LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] uw huis veilig.nl

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Leonidus
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 okt 2012 21:31
Locatie: Maastricht

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Leonidus »

Hallo allemaal,

Ook ik ben gistermiddag benaderd door 2 rakkers van Beveiligdhuis.nl (dus niet uw huis veilig)
Mijn vrouw is namelijk net in Nederland en er werd beetje hard gepushed met veiligheid van ons huis.
Ook hebben wij een baby van 3 maanden en ook daar speelde ze slim en heel handig op in.
Eerst bleek het verhaal om een gratis alarm systeem maar achteraf kwam toch de kosten omhoog.
Nu was ik op mijn werk waarbij ik niet altijd mijn telefoon kon opnemen i.v.m mijn werk.
Nu kwamen ook hun met zielige en enge verhalen waar ook de veiligheid van de baby kwam kijken wat dus heel goed werkt op het gevoel van mijn vrouw.
Nu heeft ze een contract getekend van 5 jaar !!!!!!! :shock: :shock: :shock: :shock:
Tuurlijk begrijp ik dat een contract een contract is maar ons gevoel zegt dat er meer achter zit vooral als ik alle discussies lees. Ze werd deels onder druk gezet dat de actie alleen vandaag geldig was en vandaag een beslissing genomen moest worden.

Nu heb ik het contract thuis liggen deze is tevens gescant maar er staat niks over bedenk tijd.
Graag wil ik dit contract met jullie delen maar niet online posten want dit contract ziet er echt niet uit.
Zeer onproffesioneel en los van alle kanten.

graag jullie reactie hierop!!

geostar
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 okt 2012 00:21

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door geostar »

hoi Leonidus,

Elke consument heeft een wettelijke bedenktijd van 8 dagen. Mijn advies is om een aangetekende brief te sturen naar het postadres om te vertellen dat je hier vanaf ziet. Tevens dit even kenbaar maken door een email te sturen (waarschijnlijk staat er vast wel ergens een (email)adres op het contract website? Bewaar beiden in ieder geval goed. Als het goed is moet je bericht krijgen dat je het opgezegd hebt. Ik neem aan dat ze het ook zullen komen installeren het alarm? Sowieso weigeren om het op te hangen natuurlijk :wink:

Leonidus
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 okt 2012 21:31
Locatie: Maastricht

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Leonidus »

Bedankt voor je reactie.
Website blijkt offline te zijn wat weer jammer is.
Verder zoals ik al zei dat het contract totaal niet deugd en nergens contact gegevens kan vinden.
Hopelijk kan ik hun vinden in het kvk register ofso.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

Leonidus schreef:Hallo allemaal,

Ook ik ben gistermiddag benaderd door 2 rakkers van Beveiligdhuis.nl (dus niet uw huis veilig)
Mijn vrouw is namelijk net in Nederland en er werd beetje hard gepushed met veiligheid van ons huis.
Ook hebben wij een baby van 3 maanden en ook daar speelde ze slim en heel handig op in.
Eerst bleek het verhaal om een gratis alarm systeem maar achteraf kwam toch de kosten omhoog.
Nu was ik op mijn werk waarbij ik niet altijd mijn telefoon kon opnemen i.v.m mijn werk.
Nu kwamen ook hun met zielige en enge verhalen waar ook de veiligheid van de baby kwam kijken wat dus heel goed werkt op het gevoel van mijn vrouw.
Nu heeft ze een contract getekend van 5 jaar !!!!!!! :shock: :shock: :shock: :shock:


graag jullie reactie hierop!!
In de eerste plaats heb je nu nog 6 dagen om (liefst) aangetekend op te zeggen.
Vraag mij wel af of dit hetzelfde bedrijf is, de website van uwhuisveilig.nl is gewoon online en u schrijft beveiligdhuis.nl en dat is kennelijk een ander bedrijf. Of u maakt een schrijffout natuurlijk.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

trail46 schreef:
Uw Huis Veilig schreef:Beste Trail46,

zou u een postcoderegio kunnen aangeven waar dit gesprek zojuist plaats vond?
Allereerst vind ik het spijtig als het inderdaad klopt wat u zegt, wij willen dan ook meteen de adviseur kunnen berispen op een mogelijk foutief advies of het verstrekken van verkeerde informatie.
Ik zie uw reactie graag tegemoet.
UwHuisVeilig
Die reactie heb ik gegeven ( 4 dagen geleden alweer ) en niets meer gehoord van uw huis veilig.nl . Niet dat ik dit verwacht had maar alle antwoorden op de door mij en anderen getelde vragen blijven ook uit. Dus hoe zit o.a het met eventuele kosten die de klant kan oplopen door meldingen waar opvolging op kwam van de gebruikte meldkamer?? De vragen staan nog steeds onbeantwoord hierboven en zonder die antwoorden raad ik ''Uw Huis Veilig.nl'' niemand aan en al helemaal niet met een 60 maanden contract. Reken anders eens uit wat dit Gratis alarm je/uw uiteindelijk kost!!!
Voor het juiste bedrijf (uwhuisveilig.nl)staan er nog vragen open, of werd het nu toch te moeilijk?

