodafone hebben) dus was heel goedkoop voor mij. Ik pas het aan en zet 2 euro per dag bundel aan in het buitenland. Ik naar Frankrijk lekker wat bellen en internetten wat binnen die bundel zit!

Tot mijn verbazing zie ik op mijn factuur dat alle kosten (A 32.29 excl btw) zijn berekent. Ik bel op mijn beurt naar de Vodafone Klantenservice om te vragen hoe dit kan. Ik heb aangegeven dat ik bewust ben van 5 dagen in juli dat ik over mijn bundel was maar de rest snapte ik niet waar dat vandaan zou moeten komen. Ook heb ik verteld dat ik mij goed geinformeerd heb en het gecontroleerd heb voordat ik op vakantie ging.

De mevrouw aan de lijn vertelde mij dat ze geen onderzoek wilde instellen en dat ik het volledige bedrag gecrediteerd krijg! Heb in totaal 5 minuten gebeld met ze!

Zo kan het ook! En met deze positieve noot gaan wij lekker het weekend in!

Bedankt Vodafone.

Groet Lolebol

belkostenwijzer
Berichten: 23
Lid geworden op: 03 jul 2012 15:27
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Vodafone goed bezig

Ongelezen bericht door belkostenwijzer »

Hallo Lolebol,

Goed om te horen dat het soms wel goed gaat! Veel plezier met je credit!

Groet Belkostenwijzer

Gesloten