LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Omega horloge beschadigd, bij vervanging van de batterijen

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
ruud_a

Re: Omega horloge beschadigd, bij vervanging van de batterijen

Ongelezen bericht door ruud_a »

Spezia schreef:
sjoegel schreef:Sorry maar het lijkt mij weer een broodje aap of trollen verhaal. De afgelopen dagen worden we overstelpt met dit soort verhalen.
Wat is een redelijke claim?
Ik neem U niet meer serieus. Juwelier is gaan polijsten, krasjes nagenoeg weg en U begint over een claim ?
Ik sluit me aan bij crazyme zijn uitspraak.
Sjoegel, lees mijn eerste bericht maar goed door.
of het bericht nu serieus is of niet, laten we het er over eens zijn, dat als je een artkel inlevert ter reparatie bij een deskundig reparateur, je mag verwachten dat je het onbeschadigd weer terug krijgt

kokka

Ongelezen bericht door kokka »

Ik ben het met Ruud a. eens dat je ,ongeacht de staat of leeftijd van een product, mag verwachten dat je het product in dezelfde staat terugkrijgt als toen je hem aanleverde. Waarbij natuurlijk de reparatie is gedaan die je contractueel overeengekomen ben.

aerox

Ongelezen bericht door aerox »

Er valt niks te claimen want je kan niet hard marken hoeveel gebruikschade een horloge uit 2008 al heeft. Een horloge van 4 jaar oud zal altijd gebruiksporen hebben.

Daarnaast is het een vreemde opmerking dat u zegt dat als u beter voorgelicht was u wel naar een juwelier was gegaan terwijl u steeds over een juwelier spreekt.

Spezia

Ongelezen bericht door Spezia »

Bedankt voor jullie input.

Topic mag gesloten worden.

Gesloten