misspiggy78
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 sep 2012 23:49

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door misspiggy78 »

Ik heb Uwhuisveilig laten weten dat ik even een advocaat te rade ga. Ik wil gewoon zeker zijn van deze zaak. Mocht er uit komen dat ik moet betalen omdat ik te laat was met opzeggen, dan betaal ik heus wel een bedrag. Maar niet de ruim € 300 die ze me nu voorhouden.
Overigens kreeg ik een mailtje met een bedreigende toon waarin stond dat ik me op deze site niet meer negatief mag uiten over hun bedrijf. :? (Ben ik negatief geweest of heb ik mijn verhaal verteld en om advies gevraagd? Zeggen jullie het maar....)
Afein, afgelopen zaterdag een brief in de bus gekregen met een bevestiging van het opzeggen van het contract en "Middels deze brief kan onze organisatie geen rechten meer ontlenen aan het gesloten contract". Wat ze hier nu precies mee bedoelen daar hoop ik meer over te horen van mijn advocaat, want er wordt verder niet meer gesproken over een te betalen bedrag.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Chocomelk »

misspiggy78 schreef:Ik heb Uwhuisveilig laten weten dat ik even een advocaat te rade ga. Ik wil gewoon zeker zijn van deze zaak. Mocht er uit komen dat ik moet betalen omdat ik te laat was met opzeggen, dan betaal ik heus wel een bedrag. Maar niet de ruim € 300 die ze me nu voorhouden.
Overigens kreeg ik een mailtje met een bedreigende toon waarin stond dat ik me op deze site niet meer negatief mag uiten over hun bedrijf. :? (Ben ik negatief geweest of heb ik mijn verhaal verteld en om advies gevraagd? Zeggen jullie het maar....)
Afein, afgelopen zaterdag een brief in de bus gekregen met een bevestiging van het opzeggen van het contract en "Middels deze brief kan onze organisatie geen rechten meer ontlenen aan het gesloten contract". Wat ze hier nu precies mee bedoelen daar hoop ik meer over te horen van mijn advocaat, want er wordt verder niet meer gesproken over een te betalen bedrag.
Dus je verhaal vertellen zoals het gebeurd is dat is negatief in hun ogen, tjah is geen reclame
voor hun maar het is nu eenmaal zo gebeurd kun jij niets aan doen !

Leonidus
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 okt 2012 21:31
Locatie: Maastricht

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Leonidus »

Ik zou al blij zijn dat jullie überhaupt contact hebben met het bedrijf.
beveiligdhuis.nl is van geen spoor te bekennen.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

Leonidus schreef:Ik zou al blij zijn dat jullie überhaupt contact hebben met het bedrijf.
beveiligdhuis.nl is van geen spoor te bekennen.
Het bedrijf waar dit topic over gaat is .uwhuisveilig.nl/ en niet .beveiligdhuis.nl.
Lees nu eens fatsoenlijk, het werd al een keer vermeld.

Leonidus
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 okt 2012 21:31
Locatie: Maastricht

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Leonidus »

trail46 schreef:
Leonidus schreef:Ik zou al blij zijn dat jullie überhaupt contact hebben met het bedrijf.
beveiligdhuis.nl is van geen spoor te bekennen.
Het bedrijf waar dit topic over gaat is .uwhuisveilig.nl/ en niet .beveiligdhuis.nl.
Lees nu eens fatsoenlijk, het werd al een keer vermeld.
Wat maakt dat nou uit welk bedrijf. TS heeft / had precies hetzelfde probleem als mij op dit moment.
Het gaat denk niet om welk bedrijf maar eerder om welk probleem.
Als jou bedoeling is om het bedrijf zwart te maken zit je hier verkeerd.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

Edit=overbodig
Laatst gewijzigd door trail46 op 06 okt 2012 20:44, 3 keer totaal gewijzigd.

