Eind juni een itv contract aangegaan met Telfort.
Na diverse aanbieders met elkaar te hebben vergeleken was de keus op Telfort gevallen mede doordat de reeds al jaren bestaande digitenne abonnement gratis zou worden bij het itv abonnement.
Op de website van Telfort wordt vermeld dat bestaande klanten van Digitenne niets hoeven te doen en dat alles automatisch geregeld wordt met KPN? Niets is minder waar!! Er wordt nog elke maand 9.66 euro door KPN van de rekening geschreven.
Heb tevergeefs geprobeerd op verschillende wijzen in contact te komen met Telfort, maar daar wordt in alle talen gezwegen. Zowel door de klantenservice die by the way niet te bereiken is, email wordt niet beantwoord en op het Telfort forum waar trouwens meerdere topics lopen over dit probleem wordt het ook doodgezwegen. 1 woord belachelijk. Heb al jaren internet bij Telfort en was met nadruk op was, een tevreden gebruiker. Toekomstige Telfort klanten, wees dus gewaarschuwd!!!
Eenmaal klant dan kan je service vergeten.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort ITV in samenwerking met Digitennne.
Re: Telfort ITV in samenwerking met Digitennne.
Joh, dat had nog niet in de gaten gehad. Bedankt
Misschien eens aan gedacht dat ik wat breder aandacht wilde en wat meer mensen wil waarschuwen voor de zeer zeer slechte klantenservice van Telfort?
Lees eens wat topics door op het Telfort forum en je zal zien dat Telfort 'klantenservice' zoals ze dat zelf noemen een compleet lachertje is.
Telefonisch niet te bereiken waardoor mensen meer als 15 a 20 minuten in de wacht staan a 10ct per minuut en gedesillusioneerd de telefoon ophangen zonder resultaat en flink wat euro's minder.
Mail wordt in het geheel niet beantwoord en op het forum wordt zo nu en dan eens selectief een antwoord gegeven wat waarschijnlijk opgedreunt wordt uit 1 of ander handboek.
Zodra het wat moeilijker wordt wordt het topic gewoon 'dood gezwegen'
Misschien eens aan gedacht dat ik wat breder aandacht wilde en wat meer mensen wil waarschuwen voor de zeer zeer slechte klantenservice van Telfort?
Lees eens wat topics door op het Telfort forum en je zal zien dat Telfort 'klantenservice' zoals ze dat zelf noemen een compleet lachertje is.
Telefonisch niet te bereiken waardoor mensen meer als 15 a 20 minuten in de wacht staan a 10ct per minuut en gedesillusioneerd de telefoon ophangen zonder resultaat en flink wat euro's minder.
Mail wordt in het geheel niet beantwoord en op het forum wordt zo nu en dan eens selectief een antwoord gegeven wat waarschijnlijk opgedreunt wordt uit 1 of ander handboek.
Zodra het wat moeilijker wordt wordt het topic gewoon 'dood gezwegen'
Kijk even of je Digitenne abonnement op hetzelfde adres en op dezelfde naam staat als je ITV abonnement van Telfort.
Zo ja, dan neem even met KPN contact op. Zij kunnen ervoor zorgen dat er voor het Digitenne abonnement niets meer berekend wordt.
Zo ja, dan neem even met KPN contact op. Zij kunnen ervoor zorgen dat er voor het Digitenne abonnement niets meer berekend wordt.
Ik heb anders contact gezocht met KPN, maar er is nog steeds niets opgelost. (en ja, abonnementen staan op dezelfde naam, adres, etc). Bovendien sluit je een abonnement af bij Telfort en zou je van Telfort mogen verwachten dat ze zorgen dat regelen dat je de korting ook krijgt. na veelvuldig bellen met KPN, Digitenne en Telfort heb ik onderstaande reactie op Telfort-forum geplaatst. Maar is inderdaad volgens mij ook beter om via dit Forum mensen te waarschuwen voor Telfort.
Hoezo je hoeft niets te doen, telfort regelt alles? Ik heb sinds 06-09-2012 interactieve tv van Telfort. Digitenne had ik al (met kooptuner, dus abo zou gratis moeten zijn), maar ondanks vele malen (urenlang!) bellen met klantenservice van Telfort, klantenservice Digitenne, facturatieafdeling Digitenne en abonnement=afdeling van telfort betaal ik nog steeds 9,66 per maand voor Digitenne. Telfort zelf zegt: "dit gaat automatisch hoor mevrouw. Zo niet moet u bij Digitenne zijn.". Digitenne zegt: "maar dan moet telfort u wel eerst bij bij ons melden als ITV-abonnee, anders weten wij toch niet dat u klant bent bij Telfort?". en de afdeling van Telfort die de abonnementen afsluit zegt: "maar u deze abonnementskosten in mindering krijgen gebracht op uw Telfort-factuur". en ondertussen ben ik al kapitalen kwijt aan telefoonkosten en betaal ik nog steeds 9,66 voor Digitenne en schuift iedereen de verantwoordelijkheid af. Hoezo gratis digitenne?????
Hoezo je hoeft niets te doen, telfort regelt alles? Ik heb sinds 06-09-2012 interactieve tv van Telfort. Digitenne had ik al (met kooptuner, dus abo zou gratis moeten zijn), maar ondanks vele malen (urenlang!) bellen met klantenservice van Telfort, klantenservice Digitenne, facturatieafdeling Digitenne en abonnement=afdeling van telfort betaal ik nog steeds 9,66 per maand voor Digitenne. Telfort zelf zegt: "dit gaat automatisch hoor mevrouw. Zo niet moet u bij Digitenne zijn.". Digitenne zegt: "maar dan moet telfort u wel eerst bij bij ons melden als ITV-abonnee, anders weten wij toch niet dat u klant bent bij Telfort?". en de afdeling van Telfort die de abonnementen afsluit zegt: "maar u deze abonnementskosten in mindering krijgen gebracht op uw Telfort-factuur". en ondertussen ben ik al kapitalen kwijt aan telefoonkosten en betaal ik nog steeds 9,66 voor Digitenne en schuift iedereen de verantwoordelijkheid af. Hoezo gratis digitenne?????