Leonidus
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 okt 2012 21:31
Locatie: Maastricht

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Leonidus »

trail46 schreef:
Leonidus schreef:
Wat maakt dat nou uit welk bedrijf. TS heeft / had precies hetzelfde probleem als mij op dit moment.
Het gaat denk niet om welk bedrijf maar eerder om welk probleem.
Als jou bedoeling is om het bedrijf zwart te maken zit je hier verkeerd.
Welk bedrijf maakt heel veel uit! Je had gewoon een nieuw topic moeten openen. Over zwart maken gesproken, juist nu lijkt het probleem nog groter omdat jij er een ander bedrijf bijsleept. Maar goed. Bekijk het maar, er zitten al genoeg betweters op dit forum.
Ik moet helemaal niks, en ik maak geen bedrijf zwart wat veel andere mensen hier wel doen.
Verder vroeg ik gewoon om een reactie en hulp. Als je jezelf hier niet bij kan vinden zeg dan liever niks :lol:

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

Een grappig stukje met een goede tip.Ook omdat de toch echt beloofde antwoorden uitblijven.
Ja hoor, daar ging de bel. Een grijze meneer met een partij vage kaartjes aan zijn jas gehangen.

Of wij niet het perfecte systeem wilde hebben waardoor wij beter bescherm zijn tegen bijna alle rottigheid die je maar kan overkomen.

Snel laat hij nog even een filmpje zien op zijn tablet.

Angst aanjagende reportage hoe snel men niet je huis in is. Oja, niet getreurd, de man heeft gelukkig voor ons ALLEEN VANDAAG een aanbieding waar je eigenlijk geen nee op kan zeggen. Het kastje en alle hardware wordt GRATIS geplaatst en voor slechts 30 euro per maand zouden wij veilig kunnen leven.

Tijdens het gesprek wil de grijze man, die namens uwhuisveilig.nl zegt te handelen, dolgraag bij ons naar binnen. No Way! Zodat die van ieder ding in huis kan zeggen hoe risicovol het hier is. Rampspoed verkondigt de man.

Laat je niet van de wijs brengen. Zo'n systeem heb je niets aan. In geval van nood doe je net zo lang er over om 112 te bellen. Sterker nog, met het systeem duurt het zelfs langer .Immers men zal eerst nagaan of het niet valse melding nummer zoveel is die een meldingssysteem veroorzaakt. Zou u 112 direct bellen, dan is die vertraging er niet!

En ook bij inbraak heb je er waarschijnlijk weinig aan. Beter is een goede inboedelverzekering, verlichting, goede sloten en maak van uw huis geen etalage.

Dus staat er de komende dagen een meneer met een rode jas aan uw deur. Zwaai hem vriendelijk toe, laat maar weer weglopen, pas op dat u niet in de gladde praatjes trapt.

U begrijpt, wij hebben de man de deur gewezen, vriendelijk nog wel even om zijn visitekaartje gevraagd. Die kregen we, maar daar moest hij zelf nog wel zijn naam op schrijven. Zegt al heel wat als de verkoper geen voorbedrukte kaartjes heeft.

Leonidus
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 okt 2012 21:31
Locatie: Maastricht

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Leonidus »

Geweldig dit.
Hiermee bezig zijn op een vrije zaterdag !!
Ik denk niet dat uwhuisveilig hierdoor failliet zal gaan.
Wel leuk om te zien hoe sommige hier een vak van maken (trolls)
Ik denk dat je beter op 4chan.org kan gaan zitten.

Er zijn meerdere bedrijven die ergere dingen doen zoals beveiligdhuis.nl
Geen website.
Geen volledig contract.
Geen kvk.
Geen telefoonnummer.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

Ik hou het erop dat u probeert de aandacht af te leiden van UwHuisVeilig ( daar gaat dit topic over) met deze reacties. Voor u trol-beschuldiging en andere badinerende opmerkingen + de genoemde reden u berichten gemeld.
Gebruikers zullen elkaar en anderen respecteren door geen scheld- of vloekwoorden en nodeloos kwetsende tekst(en) te gebruiken.
Hiermee bezig zijn op een vrije zaterdag !!
Ik denk niet dat uwhuisveilig hierdoor failliet zal gaan.
Wel leuk om te zien hoe sommige hier een vak van maken (trolls)
Ik denk dat je beter op 4chan.org kan gaan zitten.

Er zijn meerdere bedrijven die ergere dingen doen

Leonidus
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 okt 2012 21:31
Locatie: Maastricht

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Leonidus »

Toch blijf ik van mening dat het mijn vrijheids van meningsuiting is en blijft.
Nergens staat in het regelement dat ik niet mag reageren op een topic van een ander bedrijf.
Het was duidelijk dat wij voldeden aan hetzelfde probleem.
En uwhuisveilig is voor mij een totaal onbekend bedrijf.
Tevens is mijn bedoeling niet geweest om bedrijven zwart te maken.

Dit toont alleen de onproffesionaliteit van deze forum.
Dus de mensen die hierop google zullen ook direct een eerste indruk krijgen over deze forum.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

Uw Huis Veilig schreef:Beste Trail46,

zou u een postcoderegio kunnen aangeven waar dit gesprek zojuist plaats vond?
Allereerst vind ik het spijtig als het inderdaad klopt wat u zegt, wij willen dan ook meteen de adviseur kunnen berispen op een mogelijk foutief advies of het verstrekken van verkeerde informatie.
Ik zie uw reactie graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
UwHuisVeilig
Nadat ik u de postcode (range) deed toekomen had ik toch wel verwacht dat u zou reageren op dit forum.Kennelijk steekt u meer tijd in het opsporen van negatieve berichtgeving en pogingen die met drang te verwijderen. Onderstaand stukje staat al een flinke tijd (7/8maanden) op Vpinfo.nl maar die hielden gewoon hun rug recht toen men poogde de link naar dit forum verwijderd te krijgen.

op Vpinfo.nl
Nu doen wij dus niet zo moeilijk, die paar kleine aanpassingen waar men om vraagt, die voeren wij door. We willen natuurlijk niet dat UwHuisVeilig.nl omzet door ons mis zou kunnen lopen. Zal overigens wel meevallen toch of dicht men VPinfo.nl zo'n grote invloed toe? Wie zich serieus in UwHuisVeilig.nl verdiept komt (gelukkig) niet alleen bij VPinfo.nl uit.


En met het linkje naar Tros Radar Forum was men ook niet blij. Nu is het vermelden van een link voor een journalistiek medium niet verboden. Alleen zou volgens Uwhuisveilig.nl een verkeerde indruk kunnen ontstaan door onze begeleidende zin. De moeilijkste zijn we niet, we hebben de zin korter gemaakt, maar die link, die blijft.

Tja en daarmee is het wat ons betreft "case closed".

YellowUser
Berichten: 17
Lid geworden op: 18 okt 2012 22:45

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door YellowUser »

Allereerst, vervelend voor de mensen die iets tegen hun zin gekocht hebben.

Vanavond een gesprek gehad met een vertegenwoordiger van uwhuisveilig. Keurige jongeman, goed verhaal en duidelijk inzichtelijk dat het om een contract van 60 maanden gaat bij gratis installatie.

We hebben het niet gedaan, maar ik heb geen moment het gevoel gehad dat ik iets MOEST kopen.

Als iets niet goed voelt moet je het gewoon niet doen....

robvanduin
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 nov 2012 21:28

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door robvanduin »

ze zijn nu in castricum ook bezig . leuke jonge verkopers die op provisie basis staan . maar zoals gewoonlijk is dit dus ook weer oplichterij . want de kleine lettertjes daar gaat het om. er wordt vertelt dat je de gelukkige bent die een gratis alarm instalatie krijgt .
laten we met zijn alle deze oplichters stoppen . want je hangt gewoon voor 5 jaar aan een abbonement .

als je een alarm wilt , bel gewoon een lokale instalateur . eenmalige kosten en lang niet zo duur .

en de praatjes dat ze partner zijn van G4S beveiliging , ze moeten niet zo lang op hun duim zuigen .

Rob van Duin.

Coonie65
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 nov 2012 09:20

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Coonie65 »

Allereerst wil ik even kwijt dat ik een ex werknemer ben van dit bedrijf.
Ik heb er in 2011 met plezier mijn werk gedaan.
Tot ze in 2012 samen gingen met UHV.
Nu ik er niet meer in dienst ben krijg ik ook wel een beetje een andere indruk, ze laten je gewoon barsten.
Overuren van een half jaar die gewoon niet betaald worden. ( en dat waren er vrij veel )
Een defecte telefoon die ik teruggestuurd heb zijn ze kwijt en brengen mij daarvoor 200 euro in rekening.
Als ik alles terugkijk kan ik wel een begrijpen waarom er veel klachten zijn.
Bekijk dus eerst alles goed voordat je het contract tekent.

Gesloten